gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3


17.07.2007 Banjo Jamboree 2007 (Karel Vodňanský)    PDF Tisk Email
Reportáže

Bluegrassová asociace je na světě, pokud vím, teprve dvanáct let, ale za tu dobu ukázala, že se dokáže úspěšně starat nejenom o své modře zanícené členy, ale i o nejstarší bluegrassový festival v Evropě. Letošní již 35. ročník Banjo Jamboree se konal už možno říci tradičně v areálu letního kina a koupaliště města Čáslav 22. - 23. června. Zdejší prostředí je nejen velmi "přírodní", ale místní zázemí i velmi důstojné k pořádání akce takového věhlasného významu. A stejně jako v mnoha předchozích ročnících bylo co poslouchat.

Počasí toho víkendu zrovna festivalu nepřálo, neustálé střídání deště a v dírách mraků prosakující slunce by opravdu odradilo kdekoho. Ne tak bluegrassové fanoušky. Poměrně stabilní obec tohoto hudebního stylu si nenechala takovou událost ujít a povzbuzovala své milé i v těch největších lijácích přímo z hlediště. Zatímco první skupina Benefit předvedla standard na jeden

foto: Kateřina Vodňanská ©

V celku stylový Bluegrass

foto: Kateřina Vodňanská ©

mikrofon s poměrně i souznějícím trojhlasem, následující Dessert silně zhořkl. Obě dvě zpívající dámy předvedly velmi špatný výkon, který ostatní nemohli vyvážit. Následné pohlazení Jiřího Králíka a jeho Rowdy Rascals zdálo se být po předcházejících hudbou z úplně jiného světa. Výsostně zvládnuté nástroje, snad vůbec nejlepší housle a kontrabas celého festivalu, skvěle sladěný trojhlas i jednotlivé výstupy. A i když hráli více countryswingových než bluegrassových věcí, patřili bezesporu k předčasnému vrcholu pátečního večera. Následoval průměrný Country Coctail vystřídaný o stupeň lepší skupinou Album se zvláště výrazným houslistou. Příjemným zlepšením byli hosté Bluegrass Time ze Slovenska. Velmi dobře zvládnuté nástroje, ještě podtržené kvalitou vlastních skladeb, je jednoznačně řadily mezi nejlepší kapely večera. Stále top 1 minimálně české scény - Druhá tráva a stále výborný Cop pak večer uzavírali velice důstojně.

Druhý den probíhal ve své první polovině ve znamení soutěže, hudebních dílen a vzpomínání. Hudební dílny probíhaly současně s několika prvními hosty i soutěží, a i když byly spíše sólovým hraním jednoho nástroje než učením, byly pro mnohé jistě příjemným zážitkem. Všichni čtyři letošní finalisté, kteří postoupili z předkol v Chomutově (BlueGate, Fair Play Grass), Novém Jičíně (Ptačoroko) a Sloupnici (Soft & Easy) předvedli vyrovnané výkony, a i když se mi osobně zdálo nejlepším uskupení Ptačoroko, vítěznými byli nakonec Blue Gate, jenž si potom zahráli i v hlavním programu po loňských vítězích Funny Grass. Po soutěži však jako úplně první začali hlavní program Větráci, u kterých vynikala především výrazná harmonika. Následovali stále výsostní Poutníci, tentokráte oslabeni o nemocného kytaristu Zdeňka Kalinu. Po loňských a letošních vítězích pak zahráli hudebně vyzrálí Roll´s Boys v čele s excelentním Ralphem Shutem. BG Cwrkot předvedl velice podprůměrný bluegrass i country, určitě jedno z nejhorších vystoupení festivalu. Následoval bravurní Petr Brandejs band, včetně snad jediné zpěvačky celého festivalu, a slovenský Country Grass nezvykle na tento směr tvrzený bicími. Po tradičním focení banjistů a následném představení ne zcela úplné bluegrassové kapely hvězd následovali průměrní P.R.S.T. a Drive, proložení velmi dobře zpívajícím Vabank Unitem a skupinou Blackjack.

