gototop
23.04.2007 Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek (Lukáš Vořech Pokorný)    Tisk
Reportáže

S koncem měsíce března se v P-klubu v Trojické setkali představitelé dvou generací folkové scény. Stanislav Wabi Daněk za průkopníky trampské a folkové scény z dob minulého režimu a Lístek za novou tvůrčí vlnu české trampské písně.

Pokud jsem vás nalákal na článek plný chvály, pak vás asi zklamu. Když mne Radek Polívka, kontrabasista Lístku, prosil, abych chvály tentokrát ubral a přitlačil na pilu i tam, kde to během koncertu bude drhnout, jistě ještě netušil, že budu z jejich

foto: Ondřej Vlasák ©

Wabi Daněk hostem Lístku

foto: Ondřej Vlasák ©

 koncertu odcházet se smíšenými pocity, a že se na šmirgl papíru budu snažit najít i hladší místa.

Wabi Daněk mne zklamal takřka v plné míře svého recitálu. Jeho výstup připomínal zkaženou konzervu. Autorská invence se zasekla přinejlepším na počátku devadesátých let, kdy na jisté výpravě s Hop tropem stvořil parodii na Fajn džob, či sem tam nějaká univerzální lehce vulgární píseň k šedesátým narozeninám toho či onoho kamaráda. A právě, srovnáme-li tvůrčí potenciál Wabi Daňka s jeho vrstevníkem Žalmanem, pak je to právě Wabi Daněk, kdo odchází s hlavou svěšenou a studem. Zatímco Žalman je mírně progresivní a pokud ne to, pak je určitě stále tvůrčí a hledá nové nápady i postupy (třeba ty bicí, že), kterými svou hudbu modernizuje. Daněk se spokojil s Milošem Dvořáčkem (kterému talent i osobitost neupírám), avšak mi chybí nějaká nová píseň, která by vnesla nový vítr do Wabiho stagnujícího programu. Jako by autor trpěl autorskou krizí, když jediné, co ze sebe dokáže dostat jako nóvum je Kříž z plastiku (z mého oblíbeného filmu Frajer Luke) a nebo mírně absurdní humoristickou revue o krachu zemědělské jednoty Žalozpěv JZD Zdar s přívlastek "vše je to pravda". Včetně těch krav rozválcovaných rychlíkem? A dodejme, že se opět jedná o píseň plně převzatou, jak tvrdí interpret. Nicméně právě tyto dvě písně mne vytrhly ze stereotypu jeho recitálu. Když si připočteme i výpadky paměti, pak to bylo vystoupení, u něhož se publiku divím, že si tleskalo o přídavky. Na druhé straně mi Wabi Daněk už na začátku přišel vyčerpaný. Přehnaně se potil a jeho obličejová grimasa připomínala člověka, který celou noc zvedal kamení. V létě na jednom festivalu mi také jeho playlist moc nesedl, ale určitě bych po jeho výstupu (tehdy i s Milošem Dvořáčkem) nenapsal takovou zdírající kritiku.

Lístek na tom byl zprvu jen o fous líp. První blok písní před Wabim jim energeticky ujížděl. Jak jsem psal ve svých předchozích článcích, Lístku sluší, když mezi ním a diváky není hradba mikrofonů. A pokud ano, pak už musí být publikum značně nažhavené, jako třeba po Fleretu na Mohelnickém dostavníku, aby to mělo šťávu od prvního tónu. Pro mne novinka, pro jiné již ohraný hit, píseň Nádražák. Prý ji toho večera zkazili. Uznávám, že mi to nešlo příliš do uší. Maličko šroubovité a lámané přes kolínko. Ale ten pocit jsem za boha nedokázal konkretizovat. Jestli je to textem, nebo špatně napsanou melodií, či nevhodnou náladou, nebo to byl jen náhlý zmatek mezi muzikanty? Naštěstí byl Nádražák spíše výjimka a Lístek s každou další písní uzrával k lepším a lepším výkonům. Ať už sahali do archívu let devadesátých (Volání, mé oblíbené Skály kvetou nebo Koruna), či se vraceli jen ke své třetí desce Den pramenů (Mezi mnou a Tebou, Polední soumrak, či právě Den pramenů). Nedávno jsem Lístek po ICQ rozebíral se svou ostravskou kamarádkou. Oba jsme se shodli na tom, že se za poslední dva roky Lístek opět nenápadně proměnil. Nové písně (Podzimní, Let 90, Pohlídám Tvůj spánek a toho večera nehraná Vltava) jsou takové nenápadné. Na první poslech Vám v uších neznějí a nezůstává po nich ani takové to mrazení za krkem. Melodie už nejsou tak silně podbízivé a líbivé. Může to mít za následek, že odejdete z koncertu se steskem na srdíčku, že tohle už není ono. Ale když přijdete podruhé či potřetí, tak právě tyhle písně se před vámi otevřou. Jsou jako víno, jehož sudem jsou naše tělesné schránky. Zrají v nás a my k nim, abychom, až je příště uslyšíme, znovu zjistili, že prvý dojem byl jen pouhopouhý přelud. A když si přidáme Alvovy historky ze života jeho dětí, nebo potřebu vyhovět publiku a zahrát zapomenutou píseň Vandrák, tak o Lístku jako o nudné kapele musím zákonitě přestat uvažovat. Protože po těchto zážitcích se vaše bránice neuklidní. Schválně se Alvy zeptejte, jak učil svou dceru sebeobraně před pedofilním násilníkem.

Inu, milý Lístku, stačilo vám to? Jste spokojeni, že jsem schopen se na vás dívat i kritickým okem? Ale přesto přes všechno si určitě přijdu na některý z Vašich příštích koncertů pro to DVD, co se právě teď dostává mezi vaše fanoušky. A pokud budete stále hrát tak romantickou hudbu s vůní železnic a lesů jako doposud, tak tam, kde občas (jako každý) zadřete, přivřu očko. Slibuju!


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
sendador  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |194.212.107.xxx |23.04.2007 08:35:00
Wabi skutecne uz pres 10 let nic nenapsal, ale jeho pocatecni tvorba je podle me o nekolik pater nad Zalmanem jakekoli doby. Navic Zalmanovy bici me moc neuchvacujou, to Milos se mi libi vic. Akorat to nemaji tak skloubeny jako s Pavlem Dobesem. Tot jen muj nazor, nikomu ho nevnucuju
Malej Honza  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |82.100.58.xxx |23.04.2007 08:52:00
Souhlasím. Prestože byl Wabi Danek byl pro me ten, kdo me svými písnemi nejvetší merou pritáhl k folku a jeho písne stále casto hraji v hospodách pri hraní, tak na koncerty už nechodím. Chybí mi nové písne
martin  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |83.69.58.xxx |23.04.2007 08:59:00
Co se Wabiho tyce, zkus si na webu cesky televize v archivu najit 13. komnatu s nim. Tam je hodne vysvetleno o duvodech tvurciho "upadku"
Tomáš Pohl  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |80.188.72.xxx |23.04.2007 09:24:00
Wabi Danek je autor, jehož zenit už prokazatelne byl. Písen o kravách a JZD Zdar ci Ždár jsem slyšel od autora Karla Diepolta a samozrejme opakovane od WD. Radí se do kategorie písní o tom, že Franta má péra atd. Kritika mladého reportéra svedcí o jedné duležité veci. WD byl ve své dobe jedním z mluvcích své generace a psal o tom své nejhezcí písne. Jeho generace mu zustala jako publikum, podobne jako u ostatních. Generaci autora reportáže už ale WD neoslovuje. Cím taky ? Starými generacními písnemi? Ty si jiste nová generace zazpívá u ohne nebo ve vlaku, ale asi jen proto , že jsou to pekné a hezky zpívatelné veci. Tzv. novinky novou generaci jen težko osloví. Kdysi jsem napsal úvahu o tom, jak na legendy nestrílet. To ale neznamená, že mladý reportér bude stát v pozoru a bude se bát napsat svuj názor. Trináctou komnatu jsem videl, ale i poznání priciny neznamená, že reportér bude o svém názoru mlcet. Od toho FT taky je. Pokud jde o Žalmana, jeho zenit prokazatelne rovnež byl, ale jeho snaha nezustat stát a nežít z podstaty je znatelne vetší než u WD
Malej Honza  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |82.100.58.xxx |23.04.2007 09:52:00
13. komnatu jsem videl. Pekný dokument. Lecos jsem pochopil, lecos jsem vedel už z drívejška. Ale když ty nové písne nejsou, mužu lecos chápat, ale na koncert nepujdu
Black Bart the P08  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |85.70.201.xxx |23.04.2007 12:02:00
Žalman se ale obklopil mladými lidmi plnými tvurcího potenciálu. WD by to možná taky mohl udelat, nechat na nich vetšinu skládání a aranžování a sám tomuto telesu propujcovat jen jméno Legendy. Vybral si tu težší cestu, tj. zustat sám a když se k tomu pripoctou jeho problémy (viz. 13. komnata), tak se nemužeme divit tomu, že je, kde je.
Nicméne myslím, že takový odsudek, jako byl v tomto clánku si prece jen nezasloužil. Pred pár lety jsem videl Waldemara Matušku. Byl to dýchavicný, strašlive se potící pán, jemuž vek a astma už dávno nedovolují tahat takové výšky jako pred 30 lety. No a co? Prece jsem na nej nešel, abych zkoumal každou nepresnost v intonaci. Na legendy se chodí z jiného duvodu
Ondřej M*  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |194.228.23.xxx |23.04.2007 16:03:00
Wabi mel už dávno presedlat na blues a obklopit se bezvadnou kapelou a skvelými hráci (autory i textari) Hlas a feeling na to má bezkonkurencne jeden z nejlepších. Každý muzikant nese svou kuži na trh s každým vystoupením. Ten mladý nezkušený i ten legendární. Ten mladý se musí nasazené latce alespon priblížit a ten legendární jí nesmí snížit. Souhlasím s tím, že napsat drsnejší clánek neškodí ani na legendy. Jak ríká muj ucitel na kytaru Tomáš Valášek. Makat se musí v každém veku a v každém stupni vyzrálosti muzikanta. Byl jsem na Roger Watersovi, který také není žádný mladík a celý koncert byl naprosto impozantní
Kuba H.  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |84.244.121.xxx |23.04.2007 17:13:00
Pred dvema týdny jsem zažil vystoupení Žalmana "jen" s Pavlínou Jíšovou a Tondou Hlavácem. Priznám se, že jsem šel tak trochu z úcty - s tím, že se muj vkus za léta posunul blíž Mertum a Plíhalum... - ale co se nestalo. Pri každé druhé písni, jejíž provedení mi prišlo iks krát prirozenejší a prínosnejší než to, které nám nabízí soucasný spol s (pro me) o dost slabší sekcí, se mi vybavila dávná léta a vzduch jakoby se rozvonel. Ale tady se píše spíš o Wabim. Myslím si, že clovek má na jednu stranu hrát do doby, kdy jeho hraní delá nekomu radost a na tu druhou by asi nemel hrát jen proto, že "na to má živnosták". Docela by me zajímala odpoved na otázku, jestli to Wabiho ješte baví. Jeho poslední koncert u nás ve meste rozhodne nebyl špatný...Jen ty nové písne, ty by to kudla chtelo
Vašek Müller  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |88.101.74.xxx |23.04.2007 19:59:00
s tím starým spolem to naprosto podepisuju. úplne stejne jsem na nej šel já. a mel stejné pocity. Moc hezký zážitek.
Však Jirí cerný nazval spol s Jíšovou, Hlavácem a žalmanem: NANEBEVZETÍM CESKÉHO FOLK
Vojtěch Krybus  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |89.102.23.xxx |23.04.2007 23:40:00
Dámy a pánové, po prectení clánku od "pana kritika", jež se Lukáš Vorech Pokorný zove, mi to opravdu nedá do této diskuse také neprispet. 19.4. tohoto roku jsem se zucastnil s mými hudebními kolegy koncertu Wabiho Danka v Brne v Kudrnovic hospudce Na Ceste, který by, myslím, výše zmínený autor dovedl popsat naprosto stejným zpusobem. Bohužel. Porovnávat autory podle vyprodukovaných písní - konkrétne žalmana a Wabiho - je opravdu "jedinecný" zpusob, jak ukázat, který z nich má, slovy autora: "stagnující program". Nevím proc by mel být pocet vyprodukovaných písní merítkem cehokoli, nedejbože kvality. Souhlasím samozrejme s tím, že Žalman je produktivnejší autor, co do poctu songu (proti tomu težko neco namítat), ale každý, kdo skládá takové množství písní, dobre ví, že lidé si težko budou zpívat a pamatovat všechny. Wabiho desky de dají spocítat na prstech, v prípade Žalmana už by to byl problém. Takže merítko kvantity je sice hezká vec, ale urcovat podle nej cokoli jiného než tu produktivitu, nelze. Když nekdo napíše, treba jedinou, písen kterou si lidé i po letech pamatují, zpívají a která v podstate zlidoví, je u me mistr na celé cáre, i kdyby to bylo jeho životní dílo. Jen pro príklad: Rosa na kolejích, Ráno bylo stejný, Niagara - víte, kterí autori je napsali? Ne? Tak to by pro ne bylo asi tou nejvetší odmenou:) Dále vety typu "Divím se, že publikum tleskalo o prídavky", "výpadky pameti" ci "prehnane se potil" snad normální clovek nenapíše o nekom, koho si alespon trochu váží (díky za zmínku o Waldovi Matuškovi v príspevku výše). Lukáše Vorecha Pokorného v tomto prípade opravdu lituji. K jeho "omluve" na konci clánku, že by "nenapsal tak zdrcující kritiku", kdyby... opravdu už nemám komentáre. Pokud by snad autor nekdy v budoucnu navštívil koncert nejmenovaného telesa, jehož cleny osobne znám, a pocastoval ho podobným clánkem, mohu jej ujistit, že nekterí hudebníci by se nerozpakovali provést s ním výmenu názoru i jinak než slovním soubojem. Což mu samozrejme nikterak nepreji:
kiwi zeleny  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |83.208.36.xxx |24.04.2007 00:29:00
Myslím, že kdyby Wabi nazpíval neco jiného nez Montgomery a quasi Dalnici c.5, radi by si po nem lide - i trampove - takove pisnicky zase zpivali, ze jeste proste neni pozde. Mozna jen zkusit par takovych pisnicek najit. Ale to prece nejsem prvni, kdo to rika, ne? Treba nejake echt brnenske tramparny typove jako ty od Cici, Karabiny, TE B apod. Je mezi nima spousta pisnicek, ktere umiraji nekde v prachu, protoze do Karlina k Dankovum uz nedoletly..
vašek müller  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |88.101.74.xxx |24.04.2007 09:06:00
Jo jo, když nás neobdivuješ, a pekne nepochválíš, dáme ti do držky.
A proc vlastne nejmenujete to bojovné hudební teleso? Treba jen jako varování pro hudební publicisty, jak je tak znám, neoplývají zrovna obvykle extra vysporotovanými postavami, tak aby kluci zacli posilovat.
sendador  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |194.212.107.xxx |24.04.2007 09:12:00
Wabi se asi citi jako pisnickar a proto nechce zpivat prevzate veci a to je dobre. Udelal to jednou na poslednim CD a vysledek se mi nelibil, podobne jako u Pavla Dobese a jeho CD K svátku. I kdyby uz WD nikdy nic nenapsal, jeho Nevadi, Rocnik 47, Pisen co me ucil Listopad, Papirove retezy a dalsi zustanou na vrcholu pisnickarske tvorby
sendador  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |194.212.107.xxx |24.04.2007 09:13:00
:-
Belmondo  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |84.19.66.xxx |24.04.2007 09:41:00
Na tomto veceru Lístku jsem byl taky.
Mé ocekávání se nesplnilo v tom, že jsem spíš cekal, že pred trampským publikem se Wabi bude víc vracet k trampským zacátkum. Jinak na mne pusobil trošku jinak než popisuje reportáž. V klubovém prostredí mi sednul k poslechu daleko víc než na velkých scénách.
A proc diváci chteli prídavky? Proc to nekoho udivuje? Skutecne to nebylo úžasné, neopakovatelné a špickové vystoupení, ale jedno se mu uprít nedá. Celou dobu mel Wabi s publikem kontakt. Treba i tím, že nakonec vstal a hrál a zpíval bez mikrofonu, což obvykle unavený umelec nedelá. Pripomnelo mi to mnohé opravdu skvelé muzikanty, kterí jsou nepomerne autorsky plodnejší,instrumentálne i hlasove daleko lepší, ale publikum je nebere.
Mimochodem budme rádi, že Skunkovy písnicky nekdo vydal, jinak by je vetšina z dnešních posluchacu s výjimkou Montgomery ani neznala
Vojtěch Krybus  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |80.65.176.xxx |24.04.2007 10:02:00
Správne, za negativní kritiku "dát do držky" a za pozitivní "pochválit". Wow. Tak k tomu nakonec ani nepotrebujeme ani ten hudební žánr, že?:) Mimochodem, tohle jsem urcite nenapsal. Zmínku o "bojovném hudebním telese" (jak jej Vašek Müller pekne nazval) jsem na konec príspevku vložil s mírnou nadsázkou. Ješte snad jen malou poznámku ke clánku a zmínce o "výpadcích pameti". S obcasným zapomínáním textu má osobní zkušenost asi každý z nás a s pribývajícími léty se jejich pocet mírne zvyšuje. To samozrejme nelze na pódiu príliš skrýt, nicméne málokdo se s tím dovede vyporádat tak elegantne, jako práve W. Danek (konkrétne 19.4. Na Ceste), který takto atmosféru vecera naopak spíš pozvedl. To, že si lidé vytleskali prídavky bylo pak samozrejmostí nebo chcete-li logickým dusledkem
Tony  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |83.208.90.xxx |24.04.2007 11:20:00
Co se táce Wabiho Danka, tak si myslím totéž co Belmondo. Obcas Wabiho taky moc nechválím za jeho poslední "hity", ale na tomhle veceru podal dobrý výkon.
Tu "trípísnickovou cást" bez ozvucení považuji za velmi povedenou a ocenilo ho i publikum, které si na konci Wabiho vystoupení vyžádalo nekolik prídavku a nebylo to jenom s tech duvodu, že diváci byli totálne mimo:)díky prítomnosti legendy.
Spíš mi to prijde, že napsání clánku v kritickém tónu, bylo prvoplánovým zámerem publicisty a to i za cenu toho, že duveryhodnost jeho reportáže dostala tak trochu na frak.
Škoda
MK  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |193.179.126.xxx |24.04.2007 11:33:00
Že to píšeš zrovna ty, kolego. Že te huba nebolí
Vojtěch Krybus  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |80.65.176.xxx |24.04.2007 11:39:00
Nebolí, kolego MK. A alespon se umím podepsat celým jménem
Vojtěch Krybus  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |80.65.176.xxx |24.04.2007 12:07:00
Aha, predchozí reakce od MK, byla možná pro Vašek Müllera, že?:) Ono "kolega" je takové univerzální oslovení..
Petr M.  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |85.71.172.xxx |24.04.2007 12:31:00
Príspevek od MK navíc není bez podpisu - je to trvale užívaný nick Miloše Kellera, hudebního publicist
Ondřej M*  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |194.228.23.xxx |24.04.2007 12:41:00
/taky moc nechválím za jeho poslední "hity"´/ Wabiho deska Rosa na kolejích byla a je tak výjimecná a zásadní, že Wabi nikdy neprekrocil její stín a jeho další tvorba se tomuto skvostu nepríbližila ani za mák, bohužel, protože jeho hlas je charizmatický, to ríkám porád, at se dá na blues a obklopí se dobrýma muzikantama ... to je cesta kde zužitkuje své charizma a dlouholeté zkušennosti na hudební scéne ..
Vojtěch Krybus  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |80.65.176.xxx |24.04.2007 12:44:00
V tom prípade má omluva Miloši Kellerovi; píšu si napríšte do denícku:
Kuba H.  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |84.244.121.xxx |24.04.2007 13:25:00
Já jsem tvou reakci na clánek pochopil, asi bohužel, podobne jako Vašek M. Když to tak Pavel cítil, proc by to tak nenapsal...
Vašýk  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |82.99.152.xxx |24.04.2007 13:30:00
Zrovna jsem hledal to slovo.. =o) Ano charisma. A jako hrom. Ta deska byla tak neuveritelne našlapaná a pritom zcela srozumitelná. Deska, kterou spousta jiných nenatocí za celý život. Proto snadno strávím, že její stín nikdy neprekrocil (byt ríkám: škoda!). Ohromná škoda je, že takto získané renomé rozmelnuje ve sdeleních o tom, u Franty jsou k videní péra z foxteriéra. Myšlenkový vodopád z Rosy už asi zustane nedostižen, ale i me by se líbilo, kdyby - jak uvedeno výše - "zvedl z prachu" nejaký ten zapomenutý poklad. Práve díky onomu charismatu by mohlo zlidovet ješte hezkých pár písnicek
Honza Výborný  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |82.99.137.xxx |24.04.2007 16:31:00
pekná reakce, škoda jen, že ne moc k tématu.

Ps1: jestli je pravda co píšeš, tak je mi tvého nejmenovaného telesa uprímne líto clovece. Ale bacha, my3 máme Vorecha docela rádi!!

Ps2: dlouho me nejaký príspevek tak nenadzvedl, ti teda povím..
Belmondo  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |84.19.66.xxx |24.04.2007 17:27:00
Málokterému muzikantovi aktivnímu v osmdesátých letech a dríve se muže podarit prekonat svoji první desku. Protože na jejich prvních deskách je výber toho nejlepšího za radu, mnohdy desítku ci dvacítku let, kdy nic vyjít nemohlo. Po roce 90 se situace radikálne zmenila. A netýká se to jen Rosy na kolejích, treba Kdo to zavinil Slávka Janouška..
Ondřej M*  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |194.228.23.xxx |24.04.2007 17:41:00
to Belmondo: máš pravdu, ale na druhou stranu je hodne muzikantu, kterí zrají a zrají. Príklad: Chris Rea (album Stony Road) jednoznacne nejsrdecnejší album co kdy natocil; Karel Plíhal (album Nebe pocká) kytarove to nejlepší co nahrál; Robert Krestan (co album to perlicka); Norah Jones (album od alba lepší a lepší); Queen (Innuendo - po tolika letech takovej náter) a mnoho dalších. Je potreba se rozhlídnout do širšího okolí a vzlétnout z folkových vod. Folkari jsou stejní muzikanti jako jazzmeni, rockeri, metaláci, klasici - pojdme do hlubších konfrontací. Prekonat své debutní album jde
Vojtěch Krybus  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |80.65.176.xxx |24.04.2007 18:22:00
Nebyl k tématu? Já mel pocit, že celkem ano. Ad Ps1: S tím hudebním telesem bych to dál už nerozvádel. A co se Lukáše Vorecha Pokorného, nemám proti nemu opravdu nic, krome 1/2 jediné kritiky, na kterou tato diskuse reaguje. Ad Ps2: ...a která me také nadzvedla ze židle, stejne asi jako Tebe muj príspevek:
Vojtěch Krybus  - Re: Drhlo to Wabimu, drsný byl i Lístek   |80.65.176.xxx |24.04.2007 18:29:00
Tak za ten blues bych se také primlouval, to by mohlo být opravdu zajímavé

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."