gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

Roztočte sloty na krásnou českou lidovou hudbu s partnerem projektu Bizzocasino. Získejte své první bonusy bez vkladu. Чтобы азартная игра была по-настоящему увлекательной, важно выбрать качественную платформу. Вавада предлагает пользователям обширный выбор слотов, регулярные бонусы и простоту доступа для удобного и безопасного отдыха. Когда стоит вопрос выбора, Вавада – это платформа, где каждый игрок найдет все, что нужно для комфортного и прибыльного времяпрепровождения.
25.07.2011 Zlatý důl nebo balvan na krku? (Belmondo)    PDF Tisk Email
Názory
...aneb Jak to se Zahradou a velkými festivaly vlastně je

Než začneme násobit počet diváků cenou vstupenky, bylo by asi dobré přidat pár slov… Zahrada jako festival neexistuje sama o sobě. Pořádá ji agentura FM Production s.r.o. Je to jediná agentura, která se tímto způsobem celoročně zabývá folkem a spřízněnými žánry. Asi nemusím připomínat, že pořádá také festival Folková růže, vydává měsíčník Folk a třeba také zaštiťuje v rámci Akademie populární hudby udělování Andělů v žánru Folk a country.
Zahrada 2011
Zahrada 2011
Ivan Bllemby Krejza

Michal Jupp Konečný se našim žánrům věnuje celý život. Svoje zkušenosti dokázal zúročit právě v podobě dosud stále našeho největšího festivalu. Vybudoval ho od nuly, od prvního nesmělého ročníku až k současné podobě. Podporuje ho vydatně i jeho žena Hanka, především v záležitostech ekonomických. Dokázali minimalizovat náklady, jak hezky zaznělo v jedné z diskuzí. Nepochybně je tomu tak. Ze Zahrady se stala pro muzikanty i trošku prestižní záležitost a oni toho dokázali vždy využít. Sjíždějí se na ni dramaturgové, novináři a zaujmout na zatím stále největším veletrhu naší hudby může být také jistým zúročením a těžko vyčíslitelnou investicí do budoucna. Nicméně podmínky jsou jasně dané dopředu a není nutné do tohoto „zahradního kolotoče“ za každou cenu naskakovat. Řada muzikantů se už dokázala prosadit i jinou cestou.
A ještě jedna věc. Běžel velký festival, na kterém všichni vystupující byli zaplaceni lépe. Už není. Existuje hlavní organizátor velkého festivalu, který se soukromě zadlužil. Jezdím i na další festival, na kterém si hlavní organizátor zakládá na tom, že on platí lépe než Jupp. A vždy to dodržel. Letos končí, nechce ho financovat z jiných aktivit. Domnívám se, že nastává soumrak velkých festivalů v podobě, na jakou jsme si zvykli. Jistě zajímavé je i to, že jediný v současnosti velký, stále úspěšnější a úspěšnější festival Trampský širák má k multižánrovosti zatraceně daleko.
A zřejmě nové časy přinesou i velké problémy řadě muzikantů, kteří se hudbou spřízněných žánrů živí. Tedy těch, kteří včas nenajdou cestu i na jiná pódia. Zdá se, že někteří už pochopili…

Sdílet na...
Kam dál?

» Zahrada ušima MK (Miloš Keller)

» Dnes naposledy soutěžíme o lístky na Zahradu (FOLKtime.cz)

» Sobotní amfiteátr na Zahradě 2011 – část druhá (Klokan)

» STRAŠLIVÁ PODÍVANÁ na Zahradu patří (Džexna)

» Zahrada 2011 – nekoncertní (Klokan)

Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Mirek Pátek  - Soutěž   |Registered |26.07.2011 09:42:50
To jsou pěkné soutěžní otázky - určete, o které festivaly se jedná:

a) Běžel velký festival, na kterém všichni vystupující byli zaplaceni lépe. Už není.

b) Existuje hlavní organizátor velkého festivalu, který se soukromě zadlužil.

c) Jezdím i na další festival, na kterém si hlavní organizátor zakládá na tom, že on platí lépe než Jupp. A vždy to dodržel. Letos končí, nechce ho financovat z jiných aktivit.
MK   |193.179.126.xxx |26.07.2011 10:25:09
Děkuji, MP. nechtěl jsem z kolegiality tyhle otázky položit. Když už nesmíme jmenovat, měli bychom umět naznačit tak, aby bylo aspoň polojasno.
Jinak dnes v LN zajímavý článek o tom, jak se pivovary cpou na fesťáky. Velmi doporučuji.
A připomínám své fotečky v předlouhé diskusi o pívu.
Tomáš Pohl   |89.176.69.xxx |26.07.2011 09:55:53
Zřejmě všichni v diskusi pod výzvou Juppa k dobrovolníkům vystříleli munici, takže Belmondova apologetika je bez ozvěny. Protože už nějaký ten rok dělám, samozřejmě ne sám, minifestival, chtěl bych přidat několik zkušeností. Za prvé je nabíledni, že vstupné festival nezaplatí. Za druhé se sponzoři vždy ptají, kdo tam bude účinkovat. Pokud by tam pořadatel dát velikou hvězdu, či spíše známou a slušně placenou hvězdu, musel by zbytek účinkujících hrát za buřta. Za třetí se příští ročník festivalu musí začít organizovat hned po ukončení letošního. Za čtvrté si myslím, že slovo zisk ve spojení s malým festivalem je něco jako letět na Mars. Za páté neuznám, že by měla nějaký účinkující vystupovat zadarmo a honorář je třeba vždy dohodnout- překvapení, většinou nepříjemné - před či dokonce po vystoupení, pokládám za neslušnost.
U velkého festivalu jako je Zahrada, samozřejmě ve srovnání s festivaly pro 20 či 30 tisíc lidí, festivalu malého, je vše ještě znásobeno. Ale i tam je nutno mít zcela vyjasněné vztahy s účinkujícími i s těmi, kteří na festivalu dělají pověstnou mravenčí práci. Ve všech případech platí zákon nabídky a poptávky, protože zdravení u vrbiček festivalů Politická píseň v Sokolově či Zlatý palcát, kdy účast byla průkazkou do médií či spíše možnosti si vůbec zahrát, je pryč. Takže, kdo nechce na festivalu hrát, nemusí, kdo nechce, nemusí na festival dorazit jako divák. Festivalů jsou v létě, ale i mimo něj mraky, doba barevných TV pod pultem rovněž minula. Takže je to jen a jen na každém, zda ano či ne. Nakonec Vás zcela zišntě zvu na letošní FOLKomín 10. září. Měl by být ve znamení "The best of Czech Folk" a na Tomáše Kluse či na Nedvěda fakt nemáme. Ahoj
MK   |193.179.126.xxx |26.07.2011 11:06:45
Pane kolego, mrkni se do diskuse o zahradě, máme tam nabídku na pivo z Poličky....
Black Bart the P08   |88.101.238.xxx |26.07.2011 21:17:31
Ne na pivo z Poličky, ale na VÝBORNÉ PIVO Z POLIČKY !
davy   |Registered |26.07.2011 11:28:44
To všechno je realita.
Ale po výše zmíněné bouřlivé diskusi očekávám, že hlavní Juppův kritik Black Bart začne pořádat festival, který by se těmto zákonům vymykal. Bude to festival štědře honorovaný, výdělečný a nekonečný (opak Konečného ). Tak jsem zvědav, jestli to Bart zvládne.
Black Bart the P08   |88.101.238.xxx |26.07.2011 21:03:36
A nevíš, proč by to Bart dělal? Bartův obor činnosti je úplně jiný.
davy   |Registered |26.07.2011 22:28:45
Protože pokud to Jupp dělá údajně blbě, tak je to možno dokázat pouze činy, tj. pořádat lepší festival než Zahradu. Destruktivní kritiku zvládne prakticky každý.
Kdysi zpívali Rangers v jedné písničce:
"... kritik se vším rád poradí vám,
co by dělal, kdyby to uměl sám..."
(Je pravda, že taky občas něco kritizuji a neuměl bych to líp, např. praktiky na předkole Porty v Březové u Sokolova. Ale pak mám po ruce nějaký pozitivní příklad, např. v tomto případě jiné líp organizované předkolo.)
Honza P   |78.45.38.xxx |26.07.2011 23:05:30
Nemyslím si, že kritika musí být nutně konstruktivní, ani si nemyslím, že tu někdo kritizuje jenom proto, aby kritizoval, ale proto, že se mu něco konkrétního
nelíbí a pak nehraje roli, jestli je ono kritizování
snadné. Juppa si nesmírně vážím za to, co udělal pro folk, ale to přece není důvod k bezvýhradnému příjímání všeho, za čím stojí.

Pokusím se postihnout podstatu diskuze o honorářích.
Neživím se sice jako muzikant, ale trochu jako výtvarník a tedy také na volné noze. A někdy je mi opravdu fyzicky zle z toho, jak se různí rádobylidumilní zákazníci snaží vykroutit z placení. Argument ve stylu, že moje ilustrace v jejich publikaci pro mne bude skvělá reklama, je podle mne
podpásovka ... V takových chvílích jim říkám něco v tom smyslu, že každý v řetězci služeb a zboží, které se podílely na výsledném produktu, dostal bez řečí zaplaceno - od výrobců per, tuže, papíru, přes copycentra, microsoft, poskytovatele připojení na internet, atd. atd. až koneckonců po jejich zaměstnanecké platy - a pak nevím, proč bych já jako přímý tvůrce konečné hodnoty, která teprve dává předchozím dílčím produktům praktický smysl, proč bych měl dostat zaplaceno méně. Mám dojem, že se považuje za normální krátit na odměně ty, kteří se mohou nejhůře bránit, tedy lidi na volné noze - lidi vytvářející duševní statky. V Brně je na středověké radnici slavná křivá věžička, prý ji tak udělal mistr, kterému město nechtělo zaplatit celý původně slíbený honorář. Taky řešení a vlastně destruktivní kritika :) Tož tak. Aleluja Jupp, hosana Spolu, folk forever, jinými slovy nic ve zlém :)
Honza P   |78.45.38.xxx |26.07.2011 23:18:55
Na druhou stranu zase, pokud je něčí hodnota na trhu práce nula ...
Hle jak zvládám diskutovat sám se sebou! :)
davy   |Registered |26.07.2011 23:23:46
Jupp se ale s účinkujícími na těch podmínkách domlouvá předem, takže tam je to jiná situace.
Nejsem žádný velký juppofil a na Zahradu ani nejezdím, ale k příspěvkům Black Barta (ne zde, ale u jiného "zahradního" článku) lze říct ono cimrmanovské "co je moc, to je moc".
Black Bart the P08   |88.101.238.xxx |27.07.2011 01:26:10
Vidím, že se zde někteří opět snaží flamovat, ale já už tu potřebu necítím. Vše, co jsem chtěl ke Konečnému říci (ne k Zahradě!) jsem už řekl v minulé diskuzi a kdo chce, může si to dohledat. Najde tam i odpovědi na všechny pokládané otázky.
Honza P   |78.45.38.xxx |27.07.2011 13:31:58
Výsledek dohody je otázka síly vyjednávací pozice. To je ostatně základní důvod existence zákoníku práce, který omezuje svobodu při sjednávání pracovní smlouvy právě proto, že zaměstnavatel je většinou z povahy věci v silnějším postavení. Tvůrčí lidé na volné noze zpravidla takovou ochranu nemají. Takže ano, dohadují se předem a s ohledem na prestiž akce a s ohledem na omezenou poptávku jim nezbývá, než se vždycky dohodnout.
JardaS   |194.138.12.xxx |27.07.2011 14:49:38
davy pro info.!
BB kritizoval postupy a jednání Konečného, toť vše další věci jako odměńování kohokoli atd. atd. se jen nabalovaly, v zájmu uhájit pozice ať jednou nebo druhou stranou.
MK   |193.179.126.xxx |27.07.2011 15:13:55
Pro info Jardy S: Bart se tu snažil osobní animozitu k Juppovi zdánlivě objektivizovat zástupným problémem podmínek prodeje piva.
BB the P08   |88.101.238.xxx |27.07.2011 15:49:33
Napsal jste to správně, akorát úplně naopak. Osobní animozita vznikla až jako následek jednání okolo piva.
Jirka   |89.24.7.xxx |27.07.2011 18:56:10
... zas ten rozezlený pivař Bart. Zkuste tohle http://pivari.webnode.cz/ tohle je hudební server :)
BB the P08   |88.101.238.xxx |27.07.2011 18:58:39
Ano, je to hudební server, tak řekněte ostatním, aby s tím pivem neustále nezačínali. Všimněte si, že já jsem mlčel, dokud jsem zde nebyl přímo jmenován a spojen s pivem.
Jirka   |89.24.7.xxx |27.07.2011 19:48:29
Ale ne, nemyslel jsem to tak, abyste šel pryč nebo snad mlčel, byla s Vámi tudle docela zábava :), jen tu pište klidně Vy i jiní o pivu dál ... myslel jsem to tak, že Vás tam lépe pochopí, tady jsme prostě vesměs muzikanti nebo fanoušci hudby, kteří vidí na Festech (a na Zahradě speciálně) jiné hodnoty než vy.
BB the P08   |88.101.238.xxx |27.07.2011 23:22:20
Opakuji - diskuzi o pivu jsem nezahájil já... Obraťte se na místní flamery, kterým nestačilo 500 příspěvků na diskuzi o konci Zahrady a mají potřebu to znovu rozdmýchat.
Jirka   |109.183.194.xxx |28.07.2011 08:39:46
:) Nepochopil. Opakuji: Jde o to jaké hodnoty jsou Vám cenné, fakt ne o to, kdo si začal nebo, kdo co rozdmýchává, to zkoumat nehodlám. Víte, ono těch Vašich stánků, pivních stanů a hospod je po světě spousta, hudebních festivalů už tolik ne. Nedivte se, že hájím(e) festival. Na onom pivním webu to bude patrně obráceně, tam budete mezi svými :) ....
MK   |193.179.126.xxx |28.07.2011 10:43:12
Jirko, bohužel, nebo bohudík - bez piva hned tak nějaký festival nebude. Ti kdož hovoří ˇ"čistém" festivalu jej vlastně zabíjejí. To je jako, s prominutím, s šotouši - fanoušky dopravy. Ti opravdu echtovní totiž ze své lásky k dopravě škodí dopravě nejvíce.
A tady to bylo stejné - Bart odmítal pochopit význam generálního sponzora (což je mírná formulace, já jsem byl nejprve spíš přesvědčen, že na to kapacitně nemá, později, že tam má nějaký další zájem - což měl, jaxe ukázalo).
BB the P08   |88.101.238.xxx |28.07.2011 11:35:03
MK - před nedávnem jste psal o tom, jak se pivovary perou o sponzorství festivalů. Nepřipadá vám divné, že zrovna Zahrada má o sponzory takovou nouzi?
MK   |193.179.126.xxx |28.07.2011 11:53:09
Příčina je právě v té obtížné oddělitelnosti Zahrady od pa(pa)razitů, která se neblaze projevuje a je známá. a druhotně ve slabé vymahatelnosti práva.
Vše to do sebe zapadá a je to konzistentní, Barte. Nemá to skulinu.
BB the P08   |88.101.238.xxx |28.07.2011 23:47:06
Opravdu neprůstřelná logika. Akorát nenapravitelným šťourům může vrtat v hlavě, proč tedy Kozel vycouval ze všech festivalů, včetně těch, kde žádní parazité nebyli (Dostavník, Za Vodou, Folková Růže...)
Ale tato maličkost je zřejmě pod vaši rozlišovací schopnost.
MK   |193.179.126.xxx |29.07.2011 10:27:34
Asi by se to nemělo psát v seriózní diskusi na seriózním médiu, ale když jsi se Barte zeptal, pak tedy se říká, že nový management je orientován jinak hudebně a proto změnil i orientaci podpory - ostatně i samotný Den kozla v pívovaře je nyní rockový - a tam jistě problémy s nelegálním čepováním nebyly. Jiné firmy mají management například hrající dechovku a proto podporují Kmochův Kolín. je to prosté a žádné spiknutí bych za tím nehledal.
BB the P08   |88.101.238.xxx |29.07.2011 11:16:33

Slyš, národe folkový!!!!
MK právě odkopal pozadí odchodu minulého sponzora!!!
Nikoliv parazité, ale nové vedení Kozla, kterému kotlíkáři nevoní, stojí za odchodem tohoto pivovaru!!!
Myslím, že všem těm "parazitům" tady někdo dluží hooodně velkou omluvu!
MK   |193.179.126.xxx |29.07.2011 12:15:42
MK nic neodkopal, MK napsal, co se povídá podle agentury JPP.
Barte, nemotej to tady dohromady s cílem zamlžit původní problém.
Odchod Kozla ze všech folkových akcí není primárně problémem pro tyto akce - problémem je, když se nedaří zajistit dodržování smluv s novými sponzory - a to se díky parazitům někde nedaří. To ohrožuje folk. Znovu tě žádám, nezkresluj to a nesnaž se přemírou diskusních příspěvků případ zamlžit a znejasnit - dám si na tebe v tomto zatraceně velkej pozor, po tom, cos tu už několikrát proved - ne každej stíhá sledovat motanici tvých příspěvků, já ano.
JardaS   |194.138.12.xxx |29.07.2011 13:25:51
Obávám se MK že nestíháš sledovat jak BB tak ani sebe, natož ostatní.
Odchod Kozla byl dopředu avizován to už tady a nebo vedle padlo, ty jsi to infem od JPP jen potvrdil a tím to je uzavřeno.
Takže odkopal i když už to bylo dávno známo.
BB the P08   |88.101.238.xxx |29.07.2011 14:25:02
Vidím, MK, jak vám stoupnul tlak poté, co jste si uvědomil, do jakého h***a jste šlápl. Teď už nikomu nenamluvíte, že za odchodem Kozla byli nějací parazité.
Zamotal jste se do svých vlastních konstrukcí a jazyk (klávesnici) jste měl rychlejší, než rozum.
Tož tak.
Jirka   |82.208.57.xxx |01.08.2011 18:30:38
Rozumím správně, že žádáte omluvu pro prodejce, o kterých Belmondo píše: "... S poněkud velkohubě v debatách komentovanou legálností prodeje těchto prodejců to asi tak žhavé zase nebude. Ani u jednoho z nich jsem nenašel vyvěšené označení prodávajícího s identifikačními údaji." ?

Bárte, zdá se mi, že se patrně zlobíte proto, že jste nevyrýžoval peníze na akci, kterou vybudoval někdo jiný, ale to by ještě nemělo znamenat ztrátu soudnosti.
Viktor Janeba   |90.179.0.xxx |29.07.2011 15:19:26
No tak hlavně že za to můžou paraziti. A teď ještě tu o folkových duších, které vše dělají z lásky k muzice, prosím.
A Belmondo by měl ještě víc zahltit homepage komentáři, protože pod nimi nemá diskuse odsuzující parazity, ska, hlasité stany, děti, psy, válku v Tibetu, hladomory v Somálsku...
Jirka   |109.183.217.xxx |28.07.2011 12:26:13
No samosebou jsem těmi "pivaři" pro zjednodušení rozuměl ony houževnaté bojovníky za nesponzorské pivní stany, kteří v nich chtějí čepovat či popíjet ty své značky ... Já prostě na Zahradu kvůli pivu nejezdím, byť ho mám rád, to bych snad nebyl Čech, zrovna si tu jedno dávám :)
JardaS   |194.138.12.xxx |27.07.2011 17:26:24
Obávám se, že mne BB předběhl, ale dovoluji si vám MK navrhnou aby jste si prostudoval přízpěvěk - |88.101.238.xxx |30.06.2011 20:19:32 a snad vám to bude jasné, že je to naopak. Pro info. MK "JardaS" ne jinak děkuji !
davy   |Registered |27.07.2011 22:36:46
Ne že bych schvaloval veškeré jednání MJK (nezaměňovat s MK ), ale v tomto případě nastal ten problém s hlavním sponzorem a Jupp to nějak musel řešit. BB zrovna o tomhle moc nepíše, přestože je to věc velmi důležitá a teprve od ní se odvíjí ty zástupné problémy (o nichž naopak BB píše často a rád).
BB the P08   |88.101.238.xxx |27.07.2011 23:20:26
BB o tom napsal dost. Celý úvodní příspěvek v diskuzi o konci Zahrady se týká právě toho. Doporučuju znovu přečíst.
Jura Nedavaška  - Kapela snů...   |188.246.99.xxx |27.07.2011 13:10:13
Před časem jsem nabídl angažmá Miloši Kellerovi v kapele,kterou nebude mít nikdo rád a jak tak čtu,oslovím Juppa,aby se k nám připojil...
Mimochodem jsem neskutečně bohatý /zbohatl jsem ve folku/...
Honza P   |78.45.38.xxx |27.07.2011 13:48:55
:)))

Nevím jak ostatní, ale já osobně když s někým nesouhlasím, tak to ještě neznamená, že ho nemám rád. Názor a osobu vnímám jako dvě věci. Celé folktimové společenství mám rád (jinak bych sem nelezl), ale rád se taky pobavím o názorech (jinak bych sem nelezl).

Za nedlouho zvučím Montyho a pořadatel zlehka naznačil obavu, jestli to nebude problém, když jsem s ním tady na folktimu zlehka diskutoval ... Zůstal jsem v duchu zírat :) To s tím přece nemá nic společeného, ne? A když už, tak právě jemu se budu extra snažit udělat zvuk jako z praku. Věřím, že podobně to má naprostá většina ostatních tady.
MK   |193.179.126.xxx |27.07.2011 15:16:11
Všechny se kterými nesouhlasím a kteří nesouhlasí se mnou miluju!
(Jinak - mě se nikdo nikdy nezeptal, esli nemám problém někoho uvést, každej se naopak těšil jak mi dotyčnej dá přes ústa, až zjistí, že ho uvádím já... A taky nic. )
MONTY   |195.113.158.xxx |03.08.2011 12:17:31

Honzo, moc dobře nevím kdo se pod tím nickem skrývá, ale už to zvučení proběhlo? Nebo teprve proběhne. Prám se proto, že by mně zajímalo, co je to za pořadatele? Lidi jsou fakt asi divní... dobře jím tak
MK   |193.179.126.xxx |27.07.2011 15:17:01
byme byli silnáí trojka - ty bys hrál, Jupp by nám zařizoval koncerty a já bych o tom psal. bart by nám moh prodávat CD a pivo.
MK   |193.179.126.xxx |27.07.2011 15:17:36
to bylo pro J.N. výše.
davy   |Registered |27.07.2011 19:59:41
J.N. jsou iniciály hvězdně znějící a nabízející několik alternativ, mohlo by to mít úspěch.
JardaS   |194.138.12.xxx |29.07.2011 13:52:27
Já tedy taky vypustím jednu od JPP, „ Jedna Paní Povídala“ !!!

Pivní sponzor prý dá festivalu jen malou nebo žádnou finanční pomoc, ale poskytne zázemí pro prodej piva a poskytne mu pivo v (X) množství které po jeho prodeji přinese „Sponzorský peníz“, prodej si zajišťuje organizátor sám a „Sponzorský“ peníz jde do jeho kasy.
Je to nemožné ????
MK   |193.179.126.xxx |29.07.2011 14:25:06
Co je na tom divného?
JardaS   |194.138.12.xxx |29.07.2011 14:32:34
Je to tak i na Zahradě ? Podle mne by to mnohé vysvětlovalo.
Martin   |88.103.23.xxx |30.07.2011 13:39:12
Správně! Pár blázínků tu v poslední době debatovalo o muzice, ale JardaS to vrací do správných kolejí. Toto je přece pivní portál Folktime.
BB the P08   |88.101.238.xxx |30.07.2011 15:57:46
Pár blázínků dobatovalo o muzice a pak přišel MK a začal zase mlít o pivu (26.07.2011 09:25:09).
Udělejte si v tom pořádek, Martine.
MK   |212.71.132.xxx |31.07.2011 16:21:27
Jinde se Barte za takové zkreslování až lži a mlžení jako tu děláte vy běžně dává ban. Buďte rád, že jsme tu na vás tak laskaví.
BB the P08   |88.101.238.xxx |31.07.2011 18:10:54
Počítám, že ban dostanete od Konečného, až se dozví, že jste tady svou ukecaností zničil tu jeho pracně budovanou konstrukci o odchodu Kozla kvůli parazitům.
MK   |212.71.132.xxx |31.07.2011 19:49:27
Nejsem si vědom, že by někdo něco budoval a ta informace byla celkem veřejným tajemstvím - proto jsem napsal "agentura JPP" neb tohle nikdo samozřejmě nepotvrdí - ale z toho, jak se změnil charakter samotného Dne s kozlem je varianta JPP taková přirozenější.
BB the P08   |88.101.238.xxx |31.07.2011 20:58:29
Ta informace byla veřejným tajemstvím tak maximálně v redakci Folk a Country, navenek bylo ale prohlašováno, že za odchodem Kozla je malá výtoč způsobená parazity. Ostatně tuto verzi jste vy sám na tomto webu vehementně propagoval.
Aspoň ten už všichni víme, kde je jádro pudlíka. Za to vám děkujeme, MK.
MK   |212.71.132.xxx |31.07.2011 21:47:39
Vy si to Barte pletete. To nebyl Kozel, ale jiné po něm následující pivovary. Ty také změnily smluvní podmínky , že, kvůli kterým pak vznikaly problémy.
Čoveče, vám nestačilo, že ste už dvakrát prohrál a zvostudil se s těma lístkama a s tim zaměstnávánim?
BB the P08   |88.101.238.xxx |31.07.2011 23:21:10
MK, jste průhledný jako křišťál - snažíte se rychle odvést směr diskuze někam jinam, ale už mě trochu znáte, takže jistě víte, že to nedovolím.
Takže si to ještě jednou zopakujme - před letošní Zahradou spustil Konečný a jeho poskokové virvál, že minulý sponzor (tedy Kozel) odešel proto, že měl malou výtoč. A malá výtoč byla údajně způsobena tzv. parazity (které návštěvníci vyhledávali, neb si u nich mohli dát pivo lepší a levnější.) Tohle bylo až do pátku oficiální verzí odstoupení Kozla od sponzoringu.
V pátek jste se ale překecnul a vypustil skutečný důvod odchodu Kozla - novému vedení halt pidlikáči nevoní, dávají přednost tlustšímu zvuku.
Teď se v tom plácáte a zoufale se snažíte odvést řeč někam jinam, na nějaké mé údajné prohry ( ) Evidentně si uvědomujete, že jste řekl něco, čím jste popřel svých cca 100 příspěvků na minulé diskuzi. Ergo - udělal jste ze sebe (pokolikáté už?) obyčejného žvanila, neřku-li lháře.
Zřejmě jste zapomněl, že lhář musí mít dobrou paměť, jinak se brzo chytí do svých vlastních sítí. Což se vám právě podařilo.
Dám vám radu - budou-li se zase probírat nějaké interní informace ze zákulisí Zahrady, nechte si zalít uši voskem, jinak zase všecko vykecáte. Znáte se...
MK   |193.179.126.xxx |01.08.2011 10:52:48
Bohužel jsou to jen vaše konstrukce Barte a dostáváte se navíc na tenký led pomluv a urážek - jeden důvod přece nevylučuje druhý. Jak jistě víte, existovalo několik let cosi jako folkové Léto s Kozlem, kde byla víc než desítka festivalů, z nichž Zahrada byla jen jedním z nich. To skončilo dříve než v roce 2010, Zahrada tehdy Kozla ještě měla. A pak skončila účast Kozla i na Zahradě. Čili ty důvody se nevylučují.
Měl byste Barte vědět, že nade mnou nelze v diskusi vyhrát. Odnesete-li si odtud toto poučení, budu mít pocit, že jsem pro vás udělal už dost.
BB the P08   |88.101.238.xxx |01.08.2011 11:08:57
Jedno je jisté - svým pátečním podřeknutím jste zcela popřel celé předchozí své i Konečného snažení (za což nebudete pochválen). Dlužíte omluvu všem, jež jste očerňoval a pomlouval. Takže se koukejte urychleně omluvit!
Vaše trapně nabubřelé chování svědčí o vašich hlubokých komplexech, které si tímto kompenzujete. To vás ale neomlouvá, i zamindrákovaný chudák nese zodpovědnost za své chování.
MK   |193.179.126.xxx |01.08.2011 11:50:09
Barte, žádné podřeknutí to nebylo. Nebylo to ani žádné tajemství. To prostě jen pro vás je to novinka, jako spousta jiných věci, jaxme se tady přesvědčili. Přestańte s tim už konečně. A nabídněte podmínky pro Folkomín s tim pivem. Kolik dostanu, když to budu mít na tričku po celej den? A že já už pomalu vypadám jako chodící propagace na pivo!
BB the P08   |88.101.238.xxx |01.08.2011 12:09:04
Pokud to nebylo podřeknutí, proč jste se s tím nevytasil už v minulé diskuzi o konci Zahrady?
No protože pak byste nemohl tvrdit, že za odchod Kozla mohou parazité.
A obchodní jednání s vámi rozhodně nepovedu na nějaké diskuzi na netu.
Popravdě řečeno - s vámi bych nevedl obchodní jednání nikde.
MK   |193.179.126.xxx |01.08.2011 12:58:04
Načasování informace, Barte. Umění včas vypustit balónek.
To jsem rád, bál jsem se že bych vás musel odmítnout
Ještě něco nevíte?
BB the P08   |88.101.238.xxx |01.08.2011 13:57:59
Načasování se vám teda opravdu nevydařilo.
Správný čas na vypuštění tak zásadní informace nastane - NIKDY.
Takovou věc jste měl držet pod obzvláště velkou pokličkou.
Tím jste se totiž odkopal. A taky Konečného.
Jsem přesvědčen, že tuto informaci ocení redaktorka Petra Klimková z MF Dnes, které si Konečný vyléval srdéčko ohledně zlých parazitů.
MK   |193.179.126.xxx |01.08.2011 15:32:39
Honem jí to běžte nabonzovat Barte, a ještě jí upozorněte, že se nějak dlouho nic neděje s trestníma oznámeníma, která jste rozdal před prázdninama.
BB the P08   |88.101.238.xxx |01.08.2011 17:54:10
Díky za upozornění, jdu na to.
MK   |193.179.126.xxx |02.08.2011 09:57:55
Pak nám sem o tom napište
JardaS   |194.138.12.xxx |01.08.2011 11:04:09
Odpověď na dotaz jsem od vás MK nedostal, tudíž pžedpokládám, že to prostě nevíte.

Pro Martina a Jirku - Nevíte si oč jde a proto jste tak na větvi. Můžeme se o muzice bavit dál..
MK   |193.179.126.xxx |01.08.2011 11:47:58
Jestli Jardo myslíte otázku "Je to tak i na Zahradě?" tak to se Jardo ptáte sice správně, ale na blbym místě (nebo blbýho, chcete-li). Já nejsem manažerem zahrady, kromé té své u chalupy. a tam vím stoprocentně že nic nijak není. stačí vám to takto?
JardaS   |194.138.12.xxx |01.08.2011 14:30:57
Já jsem si to myslel, jen jsem si tím ověřil, že všechny vaše informace kterými tu trumfujete si nakonec taháte nahonem z palce od levé nohy a když se je nedaří obhájit aplikujete na ně volné souvislostí a procedurální závislosti. To je fakt dobrý fór ten mne hned zaujal. Mně to rozhodně od vás stačí.
MK   |193.179.126.xxx |01.08.2011 15:31:19
Čim tu prosimvás Jardo triumfuju? Já vám prostě píšu jak to je. Znám obecné zákonitosti a v některých případech i konkrétní věci. Ale účetní Zahrady opravdu nejsem. Právě tak nevím, jakou výtoč považují jednotlivé pivovary za dostačující. Já nevím proč musíte pořád zpochybňovat informace, které vám nejdou pod nos. Snažší je se s nima prostě smířit.
JardaS   |194.138.12.xxx |02.08.2011 08:33:04
Každá vaše informace je o tom, že tak to je a basta,protože tvrdím já MK, ale následně se ukáže, že je to úplně jinak. Když mluvíte o výtoči přestaňte ji spojovat s pivovary, když už tak s pořadateli. Zpochybňovat informace je moje řemeslo a ještě navíc musím když jsou to výmysly. Kdyby jste se vy sám smířil stím co se vám řekne ještě dnes věříte, tomu že vás přines čáp.
MK   |193.179.126.xxx |02.08.2011 10:00:11
Tak to laskavě doložte, kdy se ukázalo že je to jinak. No a pletete si zpochybńování informací (na což máte svaté právo) s vymýšlením informací (na což máte právo taky, ale je třeba to pojmenovat a odlišit). Pokud budu mluvit o výtoči, tak nejvíc se povedlo vytočit mě, a to vás.
JardaS   |194.138.12.xxx |02.08.2011 17:10:35
Tak doložit by jste to chtěl?
Máte to mít:

Zahradní nelegálně vytočené pivo – Výsledek- nic takového za dodržení předpisů vlastně neexistuje jak se vedle nakonec zjistilo, že? Obhajovat se zdejším „bordelem“ je slaboduché.

Vaše tvrzení - Jde o to, že ti na soukromých pozemcích předstírají že jde o soukromou akci a že tudíž povolení na stánek a ani na pívo mít nemusí.-Výsledek – Ti co na soukromých zahradách čepují nic nepředstírají mají všechno v pořádku včetně povinných vývěsek To se zde taky odkrylo.

Moc píšete o plnění sponzorských smluv s Kozlem a tím pádem i o odchodu sponzora – Výsledek- žádnou takovou smlouvu na Zahradu jste neviděl a nevíte co v ní je , pak jinde obrátíte a, že teda sponzor změnil vlastně názor a odešel tak nějak sám. Následně píšete o ohrožování Folku nedodržováním smluv „Vlastně“ s novými sponzory, ale ty jste také neviděl a nevíte co v nich je dohodnuto.

Čísla o návštěvnících a divácích a platících divácích, nutíte zde informaci o tom že je to tak a tak – Výsledek- Nic z čeho bych se měl od vás poučit jak spočítat ze známých informací o počtu diváků kolik asi vydělám, snad jen z těch vašich (volných souvislostí a procedurální závislostí) Ty se mi opravdu moc líbí.Váš opravdu „platný“ argument - Já jsem vám dodal konkrétní čísla: 30-40 %. A pak ještě ( ty všeobecné statisticky podložené zákonitosti, poměr platících ku dotacím.) Tak tuhle statistiku jste našel kde když jí chcete podkládat všeobecné zákonitosti ?

A snad poslední záležitost
Nařkl jste BB z osobní animozity ke Konečnénu a snahou zdánlivě objektivizovat zástupným problémem podmínek prodeje piva.- Výsledek – zjištění, že Konečný vyvinul PR tlaky ve všech médiích dlouho před Zahradou kde napadá „parazity z řad majitelů zahrad a zahrádek včetně stánkařů“ na nich podnikajících, BB reagoval na článek v Folktimu až následně i přesto, že se mu konkrétní pomluvy Konečného na jeho osobu dostaly do ruky dříve. Můj odkaz na vysvětlení od BB je zde pořád stačí zapátrat.
Jirka   |193.165.185.xxx |02.08.2011 17:24:55
Znovu cituji Belmonda:
"S poněkud velkohubě v debatách komentovanou legálností prodeje těchto prodejců to asi tak žhavé zase nebude. Ani u jednoho z nich jsem nenašel vyvěšené označení prodávajícího s identifikačními údaji."

Dej mi, Jardo, prosím odkaz, kde se odkrylo, že Ti co na soukromých zahradách čepují mají všechno v pořádku včetně povinných vývěsek. Dík.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 09:23:12
Abych každého vodil za ručičku ....najdi si to. Mám dokonce fotku když na to dojde kde je konkrétní stánek který má vše jak má být. S tím, že někdo hledá a nenajde prostě já nemohu nic dělat, a vůbec si nemyslím, že se Belmondo díval špatně.
Jirka   |193.165.185.xxx |03.08.2011 10:04:14
:))) Jardo o pár řádků výše tvrdíš. Cituji: "Tak doložit by jste to chtěl? Máte to mít:"
A tvůj doklad je: ... To se zde taky odkrylo .... najdi si to :) ... mám fotku jednoho stánku ... a zároveň "Belmondo se nedíval špatně ..." Já tam taky byl a označení jsem neviděl, ale pravda, měl jsem tam jiné zájmy :)

Tak prosím dolož, že stánky byly označené, jak jsi slíbil, a nebo nepiš, že něco dokládáš.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 10:38:35
Obávám se, že jsem Vám Jirko nic takového nenabízel. Mnoho stánků zajícova smrt...označených i neoznačených. Toto není hlavní problém.
MK   |193.179.126.xxx |03.08.2011 11:18:21
Já svoje fotky bez keců zveřejnil. Čtenář nechť si udělá názor sám.
Jirka   |193.165.185.xxx |03.08.2011 11:34:54
Jardo, myslím, že jsem tě snad citoval korektně stran toho co jsi zde chtěl doložit a jak jsi to pak doložil :)

To jestli jsou stánky označeny nebo ne mi připadá důležité. Než utečeš k dalším jistě také důležitým věcem, zkus se, prosím, na tuto věc ještě soustředit.

Podle tebe tedy byly všechny stánky (nebo alespoň většina) na Zahradě 2011 řádně označené?
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 12:00:09
Ano domnívám se, že ano, ale nejsem oprávněná kontrola ....
Já si totiž myslím, že kdyby nebyly a měli by je neoznačené už by na ně měl Konečný přes úřady metr. A stánkaři by mohli plakat jak chtěli.

S novinama je kamarád a s úřadem to jistě umí také.
Jirka   |193.165.185.xxx |03.08.2011 12:01:55
Byls tam?
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 12:34:42
Nepotkali jsme se Jirko ? To víš lidí je jak sraček. Tys to všechno detailně prozkoumal přiznej se.
Jirka   |193.165.185.xxx |03.08.2011 12:54:31
Není vyloučené, že jsme se potkali :) Detailně jsem to jistě nezkoumal, ale u pár stánků jsem označení hledal marně.

Jardo, promiň, ale na základě toho, žes nic nedoložil, a na základě toho, co píše Belmondo, kterému věřím, a na základě toho, co jsem viděl na vlastní oči já, konstatuji, že většina stánků, o kterých tu běží řeč, na Zahradě 2011 řádně označena nebyla.
Jirka   |193.165.185.xxx |03.08.2011 14:20:38
Cituji, zdroj: http://www.podnikatel.cz/clanky/chci-si-zalozit-pr odejni-stanek-s-obcerstvenim/
-------------
... Stánek je podle živnostenského zákona provozovnou.
Stánek musí být jako každá jiná provozovna řádně označen a musí být určena osoba odpovědná za činnost této provozovny. Podnikatel zahájení činnosti předem oznamuje živnostenskému úřadu. V oznámení uvede: obchodní firmu, název nebo jméno a příjmení podnikatele, identifikační číslo, sídlo nebo trvalý pobyt, adresu provozovny nebo místo podnikání, datum zahájení provozování živnosti v provozovně.
Provozovna musí být trvale a zvenčí viditelně označena obchodní firmou, názvem nebo jménem a příjmením podnikatele a jeho identifikačním číslem. U mobilní provozovny musí být připsán i údaj o sídle nebo místě podnikání.
Stánek s občerstvením je určen pro prodej zboží. Živnostenský zákon v tomto případě dále vyžaduje uvedení:
jména a příjmení osoby odpovědné za činnost provozovny,
prodejní dobu, v případě uzavření stánku také počátek a konec uzavření.
...
Konec citace.
--------------

Pokud je stánek neoznačen, je porušen zákon a jedná se o nelegální prodej. Jde tu někde i řeč o dětech na festivalu, pokud by (nedejbože) díky produktu zakoupeném v takovémto stánku vznikla v místě epidemie (neplést s Epy de mií), anonymní majitel by nejspíš utek. Ochrana spotřebitele není zajištěna, ale třeba tohle Vás, Bárte i Jardo, vůbec netrápí.

Musím opakovat: To, že se zlobíte proto, že jste, Bárte (a možná i Jardo?) nevyrýžoval peníze na akci, kterou vybudoval někdo jiný, ještě nemůže znamenat ztrátu soudnosti. Zkuste se na celou věc podívat i očima druhých a uvidíte, že Vás to obohatí a možná i osvobodí od nenávisti, kterou jste onemocněli.

Zásadní je také vyjasnit si, kdo tedy vlastně v tomto sporu stojí proti sobě. Jsou to tyto dvě strany:

Strana 1: pořadatel akce, který ji vymyslel a vybudoval + volené zastupitelstvo Náměště na Hané v čele s paní starostkou Martou Husičkovou
Strana 2: nelegální prodejci

Pokud si člověk uvědomí a vydefinuje strany sporu, celkem vzroste míra absurdity celé této debaty.

-------------

Ještě si , Jardo, dovolím jednu poznáku. Napsals na mojí a Martinovu adresu, cituji: "Nevíte si oč jde a proto jste tak na větvi."
Po přečtení tvých příspěvků, musím říct, že to byla dosti neskromná věta, možná až velkohubá (trefné slovo, díky Belmondo:) )
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 15:12:56
Paráda k první části není naprosto co dodat.

Ono nejde o spor, ale budiž když strany taky akceptuji.
Jak jsem napsal pokud nedodržují co mají má je Konečný na lopatě.

Obávám se, ale že celé to vzniklo osobním napadáním a urážkami Konečného na adresu BB čemuž jsem ze začátku také nevěřil, ale musel jsem se k tomu dopracovat. Následovaly všemožné úvahy a téze a konstrukce a a a ....Teď mi to tak absurdní nepřijde víte.

Tak teď víte oč jde a šlo už vlastně na začátku.
Jirka   |193.165.185.xxx |03.08.2011 15:25:34
Víš, Jardo, osobní problémy ať si vyřeší mezi sebou osoby, které je mají, do toho se jim nepleť.
Měl by ses napříště řídit věcnými argumenty.

Ale když už, tak zde čtu spousty urážek od Tebe a Barta. Že by někoho urážel Jupp jsem ještě neviděl. Dej mi odkaz, rád to porovnám s těmi vašimi.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 15:39:56
Obávám se že by ses irko stejně jak MK hodně napracoval aby jsi našel urážky z mého pera které nebyly mou obranou před urážkami jiných.

Neraď mi čím se mám řídit to zvládnu sám.

Máš recht na to aby sem Konečný páchnul a pokusil se reagovat nemá náturu a nedokázal by se postavit za svoje obviňování lidí z parazitizmu.Lidí píšu proto, že podle Konečného jsou paraziti stánkaři s pivem ale i občané Náměště pronajímající zahrady. To mě v tom článku opravdu zaujalo a tak jsem pátral a volal... a.. a a je to cesta i pro vás.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 15:47:53
Zapoměl jsem na osobní problémy těch dvou, mně by nezajímaly ani za mák, ale ikona dobroty Folkový guru zachránce Zahrady, Konečný, jako pomlouvačný člověk to mi nešlo dokupy a proto jsem se tomu tak věnoval.

Poznání otvírá oči a lidi kteří tvrdí věř mi já ti říkám pravdu ! Ti mi oči zavírají jak do hrobu.
Jirka   |193.165.185.xxx |03.08.2011 16:46:59
Jardo, Jardo.
JardaS   |194.138.12.xxx |05.08.2011 14:49:06
Copak Jirko copak ..?
MK   |193.179.126.xxx |03.08.2011 12:48:36
Prokristapána Jardo, vyste do tý diskuse spadnul snad rovnou z měsíce a eště dooprostředka. Omlouvám se vám, považoval jsem vás za blba, ale vyste prostě jen to nečet celý. Tak jako v ostatních případech jsem popsal obecně jaxe to dělá: Stánek je na soukromym pozemku a je vyhlášen za soukromou například narozeninovou axi nebo za soukromý klub jen pro zvané . A dokažte že všichni ty lidi co se tam motaj nebyli pozvaný a nejsou to mý známý. V Praze takto pár klubíků skončilo, stánek se samozřejmě likviduje hůř, protože dočasnost. Technoparty se taky radši protrpěj.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 12:57:00
Ale to není nic o čem bychom nevěděli jak se to obecně dělá vždyť už o tom dlouho hovoříme Mlho ! No u vás v Praze pár klubíků skončilo a já vím o jednom který se na Jižní Moravě buduje.
Víte MK nikdy jsem se nesnížil k tomu vás urážet, stejně jako vy okolí tak si laskavě nechte toho blba pro se z záloze.

Téma je jinde ....ale zdá se, že vám nevoní.
MK   |193.179.126.xxx |03.08.2011 13:05:10
Pravda, slovo blb nepoužíváte, však já jsem se taky omluvil že jsem si to MYSLEL (tedy nenapsal), ale vcelku jinak je obsah mnoha vašich příspěvků urážlivý daleko více.
kde prosím tedy spatřejete téma, kromě toho že nelegální výtoč odrazuje sponzory?
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 13:54:51
Odrazovat sponzory může cokoli když pominu to, že pro mne legální stánek tedy, splňující zákonem stanovené požadavky, není nelegální výtoč, už ten terminus technikus je divný, ale přežiji to.

Prostě a jasně zajistit aby v areálu čehokoli nedocházelo k čemukoli co by sponzora naštvalo je hračka, ale venku mimo areál je to nepostižitelné.

Pro mne bylo téma od začátku to, proč Konečný tak útočí, jak v tisku tak i osobně a i to, že si vybral jednoho z mnoha a pomluvil ho to je taky téma.
Už jsem smířlivý příspěvek napsal ale nedošel sluchu.
MK   |193.179.126.xxx |03.08.2011 15:37:15
Ale ty stánky nejsou legální, jen je problém je postihnout během tří dnů konání. A po skončení konání již neseženeš důkazy. A odejditého sponzora nevrátíš.
JardaS   |195.80.177.xxx |06.08.2011 18:08:29
Slovy mého kamamaráda ."To si děláš Řiť " ! Konečný.. a nebo jiný mohl předem kopnout do patřičných lidí a může být vymalovano.Sponzorovi by mělo být jasné jak to bude na místě vypadat..! Nebo si mylíš něco jiného ?
MK   |193.179.126.xxx |03.08.2011 10:07:31
Jardo vy lžete jako když onehdá Rudé Právo tisklo. Všechno je váš výklad mých textů, tak jak jste to (ne)pochopil či chtěl (ne)pochopit.
Jeden příklad za všechny - vy údajně máte jakousi fotku. Tak sem s ní. Já jsem zde hned po Zahradě zveřejnil dvě fotky stánku, kterej byl jedním z hlavních viníků a vypadal přesně tak, jak se tu před zahradou popisovalo a odpřísáhnu, že neměl označení provozovatele. Tak čoveče, kde berete tu drzost takhle lhát?
Dále - já jsem psal o smlouvách obecně, o obcházení zákona obecně a o obecném, leč zákonitém poměru vstupného k nákladům. Prostě jak se to obvykle dělá. Nikde jsem nenapsal, že bych nějakou smlouvu viděl nebo z ní citoval. Je váš problém, že nemáte obecné ekonomické povědomí a tudíž nevěříte obecným zákonitostem. Jděte si to někam doštudovat.
BB animozitu veřejně přiznal.
Čoveče Jardo, jak tak na vás a na to coste napsal koukám, jste zralej na nějaký řízení o vynucení omluvy. Máte štěstí, že já si své pověsti moc necením a tak to nechám být. Jinej by vás za váš text zatraceně popotahoval. To coste napsal nejsou jen vaše úvahy,ale pokusy o překroucení - důkazy vypadají přinejmenším jako citace. Vzhledem k tomu žeste je nepoužil, důvodně se domnívám (=jsem si jist, protože vím co píšu), že ani neexistují. Že prostě fabulujete bez hranic, řekněme si to takto kulantně.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 10:33:52
Čekal jsem od Vás víc odvahy ale opět se jen vykrucujete s vámi nemá cenu diskutovat už jen vaše hláška " se mnou nemůžete vyhrát " kterou jste počastoval BB mně měla dostatečně trknou.
Obecně pojato může být cokoli komentujete li konkrétní záležitost buďte konkrétní a nebo napište nic o tom nevím, ale obecně vzato by to mělo být asi takto a všem dojde jak to vlastně je a basta.

Samozřejmě že BB přiznal animozitu ta, ale nějak musela vzniknout a jednoduše vznikla po té co byl osobně Konečným osočován a urážen.
Ovšem to vy jste nějak nevyčetl ani z psaného textu.
Těžká práce....
MK   |193.179.126.xxx |03.08.2011 11:16:06
Snažím se vám vysvětlit obecné zákonitosti, podle kterých konkrétní věci fungují. Ještě těžší práce.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 11:53:36
Vy nic nevysvětlujete prostě si vymyslíte obecnou zákonitost a je to.
MK   |193.179.126.xxx |03.08.2011 12:50:26
Obecné zákonitosti se nevymejšlej, ty prostě jsou. Není chyba že je neumíte rozpoznat, ale je chyba že nevěříte druhejm, kerý to s váma myslej dobře a chtěj vás ochytřit takřka za každou cenu.
JardaS   |194.138.12.xxx |03.08.2011 13:56:32
S vámi je to těžké, vy si prostě pořát věříte na čápa.
PetrZ  - nůůůůůůůůůůůda   |85.71.231.xxx |03.08.2011 14:56:10
řešte si to dál prosím soukromě.
Zahrada letos byla, nikdo na ní nevyrejžoval miliony, pošlapalo se pár netřesků a ostatních skalniček mezi furší garáží a stánkem, kde nejspíš doopravdy nevyselo IČO. Malé vítězství neZahradních zahradních malých výčepáků.
"Vítězem" byl Gambostan jistě s IČem, na poli u stanů, se kterým nešlo nic dělat, vítězem, protože cítím prohru pořadatelů a lidí co ho museli v noci/nad ránem poslouchat.

Můj názor - odpověď na otázku v názvu článku - Je to balvan a byl bych rád kdyby ho ještě alespoň jednou někdo dokulil do Náměště i přes oIČOvané a neoIČOvané spoluobčany, kterým je jedno jestli je v Náměšti Zahrada, nebo dožínky hlavně že do vykopaných jam na soukromích pozemcích popadají nějací mamuti.
Jirka   |82.208.57.xxx |31.07.2011 09:39:20
Martine, myslím, že většinu lidí tu muzika zajímá, jenom holt tak aktivně nediskutují. Ublížení "pivaři" jsou tu zpestřením, jen je potřeba vědět, že jich stačí pár, aby tu zkreslili názorovou optiku. Já třeba nevím o nikom ve svém reálném okolí, koho by trápilo to co Bárta, ale třeba se pohybuji ve špatných kruzích, nebo mi to neřikaj :)

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Prosinec 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
       1
 2 3 4 5 6 7 8
10
16
232425262729
30     

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
Copyright © 2024 FOLKtime - Vaše brána do světa folku. Všechna práva vyhrazena.
Joomla! je svobodný software šířen pod GNU/GPL licencí.
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Vavada Vavada casino