Večerní část sobotního festivalu pak byla v podstatě přehlídkou toho nejlepšího z bluegrassu, co dnešní česká scéna nabízí. Jedna z top 10 českého bluegrassu - skupina Fámy. Následovala kapela Křeni, jež od diváků a BA dostala ocenění skupina roku. Poslední z hvězdného zakončení pak vystoupila momentálně jedna z našich nejen bluegrassových nejlepších vokálních skupin - Reliéf. Úplný závěr, předznamenaný tahákem letošního ročníku, skupinou Larry Wilder & the Stumptown Stars, byl slušně řečeno ostudou. Větší ostudou byl už jen tradičně neposlouchatelný speaker Pepa Voda.

Ať tak či tak, festival Banjo Jamboree byl celkově velice příjemně stráveným víkendem, zvláště jistě pro ty, kdo vyznávají tento druh hudby. Koneckonců, tento festival je stále jedním z velmi mála bluegrassových přehlídek u nás a má tak ve festivalovém defilé své nenahraditelné místo.


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Prosím, opište anti-spamový kód, který je zobrazen v obrázku. Pokud Vás obtěžuje zadávání tohoto kódu, zaregistrujte se a pište komentáře jako přihlášený uživatel.
vodkafe  - Re: Banjo Jamboree 2007   |194.228.18.xxx |17.07.2007 07:53:00
Koukám že jen (šéf)redakce zapomnela pridat odkaz na další fotografie(malý výber)- viz:http://www.suntuej.wu.c
BG man  - Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |195.113.206.xxx |17.07.2007 11:29:00
Vážený pane Vodnanský,

Váš clánek o festivalu Banjo Jamboree je úplne mimo mísu. Pominu-li absolutne zkreslující subjektivní názory na výkony vystupujících kapel, ani ostatní informace nejsou presné. Od drobných chyb, které by mohlo udelat mnoho bluegrassove nezasvecených redaktoru (Ralph Schut není Shut, Country Cocktail není Coctail), po výraznejší chyby (název kapely GrassCountry zmenen na Country Grass atd.), je clánek prolnut dalšími nepresnostmi (v celkovém výctu kapel chybí Sunny Side apod.). Vrcholem je napsat o PBB, že zahrál "vcetne snad jediné zpevacky festivalu" (nevšiml jste si zpevacek Sváti Štepánkové, Ilon Leichtové, Veroniky Nemeckové, Jitky Hrubošové, Báry Fišerové? Nebo jste to myslel jenom ironicky? V tom prípade je mi Vašeho zmlsaného ucha líto). Zda bylo vystoupení amerického hosta Larryho Wildera ostudou, to je spíš otázka, co od neho kdo ocekával, ale napsat o Pepovi Vodovi, že byl jako tradicne neposlouchatelný a nejvetší ostudou festivalu, to už je fakt dost ubohý

Mám jednu moc velkou prosbu (a urcite nemluvím jen za sebe): Prestante psát clánky o bluegrassu, popr. prestante psát vubec!!!
Zírám  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |80.188.72.xxx |17.07.2007 11:35:00
Zase jeden kandidát na život v kanalizaci
Míša L.  - Re: Banjo Jamboree 2007   |89.102.122.xxx |17.07.2007 12:00:00
Tak prátelé, už je Vám jasné, proc se o této muzice nikde nepíše? Proc je uzavrena v nekolika málo bídne navštevovaných festivalech? Je to proto, že BGmani obecne jsou velice puntickárští,hnidopišští a sebestrední.
Prikládáním vetší duležitosti na nepodstatnosti odrazují prípadné zájemce o tento žánr... A ten clovek, co clánek napsal už asi radši o BG.nic nenapíše... Nestane se tedy tercem prechytralého encyklopedisty. Tak to je... M.L
BG man  - Re: Banjo Jamboree 2007   |195.113.206.xxx |17.07.2007 12:31:00
Máš pravdu, udelal jsem chybu. Poslední veta mela znít: Pane Vodnanský, nepište už clánky o bluegrassu, popr. nepište vubec!!!

Samozrejme, že pravdivé a výstižné clánky o bluegrassu bych zde rád videl casteji. A to hlavne proto, že nejsem jenom bluegrassák, ale mám rád i ostatní žánry. Všeobecne Folktime uznávám a musím uznat, že je to výborný portál.

Všeobecne mel muj názor spíše poukázat na neobjektivnost clánku pana Vodnanského
blazen ze to pisu - rohlik  - Re: Banjo Jamboree 2007   |213.226.231.xxx |17.07.2007 13:08:00
Tak pravil Zarathustra, . Tak uz se to rozjelo, uz se zas mele vo bluegrassu proc to jde, nebo proc to nejde, to je vono.. A stejne to byla od Karla V. odvaha, ze neco napsal, myslim, ze vetsina bg fanatiku byla posledni tydny nalepena vocima na folkovejch portalech, jestli uz nekdo neco o BJ napise, aby bylo koho mydlit a pak to rozmazavat az do uplnyho bezvedomi. Cili Karle , co me chybelo v Tvych radcich: asi cist o tom, jestli bys to vubec nekomu doporucil, nebo ne? Trochu Tvyho osobniho nazoru nejen na kapely(na to mam taky jinej nazor, ale tralala), ale celkove, atmoska na prd, nebo ne, dramaturgie jo/ne, zazemi , areal gut/schlecht, ma to cenu delat z pohledu "folkoveho publicisty" ano/ne (stejne se tam zas sejde nas maximalne-do-tisice-blaznu-do-bluegrassu) da se zhodnotit, koho jineho by to mohlo oslovit, ma cenu zvat publicisty ano/ne?, nebo nechat psat kazdeho jen o svem rybnicku? Docela by me pak zajimalo, jestli napises neco o Porte v Ji., jen pro me osobni srovnani.
Tak skoll
Zdenal
P.S. kdyz sel Bratricek do kin, taky jsem cetl v MF Dnes kratkou noticku od tusim Klusaka, ze ve filmu exceluje cernossky zpevak Ralph Stanley... nekecam te, jeste ji mam nekde schovanou. Takze uz se nad detaily nepozastavuju
vodkafe  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |194.228.18.xxx |17.07.2007 13:16:00
Vážený mane od BG nebo Pepo Vodo? Nebo kdopak se to musí skrývat za svuj presvedcivý názor?..

Ono je to v podstate jedno. K výše uvedenému s Ralphem se známe velmi dlouho a samozrejme vím jak se píše ( což mohu ríci i o Country Coctailu ­ kde jsem si nevšiml že mi word opravil na Cocktail ­ tímto se skupine omlouvám za nepresnost ) nicméne to vychází ze slovní hrícky s mou Milovanou ( jež je zároven cástecne mým jazykovým redaktorem a schválne jsem proto napsal Shut a již nezkontroloval, že to nebylo opraveno a speciálne v tomto prípade verím, že to bez problému s Ralphem v Jihlave nekdy v brzké dobe zapijeme. Ano (ne)pochopil jste ironii, jinou zpevacku jsem na festivalu opravdu neslyšel a mých uší Vám presto nemusí být líto. Opravdu si myslíte že musím jmenovat úplne všechny vystupující? Nemyslím? A k panu Vodovi ­ horšího speakera jsem opravdu od roku 1988 co jezdím po hudebních festivalech nezažil a doufám nezažiji.
vodkafe  - Re: Banjo Jamboree 2007   |194.228.18.xxx |17.07.2007 13:38:00
Ahoj Rohlíku!
Díky. Mohu-li to tak napsat. Myslel jsem, že jsem "príjemnost" atmosféry v clánku naznacil ( tedy urcite areál a náladu publika ). Dramaturgie myslím dobré až na ten poslední výpadek v sobotu, ale to ani nejlepší dramaturg neovlivní, že to co hraje "normálne" výborne, zkrátka "nezahraje". Jediné snad co bych dramaturgum vytkl je soubeh dílen a hraní a myslím že pro soutežní i vystupování v hlavním programu. Jinak musím uprímne priznat, že pro mne je toho bg za ty dva dny moc, úplne mi z toho hucela hlava. Chci tím ríci, že pro normálního smrtelníka, který si rád bg a podobné poslechne v podobe 2-3 skupin za festival je toho hodne, ale dá se to. Na druhou stranu fanoušek bg to urcite musí být ráj. A urcite to má cenu delat, i když mi se spíše líbí jakou cestou jde jde Honza s festivalem Ostrof ( i když to chvíli trvalo než jsme jej do toho popostrkovali respektive si na to prišel sám ). Myslím úspešne kombinuje cca 1/3-/-2/3 ( bg/"folk" ) a pro bežného neposluchace je to príjemné pritáhnutí. To nic nemení na tom, že delat žánrove cisté festivaly ( i když i o té cistote by se jiste dalo hodne diskutovat ) je potrebné.
Porta je v podstate napsaná, nechávám ji jen trochu uležet než ji naposledy prectu a vypustím.
Zoufalec  - Re: Banjo Jamboree 2007   |80.188.72.xxx |17.07.2007 13:43:00
Tak to se máme na co tešit, ješte Porta !!
BG man  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |195.113.206.xxx |17.07.2007 13:46:00
Pepa Voda opravdu nejsem, ani mu nejsem podobný. Muj názor nebyl o malých preklepech, ale o neobjektivním pohledu na vec. Každopádne chápu, že Vaše subjektivní názory se s mými nemohou shodovat. Ale psát o BG Cwrkotu jako o "velice podprumerném bluegrassu a country", je dost nesprávné. Skupina jejich kvalit si to nezasluhuje. U dalších kapel (P.R.S.T., Dessert, Drive atd.) prívlastky typu podprumerní, prumerní, ostuda apod. také nejsou moc na míste.
rohlik  - Re: Banjo Jamboree 2007   |213.226.231.xxx |17.07.2007 14:01:00
Hola Karle!
Jojo, kdyz jsme meli bubenika Volsovecka v Metropolitanu, ten zas rikal, ze country v podstate nema rad, ze vsichni zpevaci mnoukaj a on nema ten zvuk a kocky rad, tak asi nekomu zas huci z bluegrassu v hlave, se neda nic delat.
Hele a nedalo by se, ze bych o Porte napsal ja z pohledu bluegrassaka? Jen blafuju, nejsem pisatel, ale bylo to dost podivna akce, co jsem stacil vysledovat. Tak jsem zvedav co napises.
Skoll
Z
vodkafe  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |194.228.18.xxx |17.07.2007 14:10:00
Pokud vím ve svém príspevku jsi tohle opomíjel a naopak vyzdvihoval na co jsem reagoval. Máme jiný názor - to evidentne urcite - kvuli tomu nemohu vyjádrit ten názor svuj!?! ( jako bych slyšel - mno než tohle tak radej nic!-
Pepa Voda  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |80.250.10.xxx |17.07.2007 14:42:00
Milý Karle, milý Vodnanský !
Tu a tam si prectu tvou recenzi na nejaký ten festival a pokaždé nestacím žasnout, jak hluboké antipatie ke mne chováš a marne se snažím pátrat v pameti, zda jsem ti nekdy v minulosti nejak neodpustitelne neublížil. Ale nejak si nemužu vzpomenout?.
Když jsem si cetl tvou recenzi na letošní rocník BJ, mel jsem už asi od druhého odstavce chut se také do té diskuze zapojit a pridat svuj názor. Pak jsem se ale procetl až k tvému, dnes již možno ríci "tradicnímu", hodnocení mého moderování a bylo mi jasné, že za techto okolností reagovat nemužu. Rekl jsem si tedy, že se nedá nic delat a že se s tou strašlivou hanbou, co o mne ten bájecný recenzent Vodnanský zase napsal, musím nekde tiše v koutku vyrovnat sám.
Po chvíli jsem se k diskuzi vrátil a co nevidím, Vodnanský se už zase do me naváží, bláhove se domnívaje, že pod nickem BG Man se schovávám já.
Tak tedy, aby bylo jasno, milý Karle Vodnanský, já necítím ani nejmenší potrebu se za své názory stydet a schovávat se za pseudonymy. A když už tedy o muj osobní názor tolik stojíš, tak tady je:
Každý posluchac a návštevník festivalu (recenzenty nevyjímaje) má právo na to, aby se mu kapela, dramaturgie, moderátor, atmosféra, prostredí festivalu líbilo ci nikoliv a podle toho se rozhodne, jestli príšte prijde nebo ne.
Pokud ale dané problematice nerozumí (a to z tvé recenze ciší v každé druhé vete), nemel by své rádoby odborné názory verejne publikovat a odrazovat tak od návštevy koncertu té které kapely lidi, kterí se o dotycné skupine dovídají jen z recenzí tvých a obdobne "fundovaných odborníku".
Myslím, že ti, kdo bluegrassu opravdu rozumejí, si obrázek o smysluplnosti tvých názoru udelali sami. Mne osobne by se docela prícilo napsat o kterékoliv kapele, že její vystoupení bylo "velmi špatné" nebo "podprumerné", protože vím, kolik práce a cvicení každého z nich príprava na festival stála. A zvlášt jedná-li se o kapelu, která s tím, co umí, už sjezdila pul Evropy (Dessert, BG Cwrkot), bych se nejdrív snažil zamyslet, jestli se snad náhodou nejak nepletu já. Ale co se dá delat, "hospodských odborníku" u nás bylo vždycky dost, at už se jedná o sport nebo o muziku.
A abych nezapomnel ­ mohl bys mne i ostatním ctenárum folktime.cz prozradit neco o tom, v jaké kapele ci pri jaké praktické hudební cinnosti jsi nasbíral své bohaté zkušenosti a znalosti, o než se ted s národem na stránkách folktime delíš?
Tak díky, bájecný Karle a prijd se mi nekdy na festivalu osobne ukázat, at už konecne vím, s kým mám tu cest?
Pepa h2
uz zvatlam, konec - rohlik  - Re: Banjo Jamboree 2007   |213.226.231.xxx |17.07.2007 14:47:00
Jo, jinak diky za poznamky k akci jako celku. Nemam moc duveru v michani bg/folk, jak to dela Honza Roth v Koline, oba jsou to dost ostre vyhraneny zanry na to, aby se spojilo jejich publikum, jen muj nazor. Ze se k tomu furt vracim, ale ja jsem Portu taky moc dobre nezkous, vida Kidaka, malem jsem se preskocil, cekaje na Petra Kocmana. Cili mel bych jako divak platit plne vstupne za pulku festivalu, co si uziju? no tam prece nejdu. Ale jo, pripoustim, ze existujou i min vyhraneni divaci nez ja
No, na BJ je jina strategie a to predstavit prurez ceskym bluegrassem odzhora dolu, plus nejaky hosti z US, co se zrovna namane. Cili cca 30 BGcek, z toho mozna par ukroku. Zatim to podle divactva takhle funguje dobre i kdyz nazory na tuto dramaturgii se lisi v jednotlivostech (kdo z kapel ano a kdo ne), nebo i zda to celkove ma cenu, tolik kapel tahnout a neukazat treba jen spicku? Tak shromazduju ohlasy ze vsech moznejch zdroju, jestli se to nejak zobrazi na BJ08? Ja se taky necham prekvapit.
Sokol
Z
Zoufalec  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |80.188.72.xxx |17.07.2007 15:02:00
Milý Pepo Vodo, ten clovek za to nemuže, on už se takový narodil. Nekdo šilhá, nekdo koktá, nekdo má tik a KV rád žvaní. Kdyby sis dal práci a hledal , není zde jediná recenze ci reportáž tohoto autora, která by nevyvola stejné reakce jako tahle. Radový clovek se omluví, mistr se naštve a útocí
sberatel nazoru - rohlik  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |213.226.231.xxx |17.07.2007 15:14:00
Hele chlapi, mam pocit, ze na BJ byly jeste asi dve skupinky redaktoru, tusim Tomas Hruby a jeste.. nevim, treba jeste neco vypoti i jini, at mame(mate) srovnani, jestli je to v Karlovi nebo v Pepovi.. haha, hlavne at se pise, hura!!!
Radostne valim dom.
Z
-toh-  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |193.85.147.xxx |17.07.2007 15:55:00
Fíha, pár hodin pres obed a je tu olbrímí diskuse!
Asi jsem docela rád, Zdenku, žes me vyvolal, protože mám vždycky hryzání svedomí, neb jsem zahlcen a psaní cehokoliv mi dlouho trvá. Takže samozrejme: nechal jsem se akreditovat na Banjo Jamboree, beru tedy jako povinnost o nem napsat. Asi to nebude samostatný clánek, spíš soucást nejakého rozsáhlejšího materiálu o festivalech, co jsem objel. Ale urcite nehodlám BJ odbýt dvema vetama: prožil jsem si ho od zacátku do konce po hodne dlouhé pauze (nebudu ted pocítat kolik) a byl to pro mne bez prehánení zážitek, címž ovšem nechci ríct, že jsem byl ze všeho nadšen. Ješte napovím, že jsem to slyšel dost jinak než Vodkafe, což ovšem muže být. Potkali jsme se s Karlem - dost udivene - v areálu a domluvili se, že když už jsme tam nejakým rízením oba, budeme psát oba
Honza Roth  - Re: Banjo Jamboree 2007   |85.207.190.xxx |17.07.2007 17:24:00
Puvodne jsem také nechtel reagovat, ale nakonec mi to nedá, protože se tady i dvakrát objevilo moje jméno u opacných názoru na míchání žánru. Opravdu razím názor, že je lepší udelat festival pestrejší. Ackoli jako aktivní muzikant mám nejradši bluegrass, presto mám slabost i pro dobrou hudbu ostatních žánru (folk, country, trampská hudba). Každopádne musím uznat, že Banjo Jamboree je jako jednožánrový festival velmi povedenou akcí

Ale abych neodbíhal od tématu clánku, na který reaguji. Hodnocení jednotlivých kapel od autora clánku (s kterým se osobne znám) je podle mého názoru opravdu dost negativistické (BG Cwrkot rozhodne podprumerný není). Protože vím, že Karel je schopný literát, urcite by se dal clánek napsat vybíravejším zpusobem. Co se týká Pepy Vody (kterého také osobne znám), považuji ho za jednoho z nejšikovnejších moderátoru, a když ho poslouchám, musím uznat, že odvádí vždy profesionální výkon. Je peclive pripraven, o kapelách ví hodne, delá s muzikanty zajímavé rozhovory a umí príjemne vyplnit cas, který je potrebný pro nazvucení jednotlivých kapel (což bývá casto velmi tvrdým oríškem). Proto asi moc nechápu, co ti Frede udelal, že ho považuješ za posledních dvacet let za nejhoršího speakra, kterého jsi potkal. Napiš mi seznam festivalu, kam jezdíš, rádi si tam zahrajeme S cím se my jako kapela potýkáme na ruzných festivalech ohledne moderovaného slova, je vetšinou des a hruza, ale urcite by me nenapadlo takto negativisticky a vyhranene reagovat na moderátora Pepových kvalit.

Jinak se už moc teším na príští Banjo Jamboree a preju poradatelum z BG asociace mnoho sil na porádání dalších rocníku.

A redaktory Folktimu prosím: pište o bluegrassu klidne casteji
vodkafe  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |85.70.90.xxx |17.07.2007 17:40:00
Milý H2O,
domnívám se, že je Vaše argumentace od základu chybná a nepoužitelná. Pominu-li, že by jste si nedovolil a naopak kdejaký hospodský povalec si dovolí je v zásade špatne argumentováno tím, že by se snad mela kapela posuzovat podle toho, kolik jí dá práce neco nacvicit ci kolik toho sjezdila. To je jako bych mel zvát Einsteinem prváka který se 2 mesíce lopotil nad podstatou znamínek plus a mínus ci pel chválu na Paris Hilton i když sjezdila se svou "šou" celý svet nebo zustaneme-li doma, na každý koncert Vlasty Redla, jenž také sjezdil skoro celý svet a stejne se obcas na koncertech nedá poslouchat.


Jen a jen pro Pepu Vodu:
K Vaší malickosti: byli jsme již predstaveni, ale asi zkrátka zapomínáte všechny pro Vás "fundované odborníky". A propo: nemám vubec nic k Vaší osobe jen k Vašemu predrecnictví. Nepíši svuj názor na Vás, protože by jste mi neco udelal nebo bych proti Vám choval nejakou zášt - jen si to zkrátka myslím.
Nemám potrebu hájit své hudební vzdelání-zvlášt vuci nekomu, kdo každé své úvodní slovo o skupine cetl z taháku a zacínal slovy "našel jsem si o nich na internetu", ale když už jsme to nacli, dáme si to jako kvíz: základní hudební vzdelání jsem nabyl na stejném ústavu jako Jarda Svoboda z Trabandu a "stredoškolské" jako Karel Waska z The Rowdy Rascals
vodkafe  - Re: Banjo Jamboree 2007   |85.70.90.xxx |17.07.2007 17:45:00
Honzo, já pár nahrávek Cwrkot doma mám a souhlasím, že "umí", ale to co predvedli v Cáslavi rozhodne nebylo neco, s cím by se mohli chlubit.
K PV: už jsem i neco dopsal-nemám proti nemu osobne nic a to, co se mi nelíbí na jeho mluvení už jsem Ti mnohokrát vykládal, mužeme se na to kidne sejít i s PV znovu - opravdu nebylo mým zámerem probírat tohle jako hlavní téma jinak velmi príjemného festivalu a to vcetne i toho tvého
Káča  - Re: Banjo Jamboree 2007 a Karel Vodňanský   |85.70.90.xxx |17.07.2007 18:21:00
Tak nevím, kdo je horší, jestli vodkafe, nebo hoši z BACR, protože, když se podívám na program, tak tam ctu: Country Coctail, .... Country Grass, .... a mimo jiné také Black Jack....
Jinak Ralphovi se omlouvám a toho panáka jim zaplatím, nebot to byla jen a jen má chyba :o
Marek Jonáš  - Re: Banjo Jamboree 2007   |89.24.5.xxx |17.07.2007 18:22:00
Pane Vodnanský,
Já nebudu hodnotit váš clánek an jako slohovou práci ,ani nebudu pátrat zda P.Voda je dobrý ci špatný moderátor, a už vube nevím, jak tam již zminované kapely zahráli.Jako jiste každý clovek, tak i vy máte právo jak na svuj názor, tak na omyl.Chyby v pravopise(a já jich sekám jako máku), jsou a budou.Dopustil jste se asi pár chybicek v nekolika názvech.Prý!!Já nevím.No a co?Jenže vy asi bud jste tak ješitný nebo nevím....Vy chybu neuznáte.Trošku pokory a ucty k muzikantum,protože ty slova jsou opravdu silná, tak to by vám rozhodne slušelo.Marek Jonáš.WWW.marekjonas.estranky.cz-to Pro prípad aby bylo videt že jsem živ a skutecná fyzická osoba
vodkafe  - Re: Banjo Jamboree 2007   |85.70.90.xxx |17.07.2007 18:53:00
Co mám uznat?? Že hráli BG Cwrkot výborne na Jamboree i když si myslím opak?? Nejak nechápu... Já si vážím každého, kdo delá hudbu vcetne i tech co se o to jen marne pokoušejí, to ale neznamená, že treba i ti lepší nedokáží obcas predvést výkon pod psa.. a dle toho jednoho konkrétního je jednou konkrétne hodnotím..
Honza Roth  - Re: Banjo Jamboree 2007   |85.207.190.xxx |17.07.2007 19:11:00
OK, jestli budeš mít cas, tak doraž 11.8. na Kutnohorskou kocábku. Budu tam já i Pepa, který bude moderovat. Rekneš nám duvody, co se ti na moderování, které já osobne pokládám za profesionální, nelíbí. Treba Pepa na stará kolena prozrí Zatím ahoj Honz
Míra  - Re: Banjo Jamboree 2007   |194.212.87.xxx |17.07.2007 19:37:00
Ahoj, nedá mi to nezapojit se do této diskuze. Festival jsem videl a opravdu nesouhlasím s neobjektivní a zlou kritikou nekterých interpretu od pana Vodnanského. Príšte by mel vážit slova, uvedomit si, že nejsme americani a na ceské pomery naprostá vetšina kapel zahrála moc pekne. A když už píšu,že je nekdo podprumerný tak napíšu proc a zduvodním to. Tohle je trapné a pro muzikanty nedustojné. A není to na ten clánek pouze muj názor. Takže zdar bluegrassu a nevešte hlavy muzikanti, blbec se najde vždy a všude
LENKA  - Re: Banjo Jamboree 2007   |85.160.71.xxx |17.07.2007 20:01:00
POVAŽUJI PEPU H2O ZA JEDNOHO Z NEJSCHOPNEJŠÍCH MODERÁTORU! MÁ PREHLED I NADHLED :O)JEHO JEMNÝ HUMOR NIKDY NEZKLAME!
Eda Hrubeš  - Re: Banjo Jamboree 2007   |85.70.37.xxx |17.07.2007 20:49:00
Považuji Vodkafe za jednoho z nejvetších
a) žijících hudebních kritiku
b) nafoukancu
c) podivínu

Tipujte, hraje se o ceny

1. cena : Celodenní monolog Vodkafe vámi poslouchan
Marek Jonáš  - Re: Banjo Jamboree 2007   |89.24.4.xxx |17.07.2007 20:52:00
Edo, já bych dal za 4-normální chlap který to dnes prehnal.Vyhrát nechci nic.dekuji.Marek Joná
Ing. Staněk Jan  - Re: Banjo Jamboree 2007   |89.102.122.xxx |18.07.2007 16:08:00
Jsem panu Vodnanskému vdecný za to, že napsal svuj clánek. Jsem také rád, že si stojí za svými názory. Mel jsem to štestí i já zúcastnit se letos BJ v Cáslavi, bohužel bez sobotního vecera. Co se ovšem týká moderátoru.. Tady se úplne zapomnelo na to, že tam byli 2. Pan Voda záchránil co se dalo, narozdíl od svého kolegy podal profesionální výkon a v tomto prípade s panem Vodnanským také nesouhlasím. Avšak co podnapilý Pavel Brandejs !!!! Co predvedl za pátecního vecera!!!???nevím už zda jsme s manželkou rozumneli názvum prvních dvou nebo trí kapel. Bylo to vážení velice nedustojné. (zvlášt když nastupovali hvezdy typu Cop nebo Druhá tráva) Dál už bohužel nic.Jen nesrozumitelné výkriky "moderátora" a potácení se po pódiu.Toto by se na festivalu takového jména a velikosti opravdu stávat nemelo...Díky Pepo Vodo
Petr Kalaš  - Re: Banjo Jamboree 2007   |89.102.122.xxx |18.07.2007 20:27:00
Ano, ta potácející se prapodivná postava byla opravdu velmi, velmi ostudná. Je to ale zrejme duležitá osobnost, jinak to nechápu

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Únor 2012 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
   1 2 3 4 5
19
    

Přihlášení

Diskuze

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
REKLAMA
Hudebni nastroje
 

Partneři:

Webarchiv NK ČR

Partnerské kluby

  • F-klub
  • KC Vltavská
  • KC Zahrada
  • Malostranská beseda

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson