gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

25.06.2004 Co hledalo Cesko? (Belmondo)    PDF Tisk Email
Názory

Také naše malá země se rozhodla najít svoji velkou hvězdu. Způsobem v němž o peníze jde až v první řadě. Nemějme iluze, o dotyčného nebohého vítěze tolik nejde. Tedy jde, dokud se dá obchodně využít. Účelem hlavním je zmasírovat co nejširší veřejnost k pocitu, že právě ona rozhodne o všem, právě ona pomůže mladé začínající tváři k hvězdným zítřkům. Ve skutečnosti hlavně pomůže k větším penězům jedné televizní stanici, producentům, mobilním operátorům. Spousta lidiček se této televizní ždímačky účastnila, prý kvůli přehledu o zpívajících mladých lidech...Myslí-li si někdo, že pěvecká kvalita vyplave nejlépe touto cestou a je to cesta vhodná, je to jen jeho věc. Pouze by si každý měl uvědomit jak mazaně byl vtažen do kolotoče peněz.

A ještě něco. Hvězdy takto rozzářené obvykle rychle vyhoří. Řadu roků v našem žánru běží soutěže (ať už se jmenují jakkoliv), kde potkáte i budoucí skvělé zpěvačky a zpěváky. Jenže tito interpreti musí na sobě dlouho pracovat, hledat sebe, hledat cestu k divákovi. Z těchto soutěží nebo konkursů nekoukají v případě úspěchu žádné peníze, ale zase jen další práce na sobě. Vím, že srovnání s pop music je trošku zjednodušující, ale představitelem jakého žánru je dnes Jarek Nohavica, Kamelot, Radůza....?

Zazněl argument, že na této super akci se prosadí právě ten, kdo na sobě dokáže pracovat. Nevím. Jakou dobu ta soutěž běžela? Spíše vše odpovídá zjednodušujícím schématům současnosti - jsem mladý, skvělý, umím vše a vrhnu-li se do akce po hlavě a naplno, úspěch se musí dostavit. Nejlépe hned. V mnohých případech i bez ohledu na vše kolem sebe. A kým jiným lze velmi úspěšně a bezproblémově manipulovat než mladými.

Hvězdné akce se zúčastnil třeba i ministr kultury. Divná kultura divné vlády.

A uvědomil jsem si, jak se ona show dotkla mne osobně, ačkoliv jsem ji jinak ignoroval. V Ústí na Trampské Portě mi nemálo chyběla skvělá kapela Bůhví neb mladý pan Brzobohatý měl povinnosti právě se týkající...Však víte.

A stali-li jste se diváky hvězdné super podívané či snad přímo zapojenými účastníky, zkuste se jen zamyslet i nad skutečností komu jste tím pomohli. Vítězné dívce těžko...

 

PS: A výraz Česko mi stejně pořád nějak míří proti srsti...


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Danča  - Re: Co hledalo Česko?   |62.168.16.xxx |25.06.2004 09:55:00
Výraz Cesko mi taky jde proti srsti. Ale jsem ráda, že tu soutež vyhrála Aneta, protože ona je jedna z mála, kdo má na to udržet se "svá". Zpívá ze srdce a jako zpevacka by se urcite prosadila i bez SuperStar. A reknu to uprímne, já být na jejím míste - a být mi zase 17 - taky bych chtela zazárit )). To že se na to dnes dívám podobne jako autor, je dáno nadhledem, který prichází se stredním vekem... Autore clánku, kolikpak ti je let
Vašek Müller  - Re: Co hledalo Česko?   |194.108.86.xxx |25.06.2004 09:58:00
Ahoj Belmondo, s nekterými myšlenkami v Tvém clánku nemohu souhlasit.
Šoubyznys je (není to patrné již z názvu?) o penezích a pokud by je nevydelával, bylo by hur, protože by urcite dostával dotace z ministerstva kultury. Do kolotoce penez jsme vtaženi neustále, tím tuplem, když se jedná o zábavu. Pokud chce nekdo posílat esemesky treba do SuperStar, prijde mi to celkem v pohode. Opravdu si myslím, že lidé hlasující pro tu kterou dívku ji v tu chvíli pomohli, všichni kdo tam byli, chteli vyhrát. Jinak by tam nešli.
Já mám TV zapnutou fakt hodne málo, mnoho dnu vubec, a pred SuperStar jsem nikdy nevidel Novu v prime time. Na SuperStar jsme se s manželkou dívali a byl jsem tím sám prekvapen. Byl to velmi úspešný porad. Práve proto, že stále ješte vzbuzuje další a další reakce. Ono se jinak totiž nic nedeje, proste vznikne pár dalších hvezdicek na nebi naší popmusic. No a co? Co se deje?
A ješte jednu poznámku na záver, podle mnohých byl ten porad tak úspešný, protože to byla první u nás porádne udelaná reality show. Z tohohle pohledu je docela dobre,že to byla zrovna SuperStar a ne treba Big Brother nebo ty další ješte drsnejší odnože, protože myslím, že by se národ docela rád bavil i o nejakém tom grupáci naživo.
Proste skoncil jeden úspešný televizní porad a svet jde dál. Tot vsjo.
Mej se a ahoj na Zahrade.
Petr Sedláček  - Re: Co hledalo Česko?   |217.194.34.xxx |25.06.2004 11:06:00
Hele, to byla nejaká soutež, nebo co
MK  - Re: Re: Co hledalo Česko?   |193.179.126.xxx |25.06.2004 11:27:00
To byla taková Porta pro jednotlice, Petre )
Jindra  - Re: Re: Co hledalo Česko?   |212.24.128.xxx |25.06.2004 12:24:00
Vtipný. Treba se i pár folkových pubertacek pousmálo
David Jirků  - Re: Co hledalo Česko?   |194.108.19.xxx |25.06.2004 13:18:00
Napsat clánek kritizující porad SuperStar vypadá na první pohled jako brnkacka, ale myslím, že obe verze na FT jsou dukazem presného opaku. Ohrnout nos nad manipulací a propagandou umí každý. Ten, kdo je skutecne nad vecí, se spíš ptá, proc byla manipulace a propaganda okolo SuperStar tak úspešná? Proc se na SuperStar koukal treba Jarek Nohavica, proc se prišel na Brumlovku podívat takový Petr Kellner
Petr Sedláček  - Re: Re: Re: Co hledalo Česko?   |217.194.34.xxx |25.06.2004 15:26:00
A safra. Já si snad tu televizi opravdu porídím. Prošvihl jsem neco? Snad mi tu cenu pošlou poctou..
Petr Sedláček  - Re: Re: Co hledalo Česko?   |217.194.34.xxx |25.06.2004 15:27:00
Treba taky nemaj televizi, jako já. Akorát narozdíl ode mne se o akci dozvedeli
MK  - Re: Re: Re: Co hledalo Česko?   |193.179.126.xxx |25.06.2004 15:42:00
Jak všichni tvrdí, že Novu nesledují, ale na diskusi se chytne každý ))))
No já mám dukaz, že jsem se na Superstar fakt nekoukal - v tu dobu totiž vysílám )))
Tomáš Pohl  - Re: Re: Re: Re: Co hledalo Česko?   |80.188.224.xxx |25.06.2004 15:53:00
Ahoj, Belmondo, rád bych se s tebou osobne seznámil.
To se tedy povedlo, na stejné téma nezávisle v úplne stejnou dobu. Ale to se obcas stává
štourák  - Re: Pane redaktore nepleťte nám diváky   |212.65.242.xxx |25.06.2004 16:05:00
Miloši vždyt mi šéf CR vcera na veceri ríkal, že ti museli nainstalovat televizi prímo na stul, jinak jsi prý vyhrožoval okamžitou výpovedí pokud te nenechají koukat na SuperStar behem vysílání. Prý jim dalo stašnou práci aby te presvedcili ze si to alespon nebudes behem živých vstupu pouštet nahlas ;-))))))
MK  - Re: Re: Pane redaktore nepleťte nám diváky   |193.179.126.xxx |25.06.2004 16:14:00
štourák: No vidíš, a pomohlo to! odkoukal jsem co se dalo a výsledek se dostavil )))))))))))
Black Bart the P08  - No teda....!!!!   |83.148.30.xxx |25.06.2004 21:49:00
Uprímne receno, mám pocit, že me z vás picne, pánové!!!
To nestací, že ten výmysl do cloveka láduje horem dolem televize, rádio, denní tisk a casopisy?
To nestací, že když clovek vejde do hospody, tak se tam chlapi nebaví o fotbale a ženských, ale o tom nesmyslu? Že se o tom žvaní v obchodech, v práci, na celém internetu, že o tom mluví i Jan Nedved behem koncertu?
Myslel jsem, že aspon tady zustane taková oáza neposkvrneného klidu, kam si clovek muže zajít a na chvíli si pripadat jako v normálním svete.
To musíte tou ptákovinou kontaminovat i tuto posvátnou pudu?
To jste se všichni zcvokli, nebo co? Jste vážne taková banda máselných hlav, která sebou nechá tak snadno manipulovat? Nechápete, že presne o tohle jim jde? Zblbnout nás, abychom na to cumeli. Klidne to mužete intelektuálsky poplivat, ale hlavne to konzumujte ­ i s reklamami.
Když už na to hledíte, nechte si to prosím vás pro sebe. Tohle je Folktime! Nebavíme se tady o válkách, o teroristech, o sexu, o politice. Nebavíme se ani o komercních televizích a jejich brainwashingu. Jestli se musíte na toto téma vykecávat, je tady milión jiných serveru, kde si vašich fundovaných názoru budou jiste vážit víc.
Takové zklamání bych zrovna od Tomáše a Belmonda necekal.
(((
Jupp  - Re: No teda....!!!!   |194.228.178.xxx |25.06.2004 23:56:00
No teda? tys jim to Black Barte nandal! Krome obou autoru jsi napálil i Nedveda a nepostrehl jsi, že mluvíš a myslíš velmi podobne jako on. Je-li Folktime posvátná puda, mely by se tu s okamžitou platností zakázat veškeré diskuse, aby ta posvátná puda nebyla zneuctena necími názory. ?"taková oáza neposkvrneného klidu, kam si clovek muže zajít a na chvíli si pripadat jako v normálním svete"?. Možná, že jsi se jenom preklepl a chtel jsi napsat "pripadat si jako v krásném ružovouckém svete, který bychom si práli". Jenže ten normální svet je venku a je to jediný svet, který máme k dispozici, i když se asi vetšine z nás nijak zvlášt moc nelíbí.
Samozrejme existují alternativy: odstehovat se do hor, bydlet ekologicky bez elektriny, kourit trávu, napájet se fernetem, umilovat se k smrti, nezakládat rodinu, nemít mobil nebo diskutovat na Folktime výhradne na schválená témata.
Treba plactive debatovat na téma proc na folkové koncerty chodí málo lidí. Budou-li zakázány pojmy jako Superstar, fotbal, televize, ekonomika kultury, bude to diskuse jiste ohromne plodná.
Souhlasím s predrecníky, že Superstar je velmi odpudlivý strojek na peníze. Myslím ale, že radu diskutéru popuzuje hlavne to, že na rozdíl od zaprdených Doremi, Carusošou a Gondíkovských, Mládkovských i Novotnovských estrád neoslovuje jenom Nováky, ale i normální vetšinu národa. Je totiž vymakaná, profesionalitu jí nelze uprít, je zretelné, že nevznikla v zatuchlém ceském rybnícku.
Nejenže se dockáme dalších pokracování, ale urcite dojde na trapné okresní napodobeniny. Ceši vždycky nové a úspešné veci (neríkám že sympatické) dokáží z padesáti procent kritizovat a z padesáti procent kopírovat.
Zavreme tedy oci a diskutujme na svých webech jen o svých problémech a pseudoproblémech. Normální svet o naší existenci brzy prestane vedet.
Jup
Tomáš Pohl  - Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.5.xxx |26.06.2004 01:26:00
Stuj noho, posvátná je puda, kamkoli krácíš...Black Barte , je mi líto, že jsem te zklamal, ale slova jako "posvátná" nemám nejak rád, prestože to Kollár kdysi dávno takto v Slávy dceri napsal.Víš , práve tohle je neco, co spíš folku škodí, než pomáhá. Jedine my, folkari, jsme ti praví a cistí, tady jsou zavrené dvere, nefouká sem a všechno kolem nás nezajímá a radej o tom nebudeme ani mluvit, aby se posvátnost nenarušila. Jenže ono , kamaráde, fouká, ikdyž deláme, že ne. Já jsem tu soutež a la Dajdou použil jen jako príklad toho, jak lze lidi elegantne zblbnout a jako protiklad vyjadruju svuj pocit, že práve ve folku existuje pár lidicek, kterí to , co zpívají, ješte myslí doopravdy . Ale i sem vane a fouká, ono nelze žít v izolaci, ale to bych jen rozvádel Juppa. Nelze zavírat oci a delat , že se nic nedeje, když se deje
Black Bart the P08  - Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.32.xxx |26.06.2004 01:37:00
Juppe, Juppe, takže ty to taky sleduješ?
Jsem já snad jediný, kdo tu vec (nestojí mi ani za to, abych napsal její název) ignoruje?
Já ani nevím, na kterou z tvých replik drív reagovat. Takže poporade.
Ano, Folktime je svým zpusobem posvátná puda. Tak jako i jiné tématicky zamerené servery. Když vstoupím na nejaký erotický chat nebudu jim vykládat o posledním predkole Zahrady, nebot bych byl tzv. mimo mísu. Zrovna tak se nebudu snažit zasáhnout svými politickými názory diskuzní fóra týkající se literatury, vedy, hudby, nebo já nevím kucharských receptu. Proto podle me na tuhle pudu tahle diskuze nepatrí, nebot není nic vzdálenejšího než folková muzika (folk=lid), tedy lidová, delaná z radosti, pro zábavu, dobrý pocit a tyhle nechutné komercní patoky ­ ovšem servírované s takovou profesionalitou, že jim je schopen podlehnout i nejeden pravoverný. Snad proboha neveríš, že TV NOVA jde skutecne o hledání mladých talentu? Duležité jsou "koláce" urcující cenu reklamy. Ty deti nikoho nezajímají. Za rok po nich neštekne pes, bude totiž další kolo a další šílenství a další objevy. A ti samí lidé, co dnes šílí po Sámerovi a Anete budou šílet po Frantovi a Pepine (napr.). Práve proto nemá smysl, abychom se celé záležitosti na techto stránkách venovali, protože není nic pomíjivejšího než vítezství v této souteži a než samotná tato soutež. Ta totiž bude bavit manažery TV NOVA jen do té doby, než se objeví jiný, ješte úspešnejší formát.
A ted ten svet. Chceš snad naznacit, že svet Sámeru a Anet je ten jediný který máme k dispozici? No možná ty. Já a stejne tak kterýkoliv jiný clovek, který není líný použít svuj vlastní potenciál, své nápady, svou imaginaci, mužeme mít svetu, kolik chceme. Pokud se ovšem smíríme s tím, že jediný pravý je ten, který nám vytvárí TV NOVA, pak je jasné, že i když se zaklínáme folkovou muzikou, stejne nám to nedá a musíme se k té pitomé souteži vyjádrit i na míste, které je k tomu nejmín vhodné. Pro me ta vec proste neexistuje a domníval jsem se, že i pro vetšinu, kterí sem chodí a která tímto stylem života žije. No asi jsem se spletl.
A ted o tom strojku na peníze. Superstar je podle tebe Juppe profesionálne vymakaná? Vždyt je to jenom trochu rozplizlejší caruso show. Všechno je to jenom o bombastu, o brutální reklame, o tech povestných šroubech do hlavy. Jsi clovek od fochu, tyhle veci bys mel znát. Dej mi padesát miliónu do reklamy a presvedcím lidi, že není lepší program, než prímý prenos z detského pískovište. Co muže Superstar nabídnout lidem víc (krome pompézního pozlátka) než takové Rozjezdy pro hvezdy? A bavíme se tady snad o nich?
A poslední vec. Ano, diskutujme na svých webech o svých problémech, protože jen tak bude život i nadále takový, jaký je. Barevný, košatý, zajímavý. Rozhodne bude pro život lepší, když bude tisíc lidí diskutovat o tisících problémech, než když budou všichni mluvit o nejaké televizní souteži.
A "normální svet"? Juppe, který je vlastne ten normální svet? Ten který se hádá o to, jestli je lepší Sámer nebo Aneta, nebo ten, který se hádá jestli je lepší Raduza, nebo Žofka.
Každý si muže vybrat ten svuj normální svet.
Já už jsem si vybral. A ty...?
Black Bart the P08  - Re: Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.32.xxx |26.06.2004 01:39:00
Nedeje, Tomáši, práve že nedeje. To jen my si myslíme, že ta virtuální realita, co nás obklicuje, je skutecná. Ale o tom níže
Tomáš Pohl  - Re: Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.5.xxx |26.06.2004 09:46:00
Milý Black Barte, pod tvou charakteristiku sveta TV Nova se asi všichni podepíšeme. Problém je v tom, zda tento svet zcela ignorovat, zamknout ten náš nebo v prípade, kdy ten druhý svet zachvátí celý národ ( uvedl jsem dva casopisy vycházející tak pro tri lidi, kde to asi nebylo, ale samozrejme nevím) neco k tomu ríci. Zvolil jsem tu druhou cestu. Zvolil jsem ji proto, abych použil metodu kontrastu, ne proto, abych se do toho druhého sveta jen a jen navážel. Je jasné,který svet je mi pri této metode bližší. Mám dve dospelé deti. Obe jezdí na vodu, jedno vede skauty a poslouchají to, co já. Presto se starší dcera pred záverecnými státnicemi pravidelne Na Superstar se svým prítelem( vodák, turista, pravidelný návštevník folku atd.) dívala. Mám ji za to odsoudit ? Zradila neco, ublíží jí to nejak charakterove ? Vezmi si seriály Jaroslava Dietla. Všichni ti Muži na radnici a Okresy na severu vykonaly pro komunismus více než milióny výtisku Rudého práva. To byl ten vytvárený svet pod heslem " je to dobrý, nic se nedeje, co blbnete lidi , je nám tady dobre .." Indoktrinace mas je desivá záležitost, umí-li se udelat. Tak proc kdekoliv a kdykoliv nepozvedbout hlas, nevyjádrit názor a ríci : Lidi neblbnete, delaj z vás stádo, delaj z vás voli.. " Z mladých lidí deláte kult, ale jsou jen hrackou ve vašich rukách, jsou jen zbožím. Tak proto jsem to napsal a proto proti tomu budu vystupovat. Mlcení a ignorace sice neposkvrní to posvátné, ale je jen gestem. Tak dost už. Teším se zase na nejakou tvou peknou povídk
Black Bart the P08  - Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.32.xxx |26.06.2004 11:22:00
Hm, v tom se asi neshodneme, Tomáši. Já se domnívám, že totální nezájem je nejlepší zpusob, jak s tím bojovat. A to i kdyby této mánii skutecne podlehl celý národ (kolik takových mánií už tady bylo a kolik jich ješte bude?)
Halasne proti tomu bít na poplach zpusobí jen ješte vetší vzedmutí vln na už tak dost rozbourené hladine verejného vnímání. A o to presne TV NOVA jde. Aby kolem toho byl co nejvetší humbuk. I negativní reklama je reklama. I zavilý kritik, který poctive sleduje každý díl, aby ho mohl v pondelním vydání listu XY totálne ztrhat, zvyšuje sledovanost. A o tu jde predevším.
Mlcení a ignorace není jen gestem, Tomáši. Je to rovnež nástroj boje, odporu. V tomto prípade ekonomického. Na mé sledovanosti nevydelala TV NOVA ani korunu. Kdybych mel svuj osobní peoplemetr, už pekných pár nedelních veceru by se na nem rafika ani nehla. Kdyby tímto zpusobem bojovalo více lidí, možná bychom prinutili televize, aby se konecne zacaly strefovat do našeho vkusu, místo aby jej znásilnovaly a pretvárely k obrazu svému.
A dost už. Za týden je Zahrada, nekažme si náladu.
P.S. doufám, že tvá zmínka o povídce nebyla myšlena jako: Piš si ty své povídky a neplet se nám do diskuze.
vašek Müller  - Re: Re: Re: No teda....!!!!   |212.65.201.xxx |26.06.2004 11:38:00
Sakra, nejdrív píšeš, že ta soutež pro tebe neexistuje, nezajímá a že by se o ní na této posvátné (fakt dobrý fór, že ty máš rád Woody Allena?), no a pak o ní napíšeš suvérénne nejdelší príspevek ze všech!
Vašek Mülle
vašek Müller  - Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |212.65.201.xxx |26.06.2004 12:10:00
Muj predchozí príspevek mel být prímo pod Black Bartovým z 00:37. bohužel je až tady.
Jinak zvolání Juppe, Juppe ty to taky sleduješ? JE skvelé. Zkrátil bych to na: I ty Juppe? Což by mohlo pozdeji nahradit okrídlené I ty Brute? a folk by mel další skvelou propagaci.
Na BlackBartových príspevcích me fascinuje jednoduchost videní sveta. Všechno delit na MY versus ONI. Ti co se dívají na porady které se nám dobrým nelíbí jsou špatní, ti kterí neposlouchají tu naši hudbu jsou pitomí. Je opravdu nutné se porád takto rozdelovat?
Všechno co deláš v živote prece není prezentací tvého obcanského postoje, život je jinde, jak napsal Kundera. Je dost vecí, které delat musím, a tak ve volném case delám to co me baví a nepremýšlím dlouze o tom jak je to ušlechtilé. Kdybych mel své kamarády odsuzovat podle toho co poslouchají, na co koukají atd. asi bych žádné brzy nemel.
Budeš se divit milý Black Barte, ale lidé kolem folku jsou proste LIDÉ, ne nejaké ušlechtilé stroje s nepopiratelne ryzím vkusem. Díkypánubohu. Na Slunovratu jsme se o SuperStar bavili nejen s Juppem, Davidem a Luckou Jirku, ale i s mnoha dalšími.
Myslíš si, že kdyby Jupp ( další poradatelé velkých a duležitých akcí)nebyl otevrený svetu mimo folk, bylo by na Zahrade opravdu tolik lidí?
A další neuveritelné zjednodušení: opravdu si myslíš, že když dostaneš 50 melounu, dokážeš udelat takový formát? Nic ti nebrání takový vymyslet. Oni ti tech 50 miliónu dají. Teším se na prenosy z pískovište.
A vubec,nestýská se ti po hrajících se kotatech? Ty byly hbké, ušlechtilé a nevydelávaly peníze...
Tomáš Pohl  - Re: Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.6.xxx |26.06.2004 12:27:00
K tem povídkám, Black Barte, to ne, jen piš své názory i své povídky. Jak kdosi napsal : Nesouhlasím s vámi, ale celý život budu bojovat o to, abyste mohl ríkat své názory.
Jen me hoši, v té diskusi, a nejen k tomuto príspevku, obcas chybí vetší nadhled a míra tolerancea taky trocha humoru. Nic není cerné ani bílé a lidi zejména ( jsou i žlutí nebo cervení, že). Tak dost, jedu do Vletic, kde státní televize nátácí Žalmana a bude tam taky Robert Krestan a CS Band s Pavlínou Jíšovou a další. Jen nevím, aby si na moderování nepujcili treba Ivana Breštáka, Jana Tunu ci jiného mistra ceského prízvuku a slova. Dostalo by to takový státne - komercní nádech. Hoši, hezkej víkend a povídejte si. Aho
Black Bart the P08  - Re: Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.32.xxx |26.06.2004 14:37:00
Tak v délce príspevku s tebou Vašku rozhodne soutežit nemužu. Ale ty jsi aspon poctive priznal, že te superstar pohltila a že ji poctive sleduješ. Jsi typickým dukazem mého tvrzení o onech padesáti miliónech do reklamy. Protože práve to te semlelo. Ne samotná soutež deticek ve zpevu, to bys mohl taky s gustem sledovat caruso, doremi a další souteže fungující na stejném principu, ale ten mediální humbuk okolo, tak typický pro všechny produkty made in Nova.
Ale konkrétne: ty neveríš tomu, že když nainvestuješ do reklamy milióny, dokážeš udelat trhák i z naprosté banality? V tom prípade jsi to ty, kdo je naprosto odtržen od reality.
Já jsem se ovšem zminoval o necem jiném. Folktime je server zamerený na urcitý tématický okruh. Spadá do tohoto okruhu i soutež Superstar? Možná podle mínení nekterých ano, podle mne však ne. Když zapredeme diskuzi o Superstar dnes, zítra mužem diskutovat o Kotli a pozítrí o mexických telenovelách. Já neríkám, že je diskuze o tomto poradu špatná, já ríkám, že sem nepatrí. Jsou i jiná místa (a že jich je!), kde se dá o této záležitosti diskutovat. Když bude celá zeme žít fotbalovou mánií, nebo ekonomickou reformou, nebo válkou v Iráku, budete s Juppem stejne odhodlane hájit právo vyjadrovat se k tomu práve zde? A prece to je ten "pravý" svet.
A o tom, proc je na Zahrade tolik lidí, diskutovat nechci. Ani s tebou ani s kýmkoliv jiným. Byla by to diskuze dlouhá, kontraproduktivní a (jak se znám) plná vášní. Takže sorry.
Káča  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.32.xxx |26.06.2004 15:10:00
A mohlo by jich být ješte víc, kdyby Jupp usporádal ceskou folkovou Superstar práve na Zahrade, to by bylo príííma. )
Šaolín  - Jak to vidím...   |213.246.108.xxx |27.06.2004 18:56:00
Hezké odpoledne všem,

aniž bych si chtel hrát na arbitra této dikuze a nebo ji dokonce rídit, musím ríct, že z mého pohledu je pro me v tomto prípade prijatelnejší pravda Juppova a Václavova. Dodal bych k tomu jen tolik, že mechanizmy, jak umele vyrobit sociální fenomén jsou již dneska popsány, a že opravdu asi není velký problém za pomocí tech všemožných nadlinek a podlinek udelat ze seniorky uklízecky paní Hamáckové hvezdu první velikosti, o které se bude bavit celý národ. Na druhou stranu bych ty "fenomény" zas tolik neprecenoval, je to proste zábava (ty reci po hospodách a kancelárích, nebo fandení a posílání esemesek) tech lidí, kterí se proste momentálne nechtejí bavit ve Státní opere na Turandot (mimochodem doporucuju ­ muj cerstvý a mimorádný zážitek z Prahy), poslechem desky Karla Plíhala, nebo jiným nemasovým zpusobem. Nebyl bych proto ani k Super Star tak moc kritický (i když treba v Tomášove clánku je asi taky velký kus pravdy) a docela me zpetne mrzí, že jsem alespon k nejakému dílu nezasedl a bedlive jej nesledoval ­ byl bych asi nyní daleko zasvecenejší diskutér.

No a co se týce toho, co ano a co ne na FOLKtimu ­ snad se na me nebudou ostatní dva spolutvurci tohoto webu zlobit, když zde tak trochu i za ne napíšu, že v cláncích a tím méne v diskuzích se nebráníme opravdu nicemu, s cím prijdete (možná vyjma politiky, zvlášt v techto dnech). To prece není tak, že by se tady o fotbalu nemelo diskutovat, protože to není hudební, tím spíš folkové téma. Mne naopak zajímá, a verím, že takových je nás víc, co si folkari myslí treba i o fotbale, co si myslí o fakírovi Zahrádkovi nebo o hudebním vkusu Ondreje Hejmy. Každý diskutér pak asi cítí, proc s tím prichází zrovna na FOLKtime a chápe, že drtivá vetšina príspevku na FOLKtimu obsažených, se vždycky bude z prevážné vetšiny venovat predevším folku a muzice obecne. To je mimo jiné také duvod, Barte, proc na FOLKtimu vychází obcas (vetšinou v pátek) i povídky, ackoli treba nenesou vubec folkové nebo hudební téma. Tak nejak ale cítíme (nebot je to tak z dob, kdy se tahle muzika spojovala s trampy daleko více než dnes) nastaveno a já myslím, že to je dobre), že to proste jaksi "patrí k veci" a urcite asi není nikdo, koho by povídky na FOLKtimu nejak zvlášt iritovaly.

Mimochodem ­ když už jsem zde zmínil fotbal a povídky, víte, že na toto téma už si FOLKtime taky zaexperimentoval? Doporucuju vám opravdu skvelý príspevek Petra Sedlácka (najdete na http://www.folktime.cz/clanek.asp?id=1659), který je zvlášt v dnešní den horce aktuální? ))

A propos, Juppe, ješte platí ten prímý prenos z Eura na Amfíku?? ;-)

Mejte se krásne, hezký zbytek nedele?
Vašek Müller  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |212.65.201.xxx |27.06.2004 20:09:00
Máš pravdu, priznávám, napsal jsi to presne - SuperStar me pohltila a semlela. Každé ráno se modlím k fotce Šárky Vankové.

SuperStar hodnotíš, i když ji prý zcela ignoruješ, píšeš: "Superstar je podle tebe Juppe profesionálne vymakaná? Vždyt je to jenom trochu rozplizlejší caruso show....Na mé sledovanosti nevydelala TV NOVA ani korunu. Kdybych mel svuj osobní peoplemetr, už pekných pár nedelních veceru by se na nem rafika ani nehla"
Zvláštní.
Nemohu se vyjádrit k tebou mi nabízeným Doremi a Carusou show, ty jsem bohužel dosud nevidel.
VM
Black Bart the P08  - Re: Jak to vidím...   |83.148.33.xxx |27.06.2004 21:10:00
O.K., O.K. vzdávám to a uznávám porážku.
Tak Rosinanto, šup zpátky do stáje, duch globalizace ti zprerážel nohy a mne zlámal vaz.
Když i samotný webmaster vítá jakékoliv diskuzní téma, nemužu a nechci už dál nic dodávat.
("Nemužete delat revoluci v zemi, kde lid nechce bojovat." Ernesto Che Guevara)
A ted když to máme oficiálne povoleno: Myslíte, že si Pedro skutecne vezme tu Juanitu? A co González, usmírí se konecne s otcem?
Vítejte v normálním svete.
Black Bart the P08  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |83.148.33.xxx |27.06.2004 21:17:00
Já si za svými slovy stojím. Na Superstar jsem se opravdu nedíval, jenomže clovek si pustí rádio a vypadne na nej Superstar, otevru noviny - superstar, otevru casopis - superstar, mrknu na Folktime - superstar. Pomalu se bojím (tak jako v tom fousatém vtipu o Leninovi) otevrít konzervu.
Je to do me ládováno ze všech stran, takže bych musel být hluchý, slepý a blbý, abych nepochopil, že je to soutež ve zpevu.
Ale jestli me chceš Vašku dál chytat za slovícka, jen si posluž. Jako téma pro další diskuzi je to sice ubohost, ale tobe to zrejme stací
vašek Müller  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No teda....!!!!   |212.65.201.xxx |27.06.2004 23:34:00
Nechytám te za slovícka, prišlo mi zvláštní, že se dají vynášet podobné soudy (o profesionálním provedení ci rozplizlosti, srovnávání) o necem co clovek nikdy nevidel.
V
Belmondo  - Re: Co hledalo Česko?   |83.148.14.xxx |28.06.2004 09:59:00
Svuj názor jsem rekl, omlouvám se, že se reaguju pozde, ale byli jsme o víkendu na ohni, zrejme mi tím ušla spousta profesionálne velmi dobre delané zábavy, ale co nadelám...
Je mi kousek pres 40, s Tomášem se taky strašne rád potkám (na Zahrade?).
Víte, ono to má ješte jeden hruzný dopad. Za Bublinou prišly tuhle deti s otázkou: "A paní ucitelko, je lepší Šárka nebo Aneta?"

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Duben 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
 1 2 3 4 5 6 7
 8 91011121314
15161718192021
2223
29     

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib