gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

17.03.2006 Ostudná Akademie Andelu? (Milan Belmondo Plch)    PDF Tisk Email
Názory

Víkendové noviny přinesly povětšinou kritický údiv nad výběrem akademiků hlasujících o cenách Anděl 2005. Sobotní Lidové noviny (11.3.2006) a ještě ostřeji Nedělní svět (12.3.2006) se opřely do pořádající agentury Petarda Production a.s.: "Takže si můžeme domýšlet, že české hudebníky oceňují lidé, kteří se rozhodují jen podle toho, co uslyší v rádiu, či co navrhne gramofirma? O Andělech rozhoduje mimo jiné redaktor pánského magazínu, který píše o dívčích vnadách, novináři z bulvárních deníků, kteří se pracovně soustředí ne na tvorbu, ale na veselý noční život celebrit, a navrch můžeme v seznamu najít i fotografy společenských magazínů." Tato kritika se může lehce přenést i na kategorii folk&country. A tak bych rád popsal, jakým způsobem to funguje v žánrové oblasti nám nejbližší.

Koordinací a výběrem hodnotitelů byl opět letos pověřen prezidentem Akademie populární hudby a ředitelem pořádající Petarda Production, a.s. Petrem Šiškou Michal Jupp Konečný. Ten pak měl " na svědomí" výběr devatenácti folk-country akademiků. Určitě nelehký úkol, vzhledem k tomu, že "andělské" hlasy nemohou přidělovat aktivní hudebníci, čímž se okruh možných osobností zužuje. O jak reprezentativní či šťastný výběr šlo tentokrát si můžete udělat názor sami: Jiří Moravský Brabec, Tomáš Hrubý, Jiří Černý, Ivan Hartman, Vladimír Vlasák, Milan Tesař, Miloš Keller, Jirka Holoubek, Mirek Ošanec, Vašek Müller, Milan Belmondo Plch, David Jirků, Milan Jablonský, Petr Pololáník, Pavel Rada, Josef Mlok Grim, Pavel Aligátor Nenkovský, Milan Medvěd Kolář a Michal Jupp Konečný.

V prvním kole hlasování dal každý ze jmenovaných po jednom hlasu třem nejlepším deskám za uplynulé hlasovací období - tedy od 1.září 2004 až do 31.prosince 2005. Bohužel se tak desky vydané koncem roku dostávají do hlasování vždy ve dvou ročnících. Následně se sečtou všechny body a do druhého kola postoupí tři nejúspěšnější CD. Ve druhém kole každý akademik určuje pořadí od prvního do třetího místa, opět následuje sčítání hlasů a vítězem se stává deska s nejvyšším počtem bodů.

Jednoduchý a přehledný systém, na rozdíl od "velké" akademie i průhlednost - na serveru Folk&country byl průběh hlasování i seznam hodnotitelů kategorie folk&country zveřejněn včetně výsledků bodování.

Takže co o letošních Andělech soudíte vy?

Neměla by se ve výběru akademiků objevit nová a zmizet některá jména?

Je tento způsob udílení žánrových cen odpovídající?


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Tomáš Pohl  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |80.188.224.xxx |17.03.2006 09:05:00
Vždy, když o nekom rozhodují rozhodcí, at jsou nazváni Akademici ( co je vlastne jejich Akademií dodneška nevím) nebo jinak, záleží jen a jen na subjektivním posouzení. V takovém prípade si jiste najdou názory, že zen nebo onen tam jiste nekoho tlacil nebo naopak nekoho potlacil. Milane, predpokládám, že Tvé otázky se týkaly jen našeho žánru. Zda zvítezí cajdák Tabácek hraný stále a stále v rádiu jako u Kolotoce nebo jiné dílo, je mi tak nejak jedno.
V žánru FC nejdeo hlasování posluchacu ci diváku, nejsou to žádné Zlaté klíce nebo Zlaté tucty. Výber "poroty" je sveren jediné osobe, což muže být predmetem úvah, zda je to tak dobre. Pokud ne, otázkou je, jak to udelat jinak, když výber je negován podmínkou, že tam nesmejí být aktivní muzikanti. Udelat komisi , aby nevybíral jeden ? Kdo by to komisi dal dohromady ? Myslím, že prílišná drmatizace není namíste. Všechna ta jména svedcí o tom, že jsou to lidi, kterí o muzice dlouho píší a hovorí ci porádají festivaly. Jen se mi zdá, že by má žena rekla - proc tam nemáte žádný ženský ? K tomu necht se vyjádrí diskutující devcata. Ale letošní výber, aspon podle mého názoru, je velmi povedený a kdybych mohl, asi bych rovnež pro Jirího Smrže zvedl ruku
Kuba  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |84.244.121.xxx |17.03.2006 12:02:00
Nula žen + kolik lidí je tam z generace tricetiletých? Ale je fakt, že to omezení na neaktivní hudebníky je opravdu omezující (podle mne trochu na škodu)
petr  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |85.70.64.xxx |17.03.2006 12:24:00
Nejaký divný to je. Myslím, že hudebníci by v porote být mohli - a také jsem min. 4 ze jmenovaných napocítal.Jde asi o to jak neaktivní musí hudebník být.
Nebo je všechno jinak
Pavel Rada  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |85.160.14.xxx |17.03.2006 12:32:00
Coby hlasující se nebudu vyjadrovat k výberu. Ale zarazila me veta o neúcasti aktivních hudebníku... Minimálne Míru Ošance jsem nejednou na pódiu s kytarou v ruce a mikrofonem pred dutinou ústní hudbu aktivne provozovati videl..
Dan  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |193.179.26.xxx |17.03.2006 13:09:00
Neaktivní muzikanti?
Míra Ošanec, Jirka Holoubek, Petr Pololáník...
Je tam taky dost textaru - což asi nevadí...
A i když mi Juppem vybraní "porotci" (akademici) prijdou docela reprezentativní, presto je smutné, že z 19 je jich minimálne 10 z jednoho casopisu Folk & Country (tzn. "z jedné party")
Jirka Devil Smutný  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |84.242.95.xxx |17.03.2006 13:38:00
Možná by to ve folku fungovalo jinak, ale dobre si pamatuju dobu, kdy o Andelech (tenkrát ješte Gramy) rozhodovali hudebníci. Systém "já dám tobe - ty dáš me" byl tak propracovaný a do ocí bijící, že se to proste muselo zmenit, bylo to všem k smíchu i k pláci. Takže volat po návratu je zvláštní, i když - jak ríkám - folku by se to zrejme tolik nedotklo
Jirka Devil Smutný  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |84.242.95.xxx |17.03.2006 13:43:00
Dane, tohle lze težko Juppovi vycítat, Folk a Country je stežejní casopis žánru a musela jím tedy projít vetšina osobností, která se kolem této muziky motá. Navíc mnozí z nich už v casáku nejsou, pouze jsou uvádeni v tiráži
Dan  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |193.179.26.xxx |17.03.2006 14:03:00
To nebyla výcitka. Chápu výber podobne jako ty. Konstatování, že je to smutné smeruje spíš k tomu, že "náš" žánr tvorí pouze "jedna parta lidí"
Tomáš Pohl  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |80.188.224.xxx |17.03.2006 15:13:00
Mel bych ješte dotaz. Pokud nejde o otázky recnické, bylo by možné na základe zdejší i jiné konfrontace názoru uvedený usus zmenit ci doplnit? Kubova pripomínka, že tam nejsou zastoupeni mladí, me rovnež zaujala. V prípade, že by padla bariéra zákazu muzikantu s výjimkou shora uvedených, rád bych v porote videl takovou Martinu Trchovou, Evu Henychovou, Hanku Skrivánkovou a z kluku treba Bohouše Vašáka nebo Honzu Hucína.
Málo platné, mladá generace folkaru taky stárne a názor mladých urcite není k zahození. Obcas mám pocit, že není dostatecne slyšet a nikoliv jen vinou mladých
Šao  - Můj názor...   |82.113.44.xxx |17.03.2006 16:35:00
Prátelé, všechna dosavadní kritéria, která zde uvádíte, mi prijdou trochu zcestná. Podle me jediné, co je duležité, je fakt, jestli se daný clovek v žánru aktivne pohybuje ci nikoliv, ne co pro nej udelal nebo co možná ješte udelá. Tomáši, ackoliv s Tebou prakticky vždycky bezvýhradne souhlasím ve všem, myslím, že nominování aktivních a ješte ke všemu velmi nadejných, ale zároven ješte né až tak príliš známých muzikantu (Trchová, Skrivánková) do poroty by nebylo príliš štastné.

A dále. Co bych asi tak považoval za aktivní pohybování se v žánru? Ackoliv systém je nastaven tak, že ceny se udelují prakticky bezvýlucne za natocená CD, NEPOVAŽUJI za aktivní pohybování se v žánru pouhý poslech cédécek. Položme si otázku, kdopak se nám to tedy zrejme courá po klubech a festivalech a žije s folkovou muzikou a folkovými muzikanty v jedné hospode?

Jupp Konecný? Nikoliv. Avšak chlapík si užije s prípravou svých festivalu a rediguje jediný (necti nejlepší) žánrový casopis u nás. Takže proc ne.
Jirí Moravský Brabec? Nemám s tím problém.
Tomáš Hrubý? Jakbysmet.
Jirí Cerný? NIKOLIV. Ve vší úcte, co tenhle clovek delá v žánrové porote v roce 2006 proste nechápu.
Ivan Hartman? Budu poctivý, není mi známo, chodí-li na žánrové koncerty ci nikoliv.
Vladimír Vlasák? Ó ano, prakticky jedný profesionál z celé skvadry, když to tak zpetne zhodnotím. A mám pocit, že jediný, u kterého mi nevadí jeho vek.
Milan Tesar? Tak pardon, druhý profesionál, pochopitelne.
Miloš Keller? Clovek, jehož názoru casto nerozumím, ješte casteji s ním nesouhlasím, ale na jeho pusobení mezi akademiky nemužu ríct ani popel.
Jirka Holoubek? Chápu ho jako podžánrovou pododbocku, ale je to aktivní muzikant, a to mi trochu kazí chut.
Mirek Ošanec? Míra delá muziku bez ambicí, pro radost, Pavle, jeho prínos tkví napríklad v približování žánrové muziky masám, napríklad v Cro Sever, takže bez problému.
Vašek Miller?
Milan Belmondo Plch? Nejsem si jist, jestli toto už není až prílišný folkový undeground (to je spíš legracní predstava než kritika), ale píše, chodí, poslouchá, fotí, sleduje a je stále ve strehu. Profesionální amatér
David Jirku? To je publicista? Nebo novinár? Nebo vydavatel? Nebo poradatel? Nebo co vlastne? Myslím, že z hodne odrenýma ušima je to návštevník sem tam nejakého koncertu, a takových je v tomhle žánru a tomhle státe cca 10 tisíc. Bývaly doby, kdy jsem se od nej cas od casu neco nekde docetl, ale bohužel ­ už zhruba dva roky nevím, co si myslí, jestli neco poslouchá a co vubec, a tak dál a tak dál. Akademik jak vyšitý.
Milan Jablonský? Nazdar Milane! )
Petr Pololáník? Aktivní muzikant, možná méne, možná více aktivnejší, každopádne mnohem a mnohem méne proslulejší než vetšina ocenovaných, stejne jako spiritualista Holoubek. Je to dobre?
Pavel Rada? Jeden z tech, na které narazíte v každé hospode. A VŽDYCKY sedí vedle nejakého muzikanta.
Josef Mlok Grim? Možná na Morave. Ale taky na Žižkove si myslíme, že jeho akademické židli vypršela platnost nekdy zacátkem devadesátých let.
Pavel Aligátor Nenkovský? Milý poradatel milého festivalu, jinak mi o nem není nic známo (myšleno zcela nezaujate). Ale Juppovi treba ano.
Milan Medved Kolár? Dovedu si predstavit, co se takový clovek musí napídit a kolik placek musí poslechnout, než rozešle mail: kamarádi, program v Telci je hotový...

Suma sumárum, z osmnácti akademiku duveruji deseti. To není zas tak špatné, jak jsem si myslel. Ale za zamyšlení to stojí. Budu o tom dnes premýšlet cestou k Rafovi. Treba se tam s nejakým akademikem potkám a budeme to moct probrat osobne u piva.... Klidný víkend preji!
Pavel Rada  - Re: Můj názor...   |85.160.14.xxx |17.03.2006 16:45:00
Ahoj Šaolíne.
To, že jsem jmenoval Mirka Ošance neznamená, že s jeho úcinkování v žánrových cenách APH nesouhlasím!! Posloužil jen jako príklad aktivního muzikanta mezi námi. Stejne tak jsem mohl jmenovat Holoubka nebo nekoho dalšího...

A když jsi se zmínil o mé malickosti... Priznávám, že jsem tu poznámku nepochopil. Je dobre, nebo špatne, že se bavím s muzikanty? A propó - do hospod s muzikanty zrovna moc nechodím, to už tam musí hrát moc dobrá kapela A když si tak vzpomenu na poslední dve, tri akce, kde jsem byl, vetšinou jsem sedel u stolu ci v rade s redaktory FOLKtime :-
Šao  - Re: Můj názor...   |82.113.44.xxx |17.03.2006 16:52:00
To je moc dobre, Pavle, že se bavíš s muzikanty, pokracuj v tom! Byla to metafora
Tomáš Pohl  - Re: Můj názor...   |85.70.70.xxx |17.03.2006 17:34:00
Šaolíne, otázkou tedy je, koho po té Tvé ci jiné negativní selekci navrhnout , receno politickým slangem, "stínove".
Nevím, zda uvedená sestava sedává u stolu pravidelne a nemenne nebo v ní dochází k vetším obmenám. Ty mladé dívky , které jsem navrhl, by asi neprošly a nejen u tebe. Taky asi nejde o to, sestavovat to jako Národní shromáždení: ty jsi tu za ženy, ty za inteligenci a zbytek za stranu. Jde tedy spíše o tríbení názoru , z nichž by snad mohl vzejít dobrý nápad. Já bych tam zcela jiste nekoho z "mladé folkové krve" dal. Napadá me treba Jeroným Lešner a jiste pak i další jména. Z devcat me napadla jedna má skromná a velmi znalá kolegyne. Ta folkem dýchá a žije. A co taková Maruška - Amunka ?
Ješte k sezení u stolu : S Pavlem Radou sedím u stolu rád , ale i s jinými muzikanty a folkáci. Ale vážne : V žánru je "pet a pul" lidí, v podstate se všichni známe a pokud ne, poznáme se za nejaký cas. Ale jde o to, aby clen Akademie byl v žánru "in" a nebyl tam jen za zásluhy o výstavbu, jak je tomu zejména v dozorcích radách.
Taky preju všem hezký víken
farář  - Re: Můj názor...   |62.240.165.xxx |18.03.2006 01:49:00
"Josef Mlok Grim? Možná na Morave. Ale taky na Žižkove si myslíme, že jeho akademické židli vypršela platnost nekdy zacátkem devadesátých let."

No já nevím, ale pripadá mi, že na moravský scéne asi sotva drží prst na tepu doby víc a tesneji než Mlok. Že je z Moravy? A má bejt? Neznat te, tak si pomyslím neco o blbým pražským neználkovi... :-/
Lisak  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |193.165.2.xxx |18.03.2006 06:27:00
Ze bych se stal taky akademikem? :o
Luboš Stranďa Stráník  - Re: Můj názor...   |213.29.12.xxx |18.03.2006 12:27:00
Má pravdu predseda. A za Mírou Ošancem stojím a není to jenom proto, že je to muj kamarád, ale protože moc dobre vím jaký má prehled v muzice a nikdy by nerekl neco jen tak bez rozmýšlení a nezapomente, že je také profesionál, teda clovek, který svou profesi zná velmi dobre a proto byl nejspíš vybrán do akademie
Luboš Stranďa Stráník  - Re: Můj názor...   |213.29.12.xxx |18.03.2006 12:43:00
No i s tebou musím souhlasit predsedo Tomáši, ale prece jenom mi pripadne lepší, když o takové duležité veci rozhodují lidi, kterí mají vetší zkušenosti, bral bych takový strední vekový prumer a je jedno zda-li muž, ci žena, ale mláde?! I když šikovné. Nevím, nevím jestli by muzikanti takového kalibru, jako je letošní po zásluze vítez, Jirka Smrž chtel, aby o nem rozhodoval tak mladý clovek. Jestli by to ty výsledky trochu nedevalvovalo, co myslíš? Treba se pletu, ale u sebe v mé profesi taky dávám prednost lidem, kterí už za sebou neco mají a tu profesi kvalitne znají, což se zase dostáváme k tomu, jestli ti lidé jsou opravdu ti praví. Je to trochu zacarovaný kruh
Luboš Stranďa Stráník  - Re: Můj názor...   |213.29.12.xxx |18.03.2006 12:44:00
No i s tebou musím souhlasit predsedo Tomáši, ale prece jenom mi pripadne lepší, když o takové duležité veci rozhodují lidi, kterí mají vetší zkušenosti, bral bych takový strední vekový prumer a je jedno zda-li muž, ci žena, ale mláde?! I když šikovné. Nevím, nevím jestli by muzikanti takového kalibru, jako je letošní po zásluze vítez, Jirka Smrž chtel, aby o nem rozhodoval tak mladý clovek. Jestli by to ty výsledky trochu nedevalvovalo, co myslíš? Treba se pletu, ale u sebe v mé profesi taky dávám prednost lidem, kterí už za sebou neco mají a tu profesi kvalitne znají, což se zase dostáváme k tomu, jestli ti lidé jsou opravdu ti praví. Je to trochu zacarovaný kruh
Honza Žamboch  - Re: Můj názor...   |193.86.244.xxx |18.03.2006 12:51:00
Souhlasím, v tom Šao dost prestrelil..
Tomáš Pohl  - Re: Můj názor...   |85.70.70.xxx |18.03.2006 13:21:00
Milý Luboši, otázka je, koho považovat za mláde ? Martinu T zcela urcite. Ale kolem pomalu vyrustá generace, která se blíží té tvé strední. Všiml jsem si poznámky Šaolína, že u jediného clena poroty nemá námitky vuci veku. Dnes je pravda oficiální trend mládí vpred, to už to kdysi bylo, ale je to trošku o necem jiném. Nejsme v politice ani v tzv. byznysu, do toho má žánr FC daleko. Já si myslím, že názory tech "pomalu ale jiste stredních" by mohly být zajímavé. Jsem taky zvedavej, zda se ozvou taky nejaká devcata ? Pomalu si pripadám jako feminista, ale mám doma tri ženský
Luboš Stranďa Stráník  - Re: Můj názor...   |213.29.12.xxx |18.03.2006 14:39:00
Gratuluji ti k tvému ženskému klanu, vím o cem mluvíš, mám doma také dve, ale díky vnouckovi Mikešovi už prevládá mužská cást. Nic ve zlým devcata. Je videt, že jsem se v tobe nezmílil jsi proste hodný clovek, cehož si já cením. Bohužel nesdílím tvuj názor, že by ve FC nebyla politika, nebo byznys. Myslím si, že v dnešní dobe už snad cistý vztah k necemu v cem v uvozovkách podnikáme není. Snad jen v charite a i tam bych dost pochyboval. Neznám cloveka, který by byl jen nestraný, vždycky se najde neco málo, co toho dotycného ovlivní. At je to znalost, zkušenost, umení, samozrejme vzdelání, popularita,politiky, byznys .... je tech vlivu na tyhle lidicky hodne a myslím si cím je ten clovek mladší, tím tomu snadneji podléhá. My starší už se umíme víc bránit, ale taky se neubráníme
Tomáš Pohl  - Re: Můj názor...   |85.70.70.xxx |18.03.2006 15:25:00
Luboši, díky tomu, cím se živím, nemám o lidech moc veliké iluze. Nemohu je mít ani ve FC, byt se udelují Andelé. Jen jsem myslel, že by se tem mladším mohla dát šance. Nechci jim nejak podlejzat, ale ta jména v porote taky stárnou a stárnou a mela by mít nástupce. Víc jsem asi ríci nechtel, hlavne ne si myslet, že mládí znamená jen príliv cistých duší. Jinak Tvého vnoucka Ti moc závidím a verím, že Te budu následovat. Zdravím tu jednu ženskou u Tebe doma, kterou znám a jejíž zpev mám moc rád
Luboš Stráník  - Re: Můj názor...   |213.29.12.xxx |18.03.2006 16:48:00
Dekuji, samozrejme vím, co jsi tím myslel a dojdeme urcite spolecne k tomu, že to není ve veku, ale v kvalite cloveka a to, co se týce letošních clenu akademie nemám výhrad u tech, které znám (je jich vetšina), ty které neznám bohužel nemohu posoudit, což Šaolín udelal a jak ho znám urcite si to rozvážil než to napsal a nemyslím si, že by prestrelil. Kdyby v té akademii sedeli úplne jiní a treba mladší, tak by se zase našel nejakej štoura (kupríkladu já), kterýmu by se nelíbilo, že jsou tak mladí, treba by se meli nejakým zpusobem volit nebo neco takového, nevím .... Verunce tvuj kompliment vyrídím a promin, že jsem na chvílku zapomel na to, cím se živíš, máš jiste svých zkušeností dost a dost ..
Tomáš Pohl  - Re: Můj názor...   |85.70.70.xxx |18.03.2006 17:23:00
Jsem na tom stejne, taky všechny neznám, ale ocenení Jirího Smrže svedcí o kvalite úsudku. Jen jsem pri vyhlášení podotkl, že tohle ocenení jde mimo média. Možná se mýlím nebo nectu všechno, ale krom jednoho rádku se tím noviny, které ctu, nijak nezabývaly. Podotýkám, že nectu Právo ani Blesk ba ani Šíp
Džexna  - Re: Můj názor...   |86.49.42.xxx |18.03.2006 19:42:00
Milý Tomáši , diskusi si ctu a nemela jsem potrebu reagovat. Ale dobre, první za "devcata" tak uciním. Svet nerozdeluju na bájecnej mužskej svet a ženskej svet, je jen jeden. To, že o nem rozhodují hlavy mužu (zatímco jejich ženy jim "kroutí krky" ), beru jako jako fakt podložený historickou zkušeností. Stejne jako tvoje žena, jsem si absence bab v akademii všimla a také me napadala jména, která by tam mohla být (Budweisserová, Tichotová, Jíšová), jsou -li mezi akademiky i výkonní umelci. A vek??? Vždyt Tesar, Rada, Pololáník, Holoubek, Muller, Jirku... jsou akademici po tricítce. Ale o to tu fakt nebeží.
Souhlasím se Šaem v tom, že cleny akdemie mají být lidé, kterí se v žánru orientují, sledují jej co v možná nejvetší šíri (objíždejí festivaly, navštevují kluby, sledují nové trendy, poslouchají CD) a srovnávají. Ješte dodávám: zustávají i posluchaci pozorujícími hudbu v kontextu jejího pusobení na ostatní posluchace, což je mimo jiné i predpokladem práce dobrého dramaturga.
A k ocenení CD Poslední láska Jirího Smrže? Dedicná krev z roku 2002 se mi líbila víc. Asi bych volila jinak. Možná i proto, že na bežném koncerte jen s kytarou Smrž své cenené mnohoobsažné texty, které samy o sobe jsou literaturou, sice s brilantní výslovností, ale naléhave monotónním zpevem ponekud promenuje v plynoucí tok slov
Luboš Stranďa Stráník  - Re: Můj názor...   |213.29.12.xxx |18.03.2006 22:30:00
Práve jsem se vrátil z jedné diskuze s muzikanty v jedné hospudce a byla plodná. Já si myslím, že všichni moc dobre víme, že FC je v podstate pro média nezajímavý žánr. Proto je jen dobre, že je takový casopis jako je Folk a country a jiní mu príbuzní, kde se docteme od tech lidí, kterí práve v té porote byli jak je na tom FC v Cechách a samozrejme s nima mužeme, ale nemusíme souhlasit. Vždycky jsem si na témata, která me zajímají delal svuj vlastní úsudek. Dost o tom diskutujeme s Mirkem O. a na vetšinu vecí máme podobný názor. Ale to už mužeme omílat porád dokola
dn  - Re: Můj názor...   |62.177.85.xxx |18.03.2006 23:20:00
Andelé se udelují za CD. Za konkrétní CD
Džexna  - Re: Můj názor...   |86.49.42.xxx |18.03.2006 23:32:00
Ano, tak jsou nastavená pravidla. Vím.
Na CD se dívám i z hlediska jeho obsahu sdelovaného na živých koncertech. Napr. u Plíhala nebo Raduzy, pokud bych mela jmenovat CD ze záverecné jmenované trojice, rozporuplný pocit nemám
bob  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |212.24.150.xxx |19.03.2006 00:49:00
At je akademikem Blackbart P0
BB the P08  - Re: Ostudná Akademie Andělů?   |85.70.201.xxx |19.03.2006 12:12:00
ha ha , dobrý nápad..

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Duben 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
 1 2 3 4 5 6 7
 8 91011121314
1516171821
22
29     

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib