gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

Velké recenze Malé recenze Dobře uleželé recenze Povídačky Vyšlo jinde Hrubky Hrubky
24.03.2004 Andelé! Andelé! (Tomáš Hrubý)    PDF Tisk Email
Povídačky

"Nějak jsem si tam netroufl mluvit, takže jsem za 50 minut odehrál 19 skladeb," řekl mi Jeroným Lešner na otázku po dojmech z klubového vystoupení souvisejícího s předáváním cen Akademie populární hudby. Odehrávalo se v kavárně Platýz, která sice lemuje téměř kultovní místo českého folku (v Platýzu hrávali nějakou dobu Otcové Zakladatelé kolem Jaroslava Hutky, když byli vykázáni z Karlova mostu), ale přece jen je to obyčejná kavárna (tedy obyčejná: s kávou za 37 Kč?). To se projevovalo např. při vystoupení Sester Steinových, které jsem na minipódiu (umožňovalo pouze účast písničkářů a dvojic) zažil tak, že stolky vpředu poslouchaly, stolky vzadu pokavárensku hučely a hlučely. Ale sestřičky se přesto snažily, radost sledovat.

foto: Vítek Školník Urban ©

Radůza na ilustrační fotografii

foto: Vít Školník Urban ©

Ale pojďme do Pakulu. Začalo to už po ránu, kdy se vyhlašovaly žánrové ceny. Pro jednu z nich zbylo místo v hlavním programu - a byla to cena za folk & country, protože se prý FC desek prodá ze všech hodnocených žánrů nejvíce (sic!). Pokračovalo to triumfálním tažením Radůzy s Anděly udělenými za folk & country, objev roku i zpěvačku roku (stoprocentně proměněné nominace). Nohavicovo vítězství v soutěži prodejnosti "Deska roku" (kategorie zpěvák, 65 420 prodaných výlisků Babylonu) i uvedení do Síně slávy s mohutnými standing ovation velkého sálu Paláce kultury bylo podtržením faktu, že minimálně špičky žánru měly loni výborný rok. Jenže ouha: "Zuzana Navarová není folkařka v pravém slova smyslu," píše se v programovém bulletinu - zvláštním čísle časopisu Music (jinak výborný nápad - jedna z novinek nastupujícího pořadatelského týmu z Petarda Production). I představení dalších nominovaných kategorie folk & country vyznívá obdobně: "Jaromír Nohavica? se mezi trampy a `folkáči' ocitl spíše shodou okolností." "Také Radůza vyčnívá ze stylové přihrádky folk & country." Ne že by se uvedená tvrzení nedala obhájit, jen mi připadá "zvláštní", že obdobná prohlášení nerámují navštívenky interpretů z jiných žánrů. Josef Vlček (jeden z možných autorů nepodepsaných navštívenek), který mi kdysi na otázku po vztahu k folku odpověděl: "Je mi odporný," napsal Radůze a Nohavicovi téměř jímavé profily do denního tisku. Změnil názor? Nebo je to jenom byznys? Nebo je jeden z nás dvou absolutně mimo? Samozřejmě se dá stisknout knoflík a odmumlat prohlášení o nesmyslnosti škatulek tváří v tvář hudbě dobré a špatné? Hm, jenže při neexistenci škatulek by se nemohly udělovat žánrové ceny, že? A to by byla vážně škoda, protože sošky andělů jsou prostě úžasné?

P. S. Celkové vyznění letošního předávání cen bylo příjemné. Reportáž z akce jsem slíbil napsat pro svůj kdysi rodný papírový časopis, tak pokud jste to všechno už neviděli v bedně, kupte si ho?


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
MK  - Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |24.03.2004 09:57:00
Tak sestry Steinovy neupoutaly? Ale, ale...
Ano, J. Vlckovi je folk i nadále odporný. On mu je odporný i pop, ale pro vybírání muziky pro E2 a F1 to prekousl , a pro F1 prekousl dokonce i ten odpor k folku )). Takže byznys.
Trošku se asi projevila obmena akademiku a ti noví chteli dokázat jak jsou "in" a nekonvencní, proto ta Raduza i v kategorii zpevacek.
Doufám, pane kolego, že se v clánku objeví i zhodnocení výkonu M.Žbirky jako memento pro všechny zpeváky, co nechtejí zpívat, ale mluvit. Já bych pak mohl pridat názor na kolegu Hrdinku, neb jsem to sledoval na CRo1. Ale nepridám, nebylo by to kolegiální ))
Tomáš Pohl  - Re: Andělé! Andělé!   |62.177.91.xxx |24.03.2004 11:23:00
Tak jsem se po dlouhé dobe díval na CT 1 v sobotu, kde po všem tech Hronech, Týtý a jiných blbostech šlo taky o kvalitu. Raduze to moc preju. Sledoval jsem , jak bulváry typu MF dnes made in Germany po oslavách milenky pana prezidenta a jiných "osobností " daly slovo i Raduze a Nohavicovi. Asi tuší, že i "kotlík" muže být jednou slavný a hlavne pak prinese náklad a prachy.Ty ostatní stejne dobrí stojí jako vždy v pozadí. Ale aspon takhle, byt MF dnes zajímalo hlavne, kolik, že to Nohavicovi hodí miliónu ? Tak doufám, že z toho mraku bude casem i pršet, byt CT 1 zavrela krám, pokud jde o folkové porady. Ale prachy jsou prachy, že ? Ten Žbirka snad, Miloši, taková katastrofa nebyl, znám vetší v cele s Mistrem. A Raduze preju, at zustane porád tou " holkou z ulice". Nebude to mít lehké
Šaolín  - Re: Andělé! Andělé!   |213.246.108.xxx |24.03.2004 19:19:00
Tak predne, Radúza není podle mne žádný "kotlík", ale normální rychlochvaška typu Sagvan Tofi, nebo Lunetic. Vaše volba jste-li ovlivneni rízenou propagandou, že šanson je cool, a že Radúza a Nohavica jsou šanson.
Co se týká obecných úvah o smyslu a smerodatnosti rozhodování této i ostatních porot, vrele vám doporucuji k prectení Lindaueruv clánek, který vyšel minulý týden v Mladém svete
sun  - Re: Re: Andělé! Andělé!   |194.228.173.xxx |24.03.2004 20:41:00
Radúza je známá urcite pres deset let, když ješte na Karlove moste s kytarou hrála svá blues. Pokud nekomu pripadá mít za tu dobu dve alba jako rychlokvašení, je to idiot... Navíc práve Indies zrovna nejakými promo akcemi nehýrí.
[predskokanka na koncertech: 1993 - Suzanna Vega 1999 - Mike Oldfield
Tomáš Pohl  - Re: Re: Andělé! Andělé!   |212.20.105.xxx |24.03.2004 23:48:00
Šaolíne, Tofi a Lunetic rovná se Raduza, no nevím
MK  - Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |25.03.2004 09:48:00
Raduza nebude rychlokvaška, vzhledem k frekvenci jejích alb. Posun mezi druhým a tretím albem je navíc zretelný i hluchému. To potud co se týce kategorie žánrové a albové, kategorii "zpevacka" jsem se už pokusil vysvetlit.
Jinak, pan Lindauer? Není to ten, co neumí opisovat z emailu? (pokud není, tak se rovnou omlouvám
Honza Žamboch  - Re: Re: Andělé! Andělé!   |195.22.39.xxx |25.03.2004 10:59:00
Šaolíne, tohle jsi psal fakt ty
Víťa Liboška  - Re: Andělé! Andělé!   |212.71.144.xxx |25.03.2004 13:06:00
Porád cekám na ty Andely a oni neletí... Neellleettttíííí...
Šaolín  - Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |213.246.108.xxx |25.03.2004 15:57:00
Ale no tak urcite ­ jak už jsem pred casem nekde napsal, Radúzu jsem chodil poslouchat pred více jak deseti lety na Staré mesto, kde hrála do klobouku. Kde jste tenkrát byli, vy nadšenci? Cekali jste, až vás zacnou masírovat diktátori vkusu, vcetne chudáka Jirího Cerného? Kdo z vás mi poví, jakou barvu vlasu mela Radúza v roce 1997?
Nikdo nepochybuje o tom, že ani Martin Maxa, Britney Spears nebo Katerina Brožová nekomu hrávali pred deseti lety "svá blues". Všichni také ví, že promotérem Radúzy nejsou Indies.
Velké množství lidí také nepochybuje o tom, že dobrou muziku delají také napríklad Jarabáci, Neocekávaný dýchánek nebo Zuzana Dumková. Máte doma jejich nahrávky? Šílíte u nich takhle verejne blahem stejne jako u Radúzy?
Aby bylo jasno, nevadí mi vubec Radúza, vadí mi, že vetšina ceských konzumentu jsou takové ovecky jako vy. Byl bych mnohem radši, kdybyste se tady rozplývali nad muzikou nekoho, pro koho chcete nadchnout ty, kterí jeho muziku ješte neznají. Pokud tady nyní máte extázi z Radúzy, je to podle me s krížkem po funuse a pomáháte tak rychlokvaškám. Proberte se a zkuste se nekdy opít jen tak v úterý a ne až na Silvestra jen proto, že se ten den opíjí všichni...
A to je vlastne všechno, co jsem vám chtel sdelit?
-toh-  - Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.85.147.xxx |25.03.2004 16:45:00
Sestry Steinovy upoutaly, ale ty, kterí si je prišli poslechnout. Ti, co prišli pokecat s kamarády do kavárny a netušili, že tam bude nejaká "Andelská ulice", holt neposlouchali. To nemá s upoutáním nic spolecného.
Copak F1 a E2, ale pokud se nepletu, Josef Vlcek je jedním z hlavních jmen v rádiu Hej, které - jak jsem zachytil - vysílá mainstreamovejší folk-country produkci bežne ve velkém. Neracte tušit, pane kolego, jako radista, jak se veci presne mají?
Mekymu Žbirkovi urcite nejakou vetu venuji. Vcelku jsem s ním byl spokojen, myslím, že mohou existovat i zpeváci, kterí umejí mluvit.
MK  - Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |25.03.2004 17:02:00
Vlcek: JO! Presne, já se to s tím Hey bál napsat, protože mi to prišlo už úúúplne šílené. Ale je to tak a skrývá se za pseudonym Ceská družina.
Žbirka: No, mluvit umí, to ano, ALE JAK??? Ty vtipy, kterým se nikdo nesmál nevadily? Nevadilo ani to že byly z 90% o sexu a ne o hudbe? Ani to že byly sebestredné nebo pochlebovacné
MK  - Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |25.03.2004 17:13:00
Šaolín: Ve 14.57 opilý, to je dost síla.
Tak jednak, když si zrekapituluješ clánky na konkurencním elektrooznamovateli, zjistíš že jsme celkem slušne ocenovali už druhou její desku, natož tretí. Takže pro nás Raduza žádné prekvapení není. A me osobne nikdo nic nediktoval, naopak.
Dále - to tak proste je, že nekdo takhle dlouho zraje. Pred deseti lety, ale ani pri své druhé desce ješte holt tak výrazná nebyla, to je celý. Nemuže dostat objev roku nekdo, kdo nicím nezaujal. To by se ta cena, co navrhuješ musela jmenovat:"Koho teprve chceme procpat" - máš posunuté kategorie , kolego. Mimochodem, proc jsi nekde nerekl pred temi deseti lety, že je to objev roku?
Neboli, tvoje výtky patrí maximálne tem, kdo jí volili za zpevacku roku - na tu bude mít za dalších 5-10 let. Ale objev a žánrová cena je v porádku.
Jarabáky a Neocekávaný dýchánek (skoro totožná sestava) doma mám, sleduju je od jejich pocátku, nekolikrát jsem je nenechal postoupit na Porte )) ale na Andela to proste ješte není. Za deset let možná, budeš psát zase takovéto príspevky?
A úplne off topic: O Tatabojs jsem vedel už v roce 1990. Kdys je poznal ty
-toh-  - Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.85.147.xxx |25.03.2004 17:18:00
No panecku, tys to rozceril! Ted už Ti trochu rozumím, ale napred jsem mel pocit, že je to celé necí provokace.
Nad náhlým vzrustem Raduziny popularity jsem žasnul v jedné povídacce, jmenovala se Jak jsem byl na Raduze, pokud byste si ji chteli precíst. Vetšina reakcí na mé Proc? znela: "No prece protože je dobrá. To jsi nevedel?" Chtelo se mi nekam zakricet: "Ale já znám spoustu dobrých muzikantu a mám mnohaletou zkušenost, že to s popularitou na nejvyšší úrovni vubec nesouvisí!" Takže myslím, že rozumím Tvému odstavci s Jarabáky a Neocekávaným dýchánkem. Ale na druhou stranu, v dobe, ve které jsem to psal, nebyla Raduza trojnásobnou držitelkou Andela. Ted teprve dorazí ty houfy zvedavcu a snobu! Její posluchaci pred tím si ji nejak našli a na nejakou velkou mediální nebo jakou masáž v jejím prípade neverím. I kdyby to tak snad bylo, i kdyby ji nekdo tlacil, vcetne Jirky Cerného (v jeho prípade bych radši používal termín arbiter elegantiorum než diktátor vkusu), tak aspon jednou za uherský rok zvítezila kvalita a vkus.
Proc se vedle Raduzy vyskytují Lunetici a Sagvan Tofi, to nevím. S tím bych snad nežertoval ani ve snaze cosi vyprovokovat.
Doufám, že debata není o kvalite Raduzy. Radši ale prece jen sdelím, že jsem pro ni hlasoval v prvním kole (presneji receno pro její CD ...pri mne stuj ­ mel jsem pocit, že se má hlasovat pro pociny roku 2003), kdy se hlasovalo pro tri jména bez uvedení poradí. A ve druhém kole, kdy se hlasovalo pro poradí nominovaných, jsem ji mel na 1. míste. Protože výše jmenované CD je jedna z nejlepších FC desek lonského roku. Nevím, jestli mají Jarabáci ­ které mám jinak velmi rád ­ z roku 2003 taky takové. V tom prípade mi ho zapomneli poslat.
MK  - Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |25.03.2004 17:24:00
Nejste pane kolego temi provokacemi ponekud posedlý? )))
Šaolín  - Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |213.246.108.xxx |25.03.2004 20:34:00
Ahoj Miloši, jsem príjemne prekvapen tvými distingovanými reakcemi, že by se blýskalo na lepší casy? Dost jsem se nasmál, viz "Koho teprve chceme procpat"
Moje poznámka samozrejme nebyla mírena prímo proti Tobe ani IF? Já myslím, že v skrytu duše víš, jak jsem to myslel, už jako kluka me neskutecne srali lidi se Sandokanem na tricku (kdo nemel Sandokana, jako by nebyl), pritom ten seriál bych s nadšením zkouknul i dneska, kdyby ho nekde dávali.
S Tatabojs máš náskok, ty jsem objevil pres Hm až nekdy v 1996-7, klip roku byl super, avšak neprimel by k tomu, abych si usurpoval Doubravu coby folkového odkojence
Šaolín  - Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |213.246.108.xxx |25.03.2004 20:41:00
Ano, Tome, s popularitou na nejvyšší úrovni to vubec nesouvisí, moje rec. Debata skutecne není o kvalite Raduzy (tedy o kvalite "náhle všemi objevené Raduzy", jak píše Ivoš v jiné diskuzi).
Jirka Cerný me v posledních trech letech opakovane zklamal zbytecne servilními komentári k nekterým deskám a událostem (což ale patrne souvisí s vekem a osobními vazbami, tedy to chápu a zbytecne nekritizuju), tedy mám-li si pro nekoho v soucasné dobe schovat termín arbiter elegantiorum, pak je to pro me osobne asi spíš Pavel Klusák
Jan-Matej Rak  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |62.177.77.xxx |26.03.2004 02:28:00
Jo, Saoline, to se mi libi. Nazor, kterej dava smysl a kterej spousty lidi pekne nadzvedne! Nemam zrovna moc sil se poustet do podrobnosti, ale s valnou vetsinou toho, co jsi napsal, souhlasim.
Ohledne Raduzy (kterou jsem - priznavam - v dobe jejich "mosteckych blues" neznal)bych jen rekl, ze pro nikoho, kdo slysel jeji predposledni album nemohlo to posledni byt zase takovym prekvapenim, jak se tvrdi. Rozhodne to nebylo slibne, ale nedozrale dilko zajimave autorky ze ktereho se nahle a naprosto necekane vylihlo genialni dilo hotove sansonierky (to je mimochodem jedno z nejvyprazdnenejsich a nejotrepanejsich slov, ktere znam. Sansonier je dnes kazdy folkac, od Henychove az janevimkam, kdo se stydi za cedulku FOLK) .Ty alba mi pripadaji dost blizka, spis za tu dobu zapracovala reklama a medialisace. Najednou totiz Raduza neni onen underground, jez se kazdy provereny kritik bal svym slovem verejne podporit, nebo aspon podporit jako prvni. Jakmile se ukazalo, ze Raduza dalece prerusta z one skatulky (ze skatulky, ktera nenese zadne potencialni zisky a ze skatulky, na kterou nechodi lidi), najednou kazdy citi nutnost se k novemu fenomenu vyjadrit a prispet svym objevnym mudrem. A dale nejen, ze neni tajemstvim, ale je lety overenou pravdou, ze pecet "opravdove" kvality davaji az media a obecna znamost. Vzpomente si na obrazy holandske skoly, ktere odbornici velebili do nebes a ocenovali kazdy "mistrny tah stetce" a na aukcich trhali rekordy, dokud ty obrazy umenovedci pripisovali podle utrzkovitych indicii Rembrandtovi nebo Vermeerovi. A kdo jeste povzdechne nad jejich neskonalym mistrovstvim a nadcasove genialite, kdyz se zjisti, ze je namaloval jen nejaky , dnes bezejmenny, Rembrandtuv soucasnik. Najednou je "silne ovlivnen velikym Rembrandtem", ackoli ho neznal a jeho obrazy videl az v dobe, kdy prisel o obe ruce a najednou "precijen postrada Vermeerovu lehkost a cit pro okamzik", ackoli chudak Vermeer by zbledl zavisti, kdyby ten obraz videl..
Ale abych to uzavrel - Raduzu mam rad, libi se mi od doby, kdy jsem ji poznal a jsem hlavne rad, ze tentokrat byla ona "opravdova" kvalita priznana nekomu, kdo si ji vskutku zaslouzi.
Howgh.
M
Kilt  - Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |194.108.247.xxx |26.03.2004 03:00:00
..."Nekolikrát jsem je nechal postoupit na Porte"...Sakra,co jsi zac clovece? M.K´.= Buh?
Srovnej se,chlape
MK  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |26.03.2004 09:33:00
Všim sis tech smajlíku? Co seš zac, clovece? Suchar
MK  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |26.03.2004 09:42:00
Mé reakce byly vždy distingované ))
Za to ti prozradím, že Tatabojs chodili ke me do oddílu, tak proto je znám tak dlouho ))
Názor na J.C. mám podobný. J.C. se pokouší progresivne vytipovávat talenty strílením naslepo a dost casto mu to nevyjde. Zejména od jisté doby jsem pocal pocítat výskyt slova "pokora" v jeho cláncích a srovnávat to treba s prípadem Hvezd tehdejších hitparád.
MK  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.179.126.xxx |26.03.2004 09:44:00
Ne Mateji, ne každý folkác bude šansoniérem nebo undergroundem. Opravdu ne. )))
Tomáš Zeno Václavík  - Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |194.212.135.xxx |27.03.2004 20:02:00
Ahoj Miloši. Byl jsem v inkriminovanou dobu na predávání Andelu, ale vubec jsem netušil, že ve vesmíru existují paralelne tyto akce dve... Jak by totiž bylo jinak možné, že já jsem slyšel z úst moderátora vtipné vtipy, které byly ze 60 % o hudbe, z 5 % o drogách, a možná ten zbytek mírne lechtivejší? Jak je možné, že se prítomní muzikanti a akademici v sále spontánne rozesmáli témer pri každém z nich? Jak je možné, že kultivovane zvládl i takové improvizace, jako napr. invazi necekane pocetné cásti našeho štábu pri prebírání Andela za videoklip roku, nebo témer minutové hluché místo vzniklé špatným pokynem inspicienta kapele Kabát, když mela zacít hrát s Jaromírem Nohavicou?

Vysvetlení není jednoduché, ony totiž ty paralelní deje ve vesmíru... ))


Mimochodem, ty znáš význam slova sebestrednost? ;-
Tomáš Zeno Václavík  - Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |194.212.135.xxx |27.03.2004 20:16:00
Je to ten pán, co neumí císt e-maily... Respektive on to vidí tak, že Jupp neumí e-maily psát )) Viz. již zmínený clánek v Mladém svete, který skutecne vrele doporucuji pozornosti všech, kterí si rádi delají na veci také svuj vlastní názor
MK  - Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |81.31.16.xxx |28.03.2004 07:57:00
Nazdar Zeno. Je pravda, že humor má tolik druhu, že je daleko težší získat s ním úspech. Ale práve proto je treba s ním nakládat velmi opatrne. A to vetšina sebestredných moderátoru nedelá. Mnoho z nich se snaží na pódiu zviditelnit, a být hvezdou vecera. Vykládají vtipy, které navíc nejsou k veci (nebo myslíš že ten, o tom jak se Žbirka dostal do protitaktu pri jízde na koni k veci je? I kdyby byl jediný, nemá omluvu). Když mají nekoho uvést, hovorí místo o nem o sobe - koho znají, s kým co o kom rekli a už méne práve o tom , koho mají uvést. Obecne je predstava, že mluvit umí každý a tak si každý stoupne na pódium s mikrofonem. Je mi líto, ale tem vtipum se lidé opravdu nesmáli. Zrejme máš ten dojem proto, že jste se smáli vlastním vtipum v dobe, kdy se MŽ na pódiu snažil.
Ano, slovo sebestredný velmi dobre znám. Proto si myslím, že konferenciér má predevším preklenout hluchá místa pri výmene úcinkujících, dále podat o nich informace, pak dlouho nic a teprve pak možná trochu bavit. Mnozí to mají obrácene. Proto, ackoliv diskotéky a rádio delám 20 let bych mohl svoje vystoupení na pódiu jen tak s mikrofonem spocítat na prstech jedné ruky.
Ale proto, že Marek Eben je jen jeden, nelze snižovat konferenciérum latku. Nevkus, který vládne Ceským lvum není duvodem, aby vládl i Andelum
Jan-Matej Rak  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |212.20.105.xxx |28.03.2004 12:51:00
Milosi, ja taky netvrdim, ze je jim opravdu, jen si tak bud rika sam, nebo to o sobe nechava tvrdit Mam vubec dojem, ze uz tu mame same sansoniery. Od Evy Henychove az k Lucii Bile, pricemz u te druhe mame dokonaly priklad toho jak funguji moderni media: jelikoz se na Bilou chodi do opery, pekne vecer a v kravate, jelikoz se pekne usmeje v dlouhych satech a s kytkou v ruce, jelokoz si u toho usmevu kazdy vybavi leukemicke deti a neutesene soukromi a jelikoz ji skladby nepise Michal David, ale zivot, tak se obavam, ze se za chvilku uspesne vymani i z kolonky sanson a postoupi jeste do vetsich vysin. Presto, ze bude zpivat porad tytez sracky. Ze francouske chanson znamena pisnicka, jeste z pisnickare nedela sansoniera (zaplatpambu), no a z popoveho zpevaka uz vubec ne, jen maji zrejme lidi ten dojem. I proto jsem rad, ze se slova slysitelne chopila pisnickarka Raduza a uprimne ji preju, aby z ni nikdo neudelal sansonierku.
M
sun  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |194.228.173.xxx |28.03.2004 17:25:00
Bože, jak se tento buh porot ted odhalil...
Suchý anglický humor je mu cizí, montypajtny nemuže jiste ani videt a pri Duškovi ci Kocickové zrejme doma u bedny zvrací...
Takže proto ti Vlckové, Knéblové, Jarabáci a další mají na Portách smulu... netušil jsem že MK je vegetarián /to byl vtip, odkazující na film, který tento svérázný muž jiste z hloubi duše nesnáší/
Jen by me zajímalo, jak v prvním a druhém kole takovýto akademik hlasoval, není-li to tajné..?
A také cemu je schopen se vubec zasmát..
MK  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |81.31.16.xxx |28.03.2004 23:05:00
Tajné to ted už snad není: Pro Raduzu. Kdyby sis Slunécko všiml i mých recenzí, došlo by ti to. Proto si také troufám vyslovit to co vyslovuji. Sorry, ale humor Duška ci Kocickové není suchý anglický humor, je to humor nekterých tuzemských Bavicu pouze bez autocenzurních zásahu. Jak zpívá Pepa Nos: Kdo jde doprava, octne se nalevo. A tak se tito scházejí s bavici, od nichž se puvodne vydali na druhou stranu.
Inu ano, je to tak, nemohou postoupit všichni. O mém smyslu pro humor myslím netreba diskutovat, nebo chceš aby ti nekdo ze zde diskutujících doporucil nejakou literaturu? ))
MK  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé   |81.31.16.xxx |28.03.2004 23:08:00
Jane Mateji, možná bude rozdíl KDO nekoho šansoniérkou nazývá, a dále zdali nekdo šansoniérkou skutecne JE, bez ohledu na to, kdo jak koho nazývá. I to je treba asi vzít v úvahu. Takže té Lucie B. bych se nebál, ona presne zná své mantinely, když na Andelech tak dekovala svému autorskému týmu
Boko  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé!   |193.165.194.xxx |29.03.2004 11:26:00
Asi opravdu zalezi na vkusu, protoze Cesky lev mi pripadl Milosi vyborne odmoderovany a neodpoutal jsem se od nej drive nez se zaverecnymi titulky a pro zmenu Meki Zbirka u hudebnich cen zase trapny a dramaturgie ajnkeslbuntesova. Pisnicky Raduzy mi nic nerikaji (poctive jsem si stahnul z netu jeji posledni album a poslechl si ho), ale zaplat panbu, ze ji mame, protoze se pak alespon mluvi i o nekom jinym nez o me neoblibene Lucii Bile :
Ivo Cicvárek  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Andělé! Andělé   |195.178.65.xxx |29.03.2004 12:16:00
Mateji - není tohle trochu výstrel naslepo? Tedy napsat o Bílé, že zpívá sracky? Jestli jsou její (tedy v preneseném slova smyslu její) texty sracky, tak pak zpívá sracky i dve tretiny Tvých kamarádu písnickáru (sebe z toho nevyjímám).

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Duben 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
 1 2 3 4 5 6 7
 8 91011121314
15161718192021
22
29     

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib