gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

15.01.2020 Lednové Notování (Miloš Keller)    PDF Tisk Email
Reportáže

Blondýna
Blondýna
foto: Renata Králová
Hlavní a důležitou „hámoť“ z Notování píše pravidelně Balík a rozhodně mu nechci konkurovat. Některá kola Notování jsou ovšem tak inspirativní, že vyvolají putkavý nud (to je stejný jako nutkavý pud, ale neodbytnější) se o dojmy podělit. A právě takové bylo 5. kolo aktuálního ročníku Notování, které proběhlo výjimečně až druhý lednový čtvrtek.

Začínalo duo Bugrklofna, a už název dával tušit, že půjde o srandu jako řemen, nebo přinejmenším o pořádný průšvih. Pánové hrají folkpunk, tedy mydlí do kytar hlava nehlava a k tomu křičí. A protože toho mnoho nemají co říci, mimo základní slogan a refrén, jsou značně repetitivní. Bod mají za to, že přijeli z místa, o kterém ještě nikdo nikdy neslyšel, tedy kromě Belmonda. Jediné štěstí, že Balík psal hámoť, jinak by bušil do stolu a pískal. 

Magdalena Ochmanová
Magdalena Ochmanová
foto: Renata Králová
Pokračovala Magdalena Ochmanová s kamarádkou Červenou Karkulkou, která nesmírně konzervativně vrzala na housle. Příklad, jak odradit možné adepty na hru na tento nástroj. V LŠU by ale byla premiantkou. Samotná Magdalena Ochmanová nám udílela přemoudřelé frázovité kavárenské rady (Tupost, tupost – to není hodnocení, ale název písně) stylem šansonu ze 30. let. Místy se zapomínala a unikala až k afektu. Nakonec ale zanechala dobrý dojem aspoň písní Býti dámou – místy zajiskřil i vtip, a pokud by se interpretka měla nějak vyvíjet, tak tímto směrem. A tipuju, že to jsou adeptky na postup do semifinále z rozhodnutí Rady Notování. Dřeváci dělali svým vystoupením čest svému jménu, v počtu šesti členů se snadno stane, že se hraje, jako když se sypou brambory, takže mnoho námahy na to nemuseli vynaložit. Zpěvačka trošku kuňkala, ale když začal zpívat kytarista, omluvil jsem se jí. Melodie byly trochu bez nápadů a v textech opět stokrát slyšené obraty (Mrtvej brouk). Opět dojem napravili aspoň rychlejší skladbou Kolik týdnů spočítám – držte se takového projevu. Nicméně nechápu, proč kapela, která se může slušně uživit na countrybálech, touží po vavřínech ze soutěží. Po Dřevácích nastoupil František Konvalinka a předvedl celou škálu klasických prohřešků písničkáře. Vysvětloval, o čem písně jsou a pak to zazpíval. Texty jen o méně naučné než u dvojice dam z druhé pozice, melodie zcela podřízena textu. Místy jsme se dostávali k žánru „poezie se scénickou hudbou“, možná, že na nějaké básnické soutěži, kde by nerozptylovala kytara, by uspěl. Prozradil, že funguje také jako Zdravotní klaun – ještě že jsem otrlej dospělej, ale myslím, že i tak by se mi spíš přitížilo. Opět aspoň jedna skladba stála za to v dobrém slova smyslu: Hydrometeorologická – ukázka, že z pěti blbých slov, které navrhl kamarád, lze aspoň něco trochu uvařit. Ale doporučení vydat se tímto směrem nemohu dát, kolik kamarádů zná tolik slov? Uspěl ale v mém bodování slov pro 22. hodinu: Prd, držka, sviň.

Monopól
Monopól
foto: Renata Králová

Už jsem si myslel, že to bude na 100% silné kolo, ale poslední dva soutěžící to „zkazili“. Nejprve duo Monopól (pokud jsou opravdu z města, které zná jen Belmondo, tak pověst předměstí Vídně notně napravili) ve složení mandolína+kytara zahrálo čtveřici silných a inspirativních melodií s lehkostí a šarmem. Asfaltová nebo Slepota byly opravdu ukázkové kousky – výrazné a zapamatovatelné melodie, chytré texty a kouzla v aranžích – prostě příjemné pocitovky. Pohybovali se i v té dvoučlenné sestavě na pomezí bluegrassu, folku a country, a to velmi nenásilně a vkusně.

Host večera Pavel Pokorný
Host večera Pavel Pokorný
foto: Renata Králová
No, a „zlatý pohřeb večera“, jak to sama označila, obstarala Eva Suková – Blondýna. Už ani nemusela upozorňovat, že si vzala hezké šatičky, botičky a rtěnku, ani že písně jsou na 2-3 akordy – tím už je slavná. Začala osvědčeným Antiprotestsongem a pak mírně zvážněla – Po ránu se blíží melodikou i atmosférou či výrazy v textech ruským písničkářům a Modrý trolejbus je dokonce Bulatem Okudžavou inspirován. Doposud jsem si jí cenil pro jiskřivý a svěží humor v písních i doprovodných básních, nyní musím rád konstatovat, že i vážná poloha jí sluší (ale zas to nepřehánět!). Po zásluze také sesbírala všechna možná hodnocení, co se na základním kole Notování vyskytují. O tu se Rada Notování bát nemusí, ta se do (semi)finále dostane sama.

Hostem večera byl poeticky upřímný Pavel Pokorný s příjemným hlasem a úsporným mluveným slovem, s o to však silnějšími písněmi.

Podrobnosti zejména o výsledcích a také Balíkovy postřehy najdete na webu Notování (www.notovani.cz) a také pozvánku na první čtvrtek v únoru: únorové kolo skrývá také několik potenciálních perel, takže se je opět na co těšit.

 
 
 

Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Jiří Slováček  - Lednové notování   |213.180.53.xxx |16.01.2020 13:03:30
Ahoj, na lednovém Notování jsem osobně byl. Sám se v prostředí takových soutěží pohybuji už spoustu let a vždycky mě mrzelo, jak si nakonec interprety vezme do parády nějaký protřelý hudební kritik a nenechá na nich nit suchou. Ano, třeba může být kritické hodnocení i pravdivé, ale v případě lednového notování mě způsob vyjádření této reportáže mrzí a osobně si myslím, že by se to dalo pojmout úplně jinak, určitě mnohem pozitivnějším tónem. Myslím si totiž, že většina posluchačů musela být s úrovní interpretů spokojená, opravdu se to všechno dalo velmi pěkně poslouchat. Nechápu tedy důvod, proč po přečtení této reportáže musí nezúčastněný čtenář nutně nabýt dojmu, že zde účinkovala podivná sebranka pomýlených rádobymuzikantů, kteří se hodí maximálně do nějaké podivné komorní společnosti nebo na countrybál. Slyšel jsem i mnohem slabší interprety, které nikdo takto nekritizuje. No nic, osobně si myslím, že je to věc názoru a osobních preferencí. Krásně je to vidět na hodnocení písní autorem reportáže: já osobně jsem zřejmě jinak naladěný a sám bych preferoval některé písně, které autor kritizoval a předevím také naopak. Proto bych si nikdy nedovolil o nějaké písni napsat, že ta je nápaditá, ta méně, ta má nebo nemá hezkou melodii! Každému se protě líbí něco jiného, ale neznamená to, že je to lepší nebo horší! Proč tedy to strktní a nekompromisní hodnocení? Taky jsem dlouho přemýšlel nad zásadní otázkou, co se tedy vlastně při takových soutěžích u interpretů hodnotí... Jestli jde o hudební provedení, texty písní, žánr, hezké nohy (nic proti Blondýně!), nebo způsob projevu? Protože když se na to podívám z různých úhlů pohledu, klidně mohlo být pořadí soutěžících úplně jiné (a vždy s jiným "vítězem" - haha) a jde jen o preference hodnotících a v případě této soutěže evidentně také o to, kolik si s sebou interpret přivede kamarádů. Pro mě to nejen ztrácí kouzlo jedinečnosti každého interpreta, ale bohužel mi to i kazí hudební zážitek. Navíc je mi líto interpretů, kteří se takové soutěže zúčastní a místo toho, aby se je posléze kritici spíše snažili motivovat k další práci, tak je "zdupou" takovým způsobem, že jim často vezmou chuť do dalšího hraní. Zažil jsem to v takovém rostředí za tu spoustu let mnohokrát a stále se nic nezměnilo . A to se mi nelíbí, promiňte.
Skunek  - Notování   |213.180.53.xxx |17.01.2020 08:40:53
Tenhle pán umí evidentně od srdce pochválit )
Při poslechu zmiňované slečny houslistky už nevím, jak by měl člověk na hudební nástroj umět hrát, aby někdo neměl pocit, že vrže, ale mě by slečna odradila naopak tím, že bych si nedovedl představit, že bych někdy uměl hrát takhle dobře ) A sakra, jak konzervativně hrála? To tam do toho šansonu měla hrát country?
Jinak teda nevím, jestli mě šálí zrak, ale buď je jeden člen kapely Dřeváci dobře schovaný, nebo jeden z nich sype brambory za dva ))
František Konvalinka  - kritika kritika   |37.48.22.xxx |18.01.2020 21:22:06
Ahoj... kritizovat kritika tak slovutně proslulého vůbec nehodlám, nejsem k tomu kompetentní. Mohu se jen pozastavit nad tím, proč tak zajímavý člověk a moderátor má potřebu se vyjadřovat tímto způsobem. Ale ti kdo Miloše znají, vědí, že je svůj. Kdyby dělal reportáž nekdo jiný, zněla by jinak a jak i zaznělo v předchozím komentáři, dívat se dá na vše z různých úhlů. To co napsal Miloš, je pohled Miloše. On je vlastně takový "hudební Zdeněk Pohlreich". Já osobně jsem nebyl se svým výkonem spokojen, umím zahrát jinak. Nejsem profesionál. Jsem si vědom toho, že nejsem osoba, která by mohla znít v rádiích, jezdit po velkých festivalech a vyprodávat kluby. I když kdo ví... Ale jsem vděčný, že tam kde chodím pravidelně hrát to lidi baví a že to ocení, ať je to pro seniory, v nemocnici nebo v restauraci. Jsem rád, že mám kamarády, kteří znají více než pět slov a že již několik let mohu těšit děti v kladenské nemocnici jako Klaun Notička s organizací [url]http://[http://c4c.cz/] v rámci jejich programu Dr.Klaun. Jsem vděčný, když mohu být na Notování, kde mi je příjemně, poslouchat a potkávat zajímavé lidi, kteří něco umí, i když se mi to nemusí líbit nebo bych si dokázal představit to udělat jinak. Přeji všem hodně štěstí a radosti z toho co děláte... František Konvalinka
davy   |Registered |23.01.2020 12:59:19
Diskuse na Folktime poslední dobou moc nežije, a kdyby nebylo tohoto článku, antikellerovci by zřejmě nepřispěli. Což si přiznejme, ať s MK souhlasíme či ne. Takže parafrázuji jedno folkové heslo z nedávné doby a volám: Folktime žije!
Belmondo   |Manager |27.01.2020 13:51:36
Notování není ani tolik soutěž jako spíš prostor pro setkávání muzikantů, diváků a lidí kolem muziky. Neprobíhá žádný dramaturgický výběr, každoročně prvních 36 přihlášených si zahraje. A tak se v základních kolech objeví různě zkušení a různě šikovní muzikanti. Mnohdy jde o jejich první vystoupení na aparaturu. Preference hlasujících diváků se mohou i výrazně lišit, odrazí se zde pochopitelně vždy fandovství. Každý večer sleduje a poslouchá i Rada Notování, která pak doplňuje soutěžící při postupu do semifinále a finále.
Nevolil bych Milošova slova, ale většinově se s ním shodnu. A jako člen rady Notování mu jen potvrzuji, že Magdalénu Ochmanovou vidím jinak, o doprovázející houslistce ani nemluvě.
Obecně tu opět narážíme na již několikrát probíraný problém. Muzikant, který vyleze veřejně na pódium by měl s kritikou počítat. Ale každopádně ji brát jako jeden názor. Mávnout rukou nad Milošem je jednoduché. A většina asi ani netuší co všechno zrovna on pro mladé muzikanty dělá a dělal.
Osobně mám radost a obdivuji každého muzikanta, který na to pódium vyleze. I když mu třeba nějaké noty uletí mimo. Notování dramaturgický výběr dopředu dělat nebude. Právě proto, aby každý večer mohl být co nejpestřejší, aby měl šanci si zahrát opravdu každý, který splní jen tu jednu jedinou potřebnou podmínku – včas se přihlásit. Už jiných možností, kde si každý může zahrát bohužel moc není.
MK   |212.158.149.xxx |28.01.2020 16:05:05
Svět se mění. Dřív při recenzi, která se nelíbila, prostě každej sprdnul recenzenta. Dneska ale v tichosti nabonzuje fejsbukový profil média, kde se recenze objevila, správci FB a ten profil zablokuje (dělá to automaticky, nemá čas kontrolovat, co blokuje a co je to za individuum , co bonzuje, takže to funguje). Takové malá pomsta. Pomsta někoho, kdo nesnese pravdu, nebo pomsta někoho, kdo nesnese, aby se mu na jeho miláčka sáhlo. No nic, 30 let poté nás naše národní vlastnost ještě neopustila. Jsme jako oni.
z rychlíku   |37.48.43.xxx |14.02.2020 20:55:05
Konečně někdo našel způsob, jak vás trestat za nafoukané a hulvátské Kellerovy výlevy, když už zbytek redakce nemá dostatek soudnosti mu to proškrtávat ...
A jestli je někdo jako někdo? Co tím myslíš, Kellere? Jestli je někdo tak zapšklý, tolik závidí mladým lidem jejich radost z hraní - a proto jim tolik škodí jako ty? Nemyslím si, že by byl někdo takový druhý.
z rychlíku   |37.48.44.xxx |15.02.2020 14:54:38
Kdyby byl Keller opravdu upřímně přesvědčen o tom, že má pravdu, že jsou jeho články dobré, milé a nikoho neurážejí, nikdy by ho nenapadlo, že případná blokace facebooku vzešla zrovna kvůli jeho reportáži. To je dokladem, že si Keller své sviňárny velmi dobře uvědomuje, že ve skutečnosti dobře ví, kde je míra slušnosti a že uráží a ponižuje druhé zcela úmyslně a plánovaně.
Doufám, že v průběhu času se podaří aplikaci ochrany soukromí na internetu rozšířit tak, aby po urážlivých článcích bylo možné vynutit zablokování celého webu, a postavit majitele takových webových stránek před soud. Protože redakce to zjevně moc nevnímá nebo hraje laxní brouky, dovysvětlím, že to berte jako varování před urážkami v reportážích z jarních kol Porty.
Zároveň musím říct, že je naprosto šílené, když potkáváme pokrytecké členy redakce na festivalech a v klubech - jména všichni známe - je to samé veselé vítání a ptaní kdy budou desky apod, a pak tady vidíme, že ti samí lidé podporují a schvalují jak Keller uráží mladé muzikanty, kteří by měli být v budoucnu těmi, kteří ponesou prapor tohoto žánru.
Belmondo   |Manager |16.02.2020 13:39:26
Výhružek různého typu jsem zažil za bolševických časů několik. Proč mi jen Váš příspěvek ty časy tolik připomíná? A věta „berte to jako varování“ pochází z jiného světa než ve kterém žiju a žít chci. Co to plácáte o rozšíření ochrany soukromí na internetu a stavění redakcí před soud? Přečetl jste si to vůbec po sobě? Nežijeme na Kubě nebo v Rusku.
S formou Milošova článku se neztotožňuji, ale dokud se budu točit kolem redakce, tak se budu naplno rvát za možnost zveřejnění každého názoru, i když ho nesdílím.
„z rychlíku“ je mi vás líto. Asi nikdy nepochopíte, že se spoustou muzikantů se roky známe, leccos jsme společně zažili a vítáme se s nimi, protože prostě ze setkání opravdu máme radost. Možná vám svět ublížil, že to nejste stavu pochopit, že nejste stavu se povznést na jiný ostřejší názor...
Vážený „z rychlíku“, ten největší rozdíl mezi Vámi a Milošem Kellerem je v tom, že Miloš Keller se podepsal svým jménem. Co kdybyste to vy, ubohý zbabělče, zkusil taky?
MK   |212.158.149.xxx |16.02.2020 20:21:08
Moje články nejsou dobré, ale vynikající a nikoho neurážejí. Nikdy nechtěly být milé, pokud nebyl milý poslech popisované muziky. A velmi přesně vím, co píšu, úmyslně a plánovaně. Když mladým napíšu, co dělají blbě, tak jim prospívám. Škodí jim ti, co jim říkají, jak jsou skvělí, roztomilí a bezchybní. Nedozví-li se, co dělají blbě, nikdy prapor žánru neponesou a budou se furt jen divit, proč je nikdo nikam nezve a nekupuje jejich prvotiny na CD. Budete-li vy stalinisto z rychlíku mít odvahu přijít na jarní kola Porty, rád vám to vysvětlím tak,abyste to pochopil jednou provždy. Nezlobím se na vás, předpokládám, že jste to psal v rychlíku v jídelním voze a na nejbližší stanici byl vyveden pro opilost. A nemyslete si, že jste první, čas od času se takovýdle ohlasy objevujou už 30 let. Akorát že těch pozitivních je 99% a tak vím že to má smysl. A pokud si myslíte, že ty 3 xxx v IP adrese neumí zručnej hacker doplnit a zjistit, kdo jste, tak se mýlíte. Už se stalo.
Tomáš Hrubý   |Manager |20.02.2020 00:13:52
Vážení diskutující, čtenáři, diváci 5. kola Notování,
napřed několik stručných bodů.
• Na 5. kole Notování jsem nebyl, většinu účastníků jsem bohužel nikdy neslyšel, takže nehledejte v mém příspěvku žádný názor na uměleckou úroveň účastníků.
• Až do příspěvků podepsaných „z rychlíku“ jsem v podstatě souhlasil s Davym: díky Bohu, že se diskutuje. MK byl tak jako často ironický a drsný a první tři diskutující mu to buď velmi obdobně nebo vážněji vraceli. Tak to přece má být, ne?
• Předesílám, co už jsem při obdobných příležitostech psal: s kolegou Kellerem se velmi často v názorech na hudbu neshodnu – co se týče obsahu jeho textů. Co se týče formy, také bych velmi často volil jiný postup. Přesto budu do roztrhání těla bránit jeho (i kohokoliv jiného) právo svobodně publikovat své názory – v tomto případě na hudbu „živou“ i „konzervovanou“.

A teď mé hlavní sdělení, které se týká hlavně příspěvků podepsaných „z rychlíku“, ale nemíří hlavně a už vůbec ne pouze k tomuto pisateli, protože ten rozhodně nechce diskutovat, ale chce vyhrožovat tak hnusně, až se mi žaludek zvedl. Míří hlavně k Vám, milí čtenáři, kteří jste si třeba řekli: to je ale pěkné, že to někdo tomu ošklivému Kellerovi nandal, že to nandal i zbytku redakce, která nemá dostatek soudnosti. Prosím přemýšlejte: zde nejde o to, jestli někdo píše mile nebo ošklivě (recenze opravdu nemusí být za každou cenu milá), ale jestli jste na straně svobodné necenzurované tvorby nebo ne. Jste muzikanti? Jak by se Vám líbilo, kdybyste svoji skladbu pověsili kupř. na Bandzone a někdo, komu se nelíbí, by Váš profil kvůli tomu zablokoval (ponechme stranou technikálie – někdo „šikovný“ by to jistě zvládl)? Protože někdo rozhodl, že je Váš text „hulvátský a nafoukaný“? Nelíbilo. Mně by se taky nelíbilo, kdyby to někdo dělal Vám, ani když to někdo dělá nám (i když si na rozdíl od Miloše nejsem úplně jistý, že v tom má prsty zhrzený muzikant či fanoušek).
Naprosto jistý si teď ale jsem tím, že z obou regionálních předkol Porty, na kterých jsem slíbil účast v porotě, napíšu reportáž, přestože jsem to původně možná ani neměl v úmyslu. A psát budu podle svého vkusu a hudebního cítění. Tečka. Zlu se nesmí ustupovat.
A ještě bych já, pokrytecký člen redakce, zkusil vysvětlit, že se rád vesele vítám s muzikanty, protože miluji muziku a zajímají mě lidé, kteří ji vytvářejí. Máte někdo nějaký jiný nápad, proč bych se asi tak věnoval hudební publicistice, místo abych dělal něco, co vynáší nebo co frčí? (Řekl bych, že nějak podobně to musí mít i „zapšklý Keller, který závidí mladým lidem jejich radost z hraní“, i když jsem se ho na to nikdy neptal.) Samozřejmě, že muzikanti nemusí mít chuť se vesele vítat se mnou – jistě je nikdo nenutí. Řekl bych, že po letech psaní to mám zařízeno tak, že muzikanti vědí, že v mé kritice jejich jednoho konkrétního díla není nic osobního a zůstáváme dále na pozicích plus mínus dobří známí. Ale nemusí to tak být úplně vždycky – to vím a už jsem to pocítil. Ale při nejlepší vůli nevidím na svém konání nic pokryteckého. Nepodporuji, pokud Keller uráží mladé muzikanty, podporuji jeho právo na svobodnou tvorbu. Mladí zkritizovaní muzikanti možná v budoucnosti ponesou prapor našeho žánru, ale ještě nikdo jistě neví, jestli to bude Pepa nebo Karel. Možná to nakonec nebude ani jeden z nich. Ale rozhodně prapor žánru ponese i hudební publicistika, protože žánr, který ztratil schopnost reflexe, je odsouzen k živoření.
Omlouvám se, je-li můj diskusní příspěvek nadměrně dlouhý, ale občas mám z některých mých předřečníků dojem, že je třeba některé momenty znovu vysvětlovat. Není to tak dávno, kdy jsem v diskusních příspěvcích četl stále dokola pydy o tom našem malém folkovém rybníčku, kde se všichni poplácáváme po zádech. No, hrůza, prý poplácáváme, a přitom takový Jiří Slováček má pocit, že mu kazíme hudební zážitek tím, že netvrdíme, že všichni žijící hudebníci jsou na naprosto stejné, a to té nejšpičkovější úrovni. No, nejsou. Představte si, že rozhodčí gymnastiky budou rozdávat jen nejvyšší známky, aby neznechutili ctěné publikum. Sledujete Bodování desek na našich stránkách? Jak by se Vám líbilo, kdyby všichni hodnotitelé přidělovali všem adeptům jenom desítky, aby nenarušili „kouzlo jedinečnosti každého interpreta“? Abychom nebyli „striktní a nekompromisní“? Taková blbost jen proto, že se nedá o nějaké písni napsat, že je nápaditá nebo méně? Ale dá! Je to samozřejmě zcela subjektivní záležitost, ale o tom celá hudební (i jiná) kritika je. Čtenář musí číst články i s podpisy a snažit se orientovat. Nikdo není držitelem pravdy ani nemá výsadní právo promluvit. Když nám Jiří Slováček pošle recenzi, otiskneme ji.
Děkuji všem, kteří dočetli a pochopili.
-toh-...
Tomáš Hrubý   |Manager |20.02.2020 00:17:31
...hudební (i jiná) kritika je. Čtenář musí číst články i s podpisy a snažit se orientovat. Nikdo není držitelem pravdy ani nemá výsadní právo promluvit. Když nám Jiří Slováček pošle recenzi, otiskneme ji.
Děkuji všem, kteří dočetli a pochopili.
-toh-
z rychlíku   |37.48.52.xxx |20.02.2020 01:00:15
No vida, takže TOH píše: "Nikdo není držitelem pravdy ani nemá výsadní právo promluvit."
Zatímco Keller o sobě uvádí: "Moje články jsou vynikající a nikoho neurážejí." Tyvogo Kellere, vyndej hlavu z jetele. Historicky tady na tvoje urážky poukazovalo snad stovky lidí, zatímco mezi tvými podporovateli byli jen Džexna, Rada, Toh, Jozero, davy a jeden Jarabák. To asi opravdu není 99%...

Pokud urážíte lidi - třeba hnusným komentářem o nemocničním andělovi - proč nazýváte ty, kteří si myslí, že je to z vaší strany naprosto nekorektní, za stalinisty? Belmondo, copak nepoznáš, že takovéhle urážky vůbec nesouvisí s hudbou? Je smutné, že to podporuješ a vypovídá to stejnou měrou i o tobě.

Jiná věc je, že Keller nemá na to, aby napsal muzikantům něco hodnotného, čím by se mohli opravdu zlepšit, ale jen povrchně klouže a uráží, ale to už bylo opakováno nesčetněkrát i se spoustou důkazů. Kellere, nikdy nebudeš Jiřím Černým, Janem Dobiášem ani Milanem Tesařem. Dokonce nebudeš ani obyčejným Lukášem Vořechem P.

No a co se týká budoucnosti, tak s tím prostě počítejte - pokud budete na tomto webu lidi nadále urážet a ponižovat, tak za to budete blokováni, případně bude tento web zrušen. To je naprosto transparentní, fér a není to žádný stalinismus. Je jen na vás, jestli budete nadávat nebo jestli se zlepšíte. Doba, kdy se na net psalo cokoli beztrestně a kdy tady Keller mohl beztrestně vyhrožovat ostatním likvidací, už prostě pominula. Čus.
#HateFreeCulture #Hudba #Kultura #Netolerance #Sikana
davy   |Registered |20.02.2020 12:36:49
Nejsem si vědom toho, že by MK vyhrožoval likvidací. V jaké diskusi to bylo? Obávám se, že v žádné.
Tomáš Hrubý   |Manager |22.02.2020 22:32:26
Je suis Miloš Keller.
-toh-
z rychlíku   |37.48.49.xxx |23.02.2020 14:32:42
Proč si Tomáši Hrubý myslíš, že je správné urážet a ponižovat začínající muzikanty, v hudbě i lidsky? Proč je ti to sympatické a proč to podporuješ?

Pro srovnání: nevybavuji si, že by se ti někdo posmíval za to, jak jsi podivně škubal nohou a tělem, když jsi zpíval v Pětníku. Nikdo to tady nerozpatlával, ani se tady nehodnotila tvoje neurologická diagnóza. Už jsi na to zapomněl? A přitom řečeno "logikou" Kellera, by pro tebe takový posměch byla přeci tak vynikající rada a recenze! Opravdu byla? Myslím, že moc ne. Tak se nad tím chlapče někdy zamysli, máš-li na sebereflexi - a nešiř to sám.
Džexna  - Je suis Miloš Keller   |Manager |23.02.2020 19:16:50
Nikdy bych si nepomyslela, že to jednou napíšu. Připojuju se k Tomášovi.
Ty, z rychlíku, nic z toho, co napsal -toh-, jsi nepochopil. A o tvém komentáři si každý udělá úsudek sám.
MK   |212.158.149.xxx |23.02.2020 19:39:51
ad "škubání nohou a tělem" - mnohokrát jsem interprety upozornil, že jejich pohyby rukama jsou idiotské a že by se na sebe měli podívat ze záznamu a budou si to myslet taky. Typické to bylo u jedné kytaristky, co se stala sólovou zpěvačkou, ale furt těma rukama dělala, jak kdyby v nich měla kytaru. Choreografie popových hvězd se trénuje desítky hodin a jen folkaři si myslej, že bez choreografie je to nejlepší a přirozený. Ostatně, i sám jsem to na sobě poznal, když jsem dělal diskotéky. Ovšem to kouzlo je v tom, že jsem to na sobě poznal sám.
MK   |212.158.149.xxx |20.02.2020 15:02:34
Kolegové vše v podstatě vysvětlili, jen mi přijde kolego -toh- že se zbytečně vyčerpávali textem tak obsáhlym. Rychlík to nejenže nepochopí, ale ani nebude schopen dočíst do konce.
Pro rychlíka: Ani jedním z vámi jmenovaných jsem nikdy nechtěl být, ani se jim blížit. Když už bych chtěl mít nějaké vzory, tak Jan Rejžek a Gustav Anděl.
Na to blokování jsem srdečně zvědav.
PS: Moc už nepište, váš další výlev zúžil počet "podezřelých" z 10 asi na 4. Prostě se odkopáváte.
PS2 Všiml jste si že jsem napsal i o únorovém Notování? Že byste něco přiblil i tam, ať to žije.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Duben 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
 1 2 3 4 5 6 7
 8 91011121314
1516171821
22
29     

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib