gototop
23.01.2014 Zemětřesení ve vedení FOLKtime.cz (Zvlášňý spravodaj)    Tisk
Zajímavosti
Z ověřených zdrojů se nám podařilo zjistit, že po vydatné a nechutné diskuzi pod recenzí „folkového Rejžka“ Miloše Killera zasedla v nejmenované pražské nálevně nevalné úrovně rádobyRedakční rádobyRada, aby se touto neudržitelnou situací zabývala.
Kromě bouřlivé diskuze, zda žije a kam vlastně kráčí nejen český folk, ale hlavně FOLKtime.cz, byla z místních štamgastů, s výčepní v čele, ustanovena nezávislá vyšetřovací komise, která se tím bude intenzivně zabývat.
Miloš Keller se právě dozvěděl výsledky voleb nového šéfredaktora...
Miloš Keller se právě dozvěděl výsledky voleb nového šéfredaktora...
foto: paparaci
Největší zemětřesení však nastalo, když na pořad přišlo odvolání nejslabšího vedení v historii tohoto média. Po zamítnutém návrhu reinkarnace otců zakladatelů Šaolína a Zubříka, byl jednohlasně novým šéfredaktorem zvolen Miloš Keller. Jednohlasného vítězství dosáhl tak, že se jako jediný neštítil dát hlas sám sobě. Ostatní takto silný žaludek neměli… Předností nového šéfredaktora je, že po dvou nejslabších šéfredaktorech je tento jednoznačně nejvyšší. Dále má bohaté pracovní zkušenosti z ČNB a CR a je velkým fanouškem Dopravního podniku hl. m. Prahy, Českých drah a dalších ztrátových společností.
God save the folk.

Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Mirek Pátek   |Registered |23.01.2014 10:54:15
Nejdřív PORG, pak Folktime - inu, budu se s tím muset srovnat.
Hanka.K  - vzhůru   |Registered |23.01.2014 11:32:30
k světlým zítřkům
J   |37.188.235.xxx |23.01.2014 13:22:50
Miloš na hrad! Vlatně on už tam jeden je
paveln   |109.224.64.xxx |23.01.2014 16:15:58
Škoda, měl jsem Folktime mezi oblíbenými záložkami.
davy   |Registered |23.01.2014 18:18:02
Ne všechny články vyžadují okamžité otištění dle pravidla "včera bylo pozdě". To je nepochybně i případ Zemětřesení ve Folktime.cz. Vhodnějším datumem by byl první duben , navíc v té době budou na Folktime zuřit neméně vydatné (a pro někoho možná neméně nechutné) diskuse na téma Porta.
šéfredaktor   |213.195.200.xxx |25.01.2014 12:51:31
Děkuju výčepní že nosila rychle.
Bývá zvykem při zvolení vydat prohlášení, tak tady je:
1) splnili a překročili jsme plán, ze starého roku chyběl silvestrovský článek a aprílový už máme taky za sebou
2) už nehledáme mladé nové autory, hledáme staré nové autory. Několik jich již v tomto roce napsalo.
3) aby se zlepšila kvalita FT, zavedeme hodnocení diskusních příspěvků. Nehodnocen bude Jeroným Lešner, protože ten FT stejně nečte,pokud něco jeho jménem napíše, bude to určitě spamovací robot a udáme ho, Víťa Troníček bude mít zatím trvale 4mínus, Víťo to je výzva, je co zlepšovat ve tvých příspěvcích, snaž se.
Vzhůru k novým zítřkům.
vše nej   |90.181.66.xxx |25.01.2014 13:29:22
Co dodat?
Zbývá snad jen poblahopřát serveru folktime.cz k jeho dnešním jmeninám. Gratulujeme.
šéfredaktor   |213.195.200.xxx |25.01.2014 14:46:35
Tento příspěvek hodnotíme za jedna (jednička pro dnešek vyčerpána)
davy   |Registered |25.01.2014 15:31:49
Věcná poznámka, náčelníku: Když Víťa Troníček napíše druhý příspěvek během jednoho dne a tím pádem vyčerpal denní kvótu známky čtyři mínus, tak jak bude následně známkován? Konec věcné poznámky.
(Poznámku pochopitelně nelze známkovat, protože pak by to byla předznámka. )
šéfredaktor   |213.195.200.xxx |25.01.2014 15:39:48
Věcná odpověď náčelníka: Víťa má u nás tzv. kontokorent, čili muže čerpat čtyřimínusy do alelujá a ještě kousek přes. Říká se tomu protekce.
Houbák   |SAdministrator |25.01.2014 23:12:06
Přátelé, jak jste jistě poznali, toto není příspěvek šéfredaktora FT, neb ten by jistě nepsal jako anonymní návštěvník, ale použil by účet na FT zaregistrovaný. Jakkoliv je myšlenka hodnocení diskuzních příspěvků zajímavým nápadem (na mnoha serverech již je provozována), nemyslím si, že bude v dohledné době na FT aktivována, neb hlavní programátor má na dalších několik let úplně jiné plány, co se FT týče.

Dále bych rád apeloval na "falešného šéfredaktora", aby vážil slova a trochu popřemýšlel, zda se i lidé objevující v jeho příspěvku, jeho vtipu zasmějí. Jinak jeho vtip ztrácí na vtipnosti...
Slávka -vy-   |109.80.96.xxx |26.01.2014 12:19:01
Milá redakce FT, tohle téma je mi velmi blízké, v jednom období jsem zažívala permanentní zemětřesení, když nám v průběhu dvou let vyměnili asi šest šéfredaktorů... akorát mám určité pochybnosti právě ohledně tohoto postu, jestli je vůbec o co stát . Obvykle znamená titul šéfredaktora víc zodpovědnosti, víc starostí a taky ovšem víc peněz. V případě FT mám dojem, že to znamená víc starostí, zodpovědnosti a víc času, ovšem k tomu nejvejš víc zlé krve a kritiky...
Takový nápad (berte, prosím s rezervou, ve smyslu původního článku) - co kdybyste se ve funkci šéfredaktora střídali stejně jako to mají s prezidentským úřadem ve Švýcarsku?
davy   |Registered |26.01.2014 19:56:16
Provizorní šéfredaktor by (ve smyslu původního článku) měl za tento příspěvek napsat jedničku s hvězdičkou, protože ta nebyla vyčerpána, na rozdíl od jedničky bez přívlastku.
Ale díky příspěvkům pod tímto článkem se poněkud odsunul do pozadí závažnější článek Tomáše Pohla, včetně diskuse. K šéfredaktorovi (nebo k hlavnímu programátorovi, což je tím pádem vlastně můj kolega z branže ) mám dotaz, zda by mohlo být v levém sloupci zobrazeno více nejnovějších diskusních příspěvků než pouhé čtyři. Některé články pak stárnou tychleji, než by měly. Sice je tu odkaz na "další živé diskuse", ale není zde patrno, zda v těch diskusích přibyly příspěvky či ne. Předem díky za odpověď.
Houbák  - Komentáře   |SAdministrator |27.01.2014 14:45:31
davy, nastavil jsem tam tedy zobrazování posledních 6 nových příspěvků. Do budoucna uvažuji o nějaké formě "listování", dejme tomu v posledních 30 komentářích.
Petr Merxbauer   |90.176.178.xxx |27.01.2014 16:45:04
Ještě mám podnět k tomuto tématu - pokud to není příliš pracné: Teď se zobrazuje posledních 6 nových příspěvků bez ohledu na diskusi.
V důsledku toho například odpovědi na soutěž odsunou mimo zobrazení příspěvky ze skutečných diskusí.
Navrhuji zobrazovat v tomto rámci z každé diskuse pouze 1 nový příspěvek...
MONTY   |Registered |29.01.2014 12:17:10
Vydá mi šéfredaktor článek, kde budu popisovat proč nečíst a nechodit na folktime.cz ?
Houbák   |SAdministrator |29.01.2014 13:55:58
Monty, pokud to bude konstruktivní kritika...
Lukáš Vořech Pokorný   |Registered |29.01.2014 16:51:49
Nevím, zda-li sis všiml, ale začíná tu přibývat nových zajímavých článků od nových i starých přispěvatelů. Je takový článek opravdu nutný, když se zdá, že se Folktime konečně probouzí? :)
Posluchač z Prahy   |Registered |29.01.2014 19:24:00
Jděte do toho, Monty. Váš pohled na věc bude jistě zajímavý. Sepište to, a buď vám z toho udělají článek, nebo to dáte do komentáře. Ne?
Belmondo   |Manager |30.01.2014 10:33:32
Přijít na FOLKtime a přečíst si článek, který pojednává o tom proč na FT nechodit a nečíst ho. Co víc si může tento server přát. Takovou reklamu by mu nevymyslel ani Miloš Keller.
A protože mám pochybnost o tom, co a pro koho je objektivní kritika, jsem každopádně pro zveřejnění.
Houbák   |SAdministrator |30.01.2014 10:39:17
Stále čekám, co Monty pošle ... ale on zřejmě už na FT nechodí, takže si tuto diskuzi nemohl přečíst .
Petr Merxbauer   |90.176.178.xxx |30.01.2014 12:10:11
Snadná pomoc: monty@montyfolk.cz
davy   |Registered |30.01.2014 13:36:46
Na Montyho článek se těším jakožto na jiný úhel pohledu. Je docela možné, že jeho názory budou realizovatelné a že jenom s nimi nikdo nepřišel dřív.
Že ještě nenapsal, to může mít dva důvody. Buď si ještě kontroluje pravopisné chyby apod., anebo je to součást marketingové strategie. Všichni budeme v netrpělivém očekávání a pisatel to vyhodnotí v reklamním sloganu "Když má napsat Monty, tak jsou na něj fronty".
Houbák   |SAdministrator |30.01.2014 14:15:19
...nebo ho ještě nemá nepsaný a nebo to byl vtip...
Džexna   |Manager |30.01.2014 15:56:58
Kdyby svůj dotaz bral jako ftipp, pod tímto článkem by se to dalo očekávat , nejspíš by jej osmajlíkoval.
MONTY   |195.113.158.xxx |03.02.2014 12:44:01
Máš to v mailu
Džexna   |Manager |30.01.2014 15:53:43
Belmondovu pochybnost také sdílím, a proto jsem také pro zveřejnění avizovaného článku. Přece je pro všechny, co píší nebo se chystají psát pro FOLKtime.cz, dobré znát všechny důvody, které Montyho od čtení těchto stránek odradily.
Houbák   |SAdministrator |30.01.2014 17:12:10
Fajn Monty, pošli výše uvedený článek a bude zveřejněn na FT.
MK   |213.195.200.xxx |01.02.2014 12:30:19
Jakkoliv jsem už za příspěvky v této diskusi dostal svoje, nemohu si pomoci: Normální, svobodu slova ctící člověk by příspěvek prostě napsal a poslal. Pokud by mu nevyšel, poslal by jej jinam s poznámkou, že v předchozím médiu mu jej nevzali. To co udělal Monty je projev zbytků totality v nás, pocit, že neustále existují nějaké mantinely, v nichž se musíme pohybovat a které překročit je buď zbabělost nebo hrdinství. Napiš to Monty, ale doufám, že z toho bude jasné, že se jedná o tvůj OSOBNÍ, SOUKROMÝ a INDIVIDUÁLNÍ názor. Tak jako píšu já. Jinak si budu myslet, žes jen takovej vobyčejnej prudílek.
Jarda Záleský   |178.77.232.xxx |02.02.2014 12:26:58
Pochopitelně netuším, co má Monty na srdci, ovšem podle jeho dřívějších komentářů, mimo tyto diskuze si to dokážu představit. Je to jedno co napíše, sebestředný Keller to stejně překroutí, interpretuje po svém, a nakonec celé zesměšní, třeba jako například Reného Součka, když ho označil za "10 vývar z pytlíku značky Dobeš". Ano pane Kelere, máte pravdu s vašim příspěvkem o svobodě slova,nelze než souhlasit. Ale v případě, že píšete pro internetový časopis, nepíšete jen sám za sebe. Tedy určité mantinely, tvořené serverem pro který píšete, musí existovat. Důvěryhodnost a serioznost bude bohužel server FOLKtime získávat zpět jen obtížně, dokud mu kdysi výborné jméno budete svými neuváženými přízpěvky kazit.
Houbák   |SAdministrator |02.02.2014 12:56:28
Takže podle Vás každý, kdo na FT pošle svůj článek, nepíše jen sám za sebe? A za koho tedy píše? Pro by Miloš nemohl psát pouze sám za sebe, když je u článku uvedeno jeho jméno?
Jarda Záleský   |178.77.232.xxx |02.02.2014 14:00:10
No každý asi ne. Politik do jisté míry vystupuje za svou politickou stranu, v diskuzi k tomuto tématu na facebooku, jsem se dočetl názor M.Konečného, že Troníček svými podrážděnými reakcemi vrhá stín na svoji práci a svůj projekt Folk žije. Proč by to mělo být u M. Kellera jinak, když se lze v tiráži dočíst, že je členem redakční rady Folktime? Ano, pro mne to bude ten z Folktimu.
davy   |Registered |02.02.2014 18:13:39
Ale Folktime není ani politická strana, ani názorová platforma. Takže i členové redakční rady vystupují především sami za sebe.
Nemyslím si, že "10. vývar z pytlíku značky Dobeš" je zesměšnění. Je to prostě výzva k hledání nové cesty, která zatím není tolik "vyžraná". Lze sice polemizovat o tom, zda je Souček tolik ovlivněn Dobešem nebo ne, ale to už se zase dostáváme k tématu více recenzí na jedno CD a to je momentálně nerealizovatelné. Stávající recenzenti nemají dostatek času a jejich kritici (nazývám je šroubovaným leč logickým pojmem "kritikokritici") netouží po tom, aby doplnili recenzentský tým (asi též nechtějí být kritizováni dalšími kritikokritiky ).
Beru jako velké plus, že redakce Folktime dává prostor jak MK, tak jeho odpůrcům. Že se tento spor zvrhává do osobní roviny, to už není chybou redakce, nýbrž si to způsobují sami aktéři těchto sporů a holt nejsme na hokeji, aby se to dalo řešit vylučováním.
Jaroslav Záleský   |37.48.32.xxx |02.02.2014 22:49:20
Díky tomu, že narozdíl od Miloše Kellera, věcně argumentujete, a to bez urážek, nemám problém se nad reakcí zamýšlet,souhlasím, že je dobře že FT necenzuruje, ani nevylučuje. Ovšem zůstávám u toho názoru, že na "domácím hřišti" by jistá pravidla platit měla.
MK   |213.195.200.xxx |02.02.2014 18:24:36
Pane Záleský, mě velmi fascinujete, jak víte, co napíšu já, ale nezaspekulujete si, co asi napíše Monty. Že prostě kdokoliv může napsat, že já píšu bláboly, nerozumim žánru, žvanim nesmysly a jsem sebestředný, ale já se proti tomu ohradit nemůžu. Zatímco já, když napíšu, že někdo neumí hrát na kytaru nebo opisuje od starších kolegů, nebo vykrádá sám sebe a ještě navíc to formuluju vtipně a vesele ironicky, tak je to zle. Že jsem já nikdy nežádal, aby někdo nepsal, ale že desítky lidí žádají, abych nepsal já vás trochu netrkne? Asi sám nečekáte, že Montyho názor bude tak silný, když se bojíte, že půjde překroutit, zesměšnit a dezinterpretovat od takovýho člověka, jako jsem já. Pokud byste věřil v Montyho sílu, nebudte tu psát takové předposranosti. Ano, je to to, co jsem napsal už Montymu - zbytky totality v nás, vlastně ve vás (úmyslně s malym "v"). Děsivý je, že je to u lidí, kteří tu totalitu nepoznali. Straší mě, že tydle lidi (jako vy, Monty a Troníček) jednou přestanou dělat muziku a nechaj se někam zvolit ke korytum a budou nám stále více nařizovat, co smíme a co nesmíme. Koneckonců, ten trend je tu už patrný. Sorry za společenskou odbočku.
A pak ještě jeden fenomén - naprostý nedostatek nadhledu a smyslu pro humor u folkové komunity. V žádném jiném žánru (a že jsem pronikl do více žánrů za léta svého života než vy tři dohromady) jsem se s tímhle nepotkal. Asi by bylo snažší psát recenze rapperům, technařům i dechovkářům.
PS: Klidně se může k mým článkům přidávat poznámka: Tento názor není stanoviskem redakce. Všiml jste si toho v novinách, které ještě mají zbytky svobody?
Víťa Troníček  - co to zase meleš?   |37.48.42.xxx |02.02.2014 20:24:01
Miloši, nevšiml jsem si, že by ti někdy někdo něco zakazoval. Už se fakt prober....
MK   |213.195.200.xxx |02.02.2014 20:50:46
Víťa Troníček - ..dokončení... |78.80.110.xxx |11.12.2013 22:52:27


Je to strašně hloupý, Miloši. Znovu si dovoluji vyslovit přání (jakkoliv se mu prostě opět vysměješ), abys nikdy o ničem, v čem budu mít prsty autorsky nebo dramaturgicky, prosím, prosím, prosím, nepsal...
Víťa Troníček  - :-)   |37.48.42.xxx |02.02.2014 21:29:13
Tohle jsi přesně ty... všimni si, prosím, podstatného detailu:

".... Dovoluji si vyslovit přání.... "

Nikdo ti nic nezakazuje.... Už se prober!
MK   |213.195.200.xxx |02.02.2014 21:55:41
žrlk BM |94.112.227.xxx |31.12.2013 11:07:33

Pžedevším že pan Víťa Troníček je slušný, kultivovaně se vyjadřující člověk, s jehož požadavkem, aby o jeho aktivitách nebylo na tomto fóru referováno raději vůbec než způsobem, který zvolil pan Miloš Keller, nelze nesouhlasit.

posluchač folku |90.179.188.xxx |28.12.2013 23:27:19

Víťo, slušní lidé pochopitleně stojí na Tvé straně, třebaže to sem nepíší. Za sebe - myslím, že nemá smysl do těchto debat dále psát. Ztroskotaní zamindrákovánci typu pseudonymu MK nemají právo si pronajímat místo a čas v našich myslích

Víťa Troníček - Opravdu MK? |78.80.110.xxx |27.12.2013 23:04:42

Aha, takže mám rozumět tomu, že tvá kritika je neodborná? Pak ti asi dlužím omluvu a svůj dotaz budu směřovat k Houbákovi: nemohli by recenze pro Folktime psát odborníci? Recenze a kritika, jako žánry, ve své novinářské definici totiž doslova vyžadují odborný přístup a ironické doporučování řešení (jako že Monty pro Kočka atd atd atd)je nepřípustné.
Miloši Kellere - mě je opravdu jedno, jestli se ti výsledek naší činnosti líbí či nelíbí. Oba víme, kde ta deska má slabiny a možná bychom se i shodli. Ale zacházíš ve svých "nerecenzích" příliš daleko. Provokuješ a bavíš se reakcema, což naznačuje poněkud pokřivený charakter. Ne všichni Ti to žereme a necháme si to líbit.


Víťa Troníček - Houbáku |78.80.110.xxx |21.12.2013 09:20:24
To jsem přece o FT neřekl, ale chápu že Ti to tak mohlo vyznít a omlouvám se. Ale to, že na MO nejsou diskuze mi přijde velmi logické... nevím, kde berete přesvědčení, že je správné a svobodné, když se každý může ke všemu všude vyjadřovat

Víťa Troníček - Matěji |78.80.110.xxx |12.12.2013 21:25:00
ALe ještě jste mi nikdo neodpověděl - opravdu je nutné, abych na stránkách Folktime četl o tom, že má MOnty psát pro KOčka, abychom se zbavili věčné Goduly, že Strunovrat by kazil vkus v Mateřské školce a jiné kraviny? Proti tomu jsem se přeci ohradil, tak proč tuhle debatu strkáte jinam...?
Víťa Troníček  - No a... kde je ta pointa?   |78.80.110.xxx |02.02.2014 23:11:14
Přesně tak. Ohradil jsem se proti tvému způsobu psaní, protože si myslím, že to jsou bláboly a například ironizování jména kapely nemá co dělat v recenzi, která se dle záhlaví časopisu, který se snaží (nebo snažil) psát seriózně o žánru, tváří jako odborná. Vyjádřil jsem jen svůj názor a rozpoutal o tom vcelku férový diskuzní souboj s tebou. Myslím, že své "recenze" svými pokusy o humor sám pasuješ do role tzv. hanopisů. A takto špatné dílo, překračující hranice, prostě sklidí takovouto negativní reakci. To je přeci přirozené, ostatně se tím oháníš ve vztahu k muzikantům a vlastně se na tom i shodneme. Tak co tu zase povykuješ?
Ani by mě nenapadlo reagovat, pokud bys sis takto psal na svůj blog, ani by mě nenapadlo reagovat, kdyby šlo o tvrdou avšak konstruktivní kritiku. A do třetice - ani by mě nenapadlo tahat tvé jméno do jiných debat, než na to hřiště, kde jsme se utkali, protože bych to považoval za nefér.

A i když pozorně čtu ty tvé citáty vytrhané z naší přestřelky - kde ty vidíš, že ti někdo zakazuje psát recenze, abys tu mohl oprávněně plácat něco o tom, že se děsíš toho, že nechám muziky, abych byl zvolen ke korytům a tam mohl někomu něco zakazovat? Nebo jak jsem se dočetl, že jsem jako ta komise, co zakázala Troškovi získat nějakou cenu? Nebo že mám protekci na 4-? Či že jsem veřejnoprávní prudič, TV Šlágr, Yorkshire a že jen díky tobě tu po mě zůstane Kluk z Pardubic?

Proč mě pořád urážíš?
Jo vlastně neurážíš... to jen tak vypadá, protože nemám smysl pro humor... No vždyť jo, tak pokračuj

Houbáku, promiň, ale tohle fakt nemá cenu... myslím, že jsem se jen držel svého.
davy   |Registered |02.02.2014 23:45:48
Jak to zpíval Michal Tučný: Starýho psa novým kouskům nenaučíš. (Platí pro obě strany. Ovšem opakuji, že kdyby nebylo MK, tak bychom si ho museli vymyslet. Alternativní pohled není na škodu.)
MK   |213.195.200.xxx |02.02.2014 23:46:14
Kdybys radši poslech Juppa.
CIT:"ani by mě nenapadlo tahat tvé jméno do jiných debat, než na to hřiště, kde jsme se utkali," tohle opravdu nechtěj, abych ti dokazoval. Jednak FB a pak ještě jeden ošklivej bonz.
Stačí Víťo.
Víťa  - Mluv, lháři...   |78.80.110.xxx |03.02.2014 00:08:19
Cože?

Chceš tu argumentovat příspěvkem v diskuzi na Fb pod Stráníkovým sdílením TOHOTO článku?

A o jakém bonzu mluvíš?
Jaroslav Záleský   |37.48.32.xxx |02.02.2014 23:04:11
Pane Kellere, nedělám muziku, ani politiku a koryta mne nelákají.Jsem ročník 1969, to by Vám mělo stačit na přehodnocení názoru. Nevím co Vám udělali ostatní co si berete neustále do úst, ale nevím na základě čeho stavíte názory na mne ? Byla to řečnická otázka a odpověď na ni nečekám. Přeji Vám a ostatním čtenářům mnoho zdaru.
MK   |213.195.200.xxx |02.02.2014 23:44:12
Na základě Vašeho příspěvku. Tak jako vy o mě.
Ivan Kurtev  - Jardo   |Manager |04.02.2014 09:39:03
Až se k nám zase příště vypravíš nezapomeň,mám u tebe láhev! Ulevil sis, ale nepomohl jsi ničemu, varoval jsem Tě. Kdyby to s těma korytama slyšel táta asi by se obracel. Můj taky
Monty  - Článek   |195.113.158.xxx |03.02.2014 13:15:31
Jak jsem slíbil tak jsem i vykonal. Chtěl bych jenom podotknout, pro ty, jež se možná těšili, že to bude jakási buzerace na téma Miloš Keller píše jako prase!!!! Ne není to tak. Všichni víme jak Miloš píše a jediné co se s tím dá dělat, je v mém malém příspěvku.
Monty
Houbák   |SAdministrator |03.02.2014 13:18:58
Od této chvíle článek visí na FT.
Monty, díky!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Library zlib