gototop
11.10.2005 Jakub Vlachynský: Folk je neuveritelná záležitost (Tomáš Pohl)    Tisk
Rozhovory

(rozhovor se členy kapely My3.avi Honzou Špalkem, Jakubem Vlachynským a Jirkou Horeckým)

Když napsal vloni Belmondo na černou tabuli, oznamující názvy kapel a písní v soutěži Notování pod Vyšehradem, záhadný nápis My3.avi, byl jsem zvědavý, co rozluštění slovní záhady přinese. Pak na podiu seděli čtyři kluci a mezi nimi hrála půvabná dívka na housle. Jejich čtyři písně byly jaksi mimo běžný repertoár řady kapel, které chtějí dobýt pomyslné folkové nebe či aspoň chtějí získat dobré umístění na nějakém z četných festivalů a soutěží.  Kapelu jsem pak slyšel ještě v semifinále a pak delší dobu ne. Na Portách jsem nebyl, ale přišla zpráva, že ona pětice vyhrála kdeco.  Myslím, že je to právě proto, že jsou úplně jiní a sví. K tomu ještě velmi dobře hrají.

Zařazení téhle kapely do dramaturgie FOLKomínu pak bylo jen věcí dohody s kapelou a já měl první příležitost si s částí kapely, konkrétně s Honzou Špalkem, Kubou Vlachynským a Klárou Houskovou, chvilku popovídat.  Byl jsem pozvaný na jejich koncert v Klubu Kaštan v Břevnově 23. září 2005 a slíbili mi rozhovor.Po zvukové zkoušce jsme si Honzou, Kubou a s Jirkou Horeckým v šatně před začátkem představení povídali:

foto: Petr Houba ©

My3.avi na letošním FOLKomíně

foto: Petr Houba ©

Zkratky:
Jan Špalek (JŠ)
Jakub Vlachynský (JV)
Jirka Horecký (JH)

Kdy jste vznikli a jak jste vznikli jako kapela?

JŠ: Vznikli jsme před dvěma léty, spíš pro sebe než pro lidi.
JV: Vznikli jsme z větší kapely, kde byl přetlak písní, který se ve velký kapele nedaly dost dobře použít a nebyla ani chuť je tam hrát. Nám se písničky zdály pěkný, tak jsme se rozhodli, že si je jen tak pro sebe a pro ty nejbližší budeme hrát. Původně jsme byli opravdu tři.

Ti tři, to jste vy dva a??

JŠ: Plus Jirka Horecký, trumpetista a perkusista. Potom časem přišla Klárka, houslistka a Honza Výborný, který nám pomáhá s rytmikou.

Autoři skladeb jste vy dva, Honzo a Kubo ?

JV: Převážně je autorem Honza a něco i já.

Diváci se nemohou sjednotit na tom, jaký žánr vlastně hrajete, jste tak trochu multižánr. Je to záměr nebo jak se váš styl narodil?

JŠ: Záměr to určitě není, protože něco se ti daří dělat. Jako Jarda Jágr, když jede na branku?(Smích). Něco se ti prostě daří dělat, ale nic tím prvoplánově nesleduješ, i když to někomu tak může přijít. Já si pořád myslím, že to je folk, jen je tam diference v textech a možná ještě někde jinde, protože zas tolik do folku nevidím. Ale myslím si, že nejblíž to má k folku, k písničce.

Vyslovil jsi slovo folk, teď se i na stránkách novin diskutuje o tom, co folk vlastně je?  Co si myslíte, že vlastně folk je?

JV: Pro mě je folk vlastně všechno i to, co jsme dělali s BBQ. Folk je všechno, co si člověk složí doma a zazpívá si písničku. Možná by se to dalo jednoduše shrnout, že folk je to, co si zahraješ u táboráku.
JŠ: Hlavně si vem, co je folk v Čechách a co je folk třeba v Americe ? V Americe je folk třebas Alanis Morriset, která je pro nás jakoby rock. Ale pro mě je to folk, protože tam si to hrajou lidi na táborech u ohně.

V repertoáru máte i určité retro písně, například  V kůži Oldřicha Nového. Jak jste přišli zrovna na tenhle styl?

JŠ: Já bych řekl jen retro věc. Vona je fakt jen jedna jediná. Sice zpíváme ještě o Nataše Gollové, ale nemá to určitě ten ocas prvorepublikových nebo meziválečných melodií. Najednou mě večer napadlo ... Jsem totiž Oldřich Nový? ono se to těžko vysvětluje. Kdo skládá písničky ví, že ten okamžik se nedá dost dobře popsat. Dopadlo to tak, že melodie sedí k textu. Není to kvůli tomu, že bychom tenhle styl chtěli hrát, je to jedna z písní, které vznikly.
J
V: ? a všechno to pramení z Honzovy úchylky na Natašu Gollovou? (smích)
JŠ: Je pravda, že je moje platonická láska? Asi to k tomu vedlo. Mám rád filmy pro pamětníky, přijde mi to jako romantický období.

Máte nějaké hudební vzdělání?

JV: Nemá se o tom mluvit, ale vzdělaný je pouze náš bubeník, Honzík Výborný, jinak nikdo z nás hudební vzdělání nemá, možná někdo nějakou Lidušku. Jo, Jirka a Klárka.
JŠ: Jsme samorosti, hrajeme a nabíráme zkušenosti. Každý koncert a zkouška je taková škola.

Letos jste vyhráli Porty, jak jste se do toho vlastně pustili?

JV: Objevili jsme se na "divokou kartu" v Ústí nad Labem, za což velmi děkujeme, a do Jihlavy jsme se dostali rovnou. Celá naše účast na Portě byla velká sázka do loterie a každopádně nás velmi

foto: Tomáš Pohl ©

My3.avi v KC Kaštan

foto: Tomáš Pohl ©

překvapilo, že zrovna my jsme vyhráli. Určitě jsou kapely, které se o to léta snaží. Mám z toho pocit, že jsme někomu sebrali něco, co nám zas tolik nepatří. Když  přijedeš na festival a vidíš tam takový ty "pravověrný"?

Myslíš asi hlavně trampy?

JV: Přesně tak, je to trampská Porta, tak je to v pořádku. Každopádně za to děkujem, je to naše první ocenění, co nám kdo kdy dal.

Na loňském Notování pod Vyšehradem jste nešli do finále, protože jste měli zaplacenou dovolenou. Vy jako kapela trávíte společně i dovolenou?

JV: To takhle jezdíme jen s Honzíkem.
JŠ: Jezdíme s Kubou, s ostatníma ne.

Jak jste se dali vlastně dohromady, jste spolužáci?

JŠ: Kdysi na jednom Silvestru, náhodou.

Získané Porty znamenají i určitou rostoucí slávu, i když je to asi silné slovo. Nepřemýšlíte o nějakém projektu ve formě natáčení desky?

JV: Po vítězství na Trampské portě jsme získali možnost natáčení ve studiu Českého rozhlasu Sever - 20 hodin, a na Portě v Jihlavě jsme ve studiu Pepy Pecla, nevím jak se přesně jmenuje, získali možnost nahrát celou desku. Nevím, hodně o tom přemýšlíme a pojedeme se do Krumlova podívat do studia, jak to bude vypadat. V Ústí máme téměř dotočeno, uvidíme, co z toho vyleze. Kdyby z toho všeho vyšly tři krásně nahraný písničky, tak je to super. Myslím, že desky dneska dělá ne každá druhá, ale každá první kapela a kvalita je někde? všichni víme, kde.

Tak si ještě počkáte?

JV: Uvidíme, co z toho vyleze?

Kolik máte hratelných písniček?

JŠ: Když se teď bavíme před koncertem, tak jsem je počítal a vymýšlel playlist. Takových písní je asi přes třicet. Jsou to písničky, který můžeš hrát a nestydíš se za ně. Některý písničky časem odpadávají, ale když jsem je procházel, říkal jsem si u některý, že je škoda, že už ji nehrajeme.

Jaké jsou vaše dojmy hraní s folkáči?

JV: Za zhruba rok, co se pohybujeme na folkový scéně, jsme získali poznatek, protože s BBQ jsme hráli i na rockový scéně, že folk je neuvěřitelná záležitost. Hromada lidí dělá hromadu věcí zadarmo, což je úplně úžasný a úchvatný. Občas je to na úkor kvality, ale to vůbec nevadí, protože důležitý je nadšení. Ale neuvěřitelný je, že veškerý folkový festivaly, na kterejch jsme byli, měly dokonalej zvuk, dokonalej aparát, dokonalého zvukaře. Je to zarážející, když účasti na některejch festivalech nejsou zas tak veliký. Občas se lidi handrkujou o takový zbytečnosti, zda někdo hraje nebo nehraje falešně, ale zapomínaj na to, že ve folku je ohromná solidarita a nadšení, což je bomba, a v Čechách mi to přijde hrozně ojedinělý.

Máte svého zvukaře ?

JV: Rádi bychom, ale z finančních důvodů to nejde. Tady u Kaštanu, což je naše domovská scéna, máme Honzíka a je to úžasnej zvukař.

Na dnešním představení nehrajete jen vy, ale avizujete hosty?

JŠ: V kapele máme v podstatě jeden zpěv a je těžký utáhnout celej večer. Na festivalech si zahrajeme maximálně pět věcí, ale tady co nejvíc. Je to pro nás motivační, aby to byla pro lidi zábava. Snažíme se představení prokládat převleky, povídáním. Máme ustálené hosty jako je jedenáctiletá Monika, která s námi zpívá od začátku a je to vlastně další člen kapely. Poslední dobou spolupracujeme s dívčím triem Bluestone, jsou to hrozně šikovný holky. Vždycky se snažíme udělat něco nového.

Originální zvuk kapely tvoří i trubka. Jirko, jak ty ses k tomuto nástroji dostal?

JH: K trubce jsem se dostal přes flétnu. Byl jsem moc malinkatý, ve školce jsme se šli podívat do hudebky a tam hrál nějakej mladík na trumpetu a já jsem si řekl, že chci taky hrát. Byl jsem ale moc malej, tak tři roky jsem se učil na flétnu a pak trubka. Pak jsem si dal pauzu, chodil jsem za hudebku a na vojně jsem se k tomu dostal.
JV: Jirka hrál na vojně u Hradní stráže.
JH: Rok na vojně mi dal víc, než rok v hudebce.
JV: Hrál jsi polskou hymnu.
JH: Jo, bylo to velmi zajímavý a od tý doby se udržuju, když jsem dostal nabídku BBQ a následně od My3.avi.
JŠ: Jirko, jak si ceníš Port?
JH: Já si Port cením velmi mnoho.
JŠ: Znamená to, že si koupíš novou trubku? (smích)
JH: Rád bych si koupil novou trumpetu.

Kde vás lidi můžou slyšet?

JV: Díky těm oběma Portám se poměrně občas ozve telefon (Smích) a někdo nás někam pozve. V nejbližší době hrajeme na Jizerské notě, potom na Ozvěnách Porty, nejlépe bude, když se lidi podívají na naše stránky: www.my3.avi.com.


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
H_1  - Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná záležit   |83.208.153.xxx |11.10.2005 11:34:00
oprava adresy webu - www.my3avi.co
Stráša  - Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná záležit   |193.85.99.xxx |11.10.2005 18:27:00
Premlouvala jsem se,abych na tenhle rozhovor nereagovala,ale zkrátka mi to nedá...když totiž slyším,jak nekdo rekne,že folk je to,co si lidi hrajou u ohne(teda pardon,u táááboráku),otvírá se mi kudla v kapse.Definice,že folk je to,co si kdo složí doma a zahraje,je taky k uzoufání.Možná to mel být fór(?) Asi tak by se dalo ríct,že pop je to,co se hraje v rádiu ci v televizi atd.
Možná Americani to tak videj,ale Americani jsou....zkrátka Americani.Folk u nás(a v to doufám)je snad nekde jinde.Alanis Morriset je písnickárka a já mela odjakživa pocit,že písnickári se v zahranicí zarazují do folku jaksi automaticky(pokud nejsou napr.Janis Joplin apod.)
Nevím jak pro koho,ale pro me predstavují folk u nás kapely jako napr. Máci,Nerez,Jen tak,ruzní ti Folkloci a Folkšoci,Pražce,,dál treba Poupata,Šántré,Kaluže,Žamboši atd. (pokud se nekdo ze jmenovaných cítí mým výberem dotcen,tak se omlouvám).
Možná pro ty,co neznají jiný ohen než táborák:) je folk všechno možné.Pro me(a doufám že nejen pro me) je v tom však jistý rozdíl:
Tomáš Pohl  - Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná zál   |85.70.70.xxx |11.10.2005 19:37:00
Strášo, cekal jsem reakci na uvedené vety. Ty ctyri kluci a jedna holka jsou tak nezaraditelní a skvele nad vecí, že mi vubec ty vety nevadí
Stráša  - Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná   |193.85.99.xxx |11.10.2005 20:00:00
Jo,to se fakt nedá brát jinak než jako nadsázka:)
Tomáš Pohl  - Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřit   |85.70.70.xxx |11.10.2005 20:38:00
Jiste, ti kluci koukají na folk z vnejšku, jak vyplývá z jiných cástí rozhovoru. Na ne se clovek nemuže hnevat
jakýsi ruch  - Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuv   |62.245.77.xxx |11.10.2005 21:04:00
No to jsem zvedav, co z tech, kterí vidí folk zevnitr, zase v diskusi vyleze... :-
Stráša  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je   |193.85.99.xxx |12.10.2005 09:46:00
Doufám,že už nic,tech diskuzí na téma folk už "bolo privel'a":)
H_1, my3  - Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná zál   |83.208.153.xxx |12.10.2005 12:26:00
Milá Strášo, také jsme nechtel reagovat, ale nejak mi to nedá (asi proto, že se mi zdá, že proti nám neco máte:)).
Nepochybuji, že folk, at už jde o cokoliv, je pro Vás velmi osobní záležitost, stejne tak pro mnoho dalších. Ale nic se nemá prehánet, jak (dle mého) skvele dokumentuje osádka FT, kterí nás berou s nadhledem a myslím, že chápou náš prístup, který nevychází z cílené rebelie, ale z jen toho, že nám to jinak nejde, že to zkrátka jinak neumíme (dá-li se o umu vubec hovorit). Nevytahují na nás cepele svých rybicek a alespon na chvilku smazávají hranice (jak typické a príhodné naší dobe že?).
Nevím, co je folk a asi me to až tak nezajímá, alespon ne do té míry, že bych o tom vedl sáhodlouze odborné diskuze. Je-li však folk odvozen od slova lid/lidový/národní, pak prímer k táááboráku zdá se celkem trefný, pro mne pochopitelný a rozhodne jsme to nemysleli jako fór k uzoufání. Možná jsme naivní a dostatecne nectíme legendy, ale rozhodne to, co deláme, máme sakra rádi!!!
Prosím neberte to ve zlém, klidne si dumejte nad presnou definicí folku (i když Vy už asi víte což?;)), ale jak jsem tak sledoval kapely na "folkových" festivalech, budete to mít težší a težší.
Nevím, zda-li Vám vadí soucasná rozmanitost folku nebo konkrétne naše seskupení reprezentující (doslova!) folkovou muziku, každopádne at je to jak chce, preji Vám pevné nervy a výdrž:)!!
Black Bart the p08  - Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná záležit   |85.70.201.xxx |12.10.2005 16:01:00
Já s tou definicí žádný problém nemám. Možná není zcela vycerpávající, ale rozhodne není mylná, ci zavádející - tedy podle mého vnímání termínu "FOLK"
Stráša  - Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná   |193.85.99.xxx |12.10.2005 17:15:00
Nemám nic konkrétne proti vám(i když to tak vypadá:) a nejde o žádné presné definice.Já jsem si hudební žánry nevymyslela,jen myslím,že je dobre,že existují,protože každého muže pak oslovit neco jiného.Až už se "zglobalizuje" i hudba,až všude budou chodit stejne oblecení lidé se stejným názorem
a stejným vkusem,pak to bude dost nuda:))
Chápu,že se považujete za folkovou kapelu v tom smyslu,že folk je asi všechno,co složí clovek(folk=lidový).
Dokonce chápu i to,proc se vaše hudba tak líbí,slyšela jsem vás na Note a dobre se to poslouchá.
Každopádne Tomáš Pohl mi to v diskuzi krásne objasnil,takže už nic neríkám:).Jen moje pojetí folku je ponekud jiné,nezjednušené:
kuba - my3.avi  - Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná záležit   |194.108.138.xxx |13.10.2005 12:32:00
No pozdravpánbu...jen malé podotknutí a možná rýpnutí do živého masícka Když Tomáš položil v rozhovoru otázku co je to folk, tušil jsem, že vznikne problém. Cetl jsem tuny diskuzí a slovních bitek o tom, co je to folk... každý presne vedel, každý si stál za svým. Když nám pak Tomáš poslal rozhovor na schválení, ješte jsem tu odpoved malinko zobecnil, aby si na me nejaký "pravoverný folkar, který ví" nepockal na ružku s pravidelne broušeným bajonetem po dedeckovi, kterýžto sloužil v CK armáde coby obrlajtnant )) Já jsem si taky škatulky nevymyslel...není sakra jedno, co je to folk?!!
Když se te nekdo zeptá, snažíš se odpovedet a težko se odpovídá na otázky, který sám v sobe nerešíš. Navíc to preci nejde úplne popsat slovy a i kdyby...každej to má jinak hozený...a to je podle me dobre - doba kdy museli mít všichni stejnej názor je snad pryc, ne...?
Jinak si nemyslím, že by "folková" scéna zacínala díky míchání stylu, vetší rozmanitosti a barevnosti strádat. Naopak. Rozhodne podle me není pravda, že by tato ceská scéna nabírala smer nuda!!!
House  - Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná zál   |213.175.38.xxx |13.10.2005 12:36:00
kluci, já vás žeru :o
Stráša  - Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná zál   |193.85.99.xxx |13.10.2005 12:50:00
Když je to jedno,co to je,tak proc se na to stále nekdo ptá a reší to?:)
Kdyby se me nekdo zeptal,co je to napr. trash methal,tak zkrátka reknu,že nevim,pác to nevim:))
Nejde o to mít stejný názor na vec(receno tak trochu s "klasikem":)Proc by se ale nekdo nemohl ozvat,pokud se mu na vašem názoru neco nezdá?Není nutno vždy a se vším souhlasit:))A není nutno vždy a všechno "žrát":)))
kuba _my3.avi  - Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná   |194.108.138.xxx |13.10.2005 13:26:00
Možná máš pravdu, že by se to nemelo rešit vubec )) Stejne ta debata evidentne žádné východisko nemá... Nebo jednou vyleze na scénu nejaká megaosobnost s obrovským charisma, která rekne že folk je "..." a všichni to zbaštej a bude klid...všichni budeme mít jasno )
Z jiného soudku: psala jsi, že jsi byla na Jizerské note - moc príjemnej festival...i pocásko krásne vyšlo, což :-
House  - Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná   |213.175.38.xxx |13.10.2005 15:18:00
není nutné to žrát, já nejsem ta co žere tyhle diskuse (ono ostatne tu diskutují porád stejní lidé, že...). Žeru ty kluky (bez uvozovek), protože jsou k sežrání a milý a fajn, a me osobne je jedno, jestli hrajou folk, protože je to prijemná a vtipná muzika... kluci jen tak dál a doufám, že se mi povede dostat na nejaký Váš koncert do první rady..
Kytka  - Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřit   |160.218.43.xxx |13.10.2005 15:51:00
... ona ani tretí rada nebyla k zahození. A jak jsem to pozorovala, spokojené byly nejen všechny ostatní rady, ale i všichni ti, kterí zustali nezarazení (nebo nezaradení???). Oni totiž My3.avi pekne rádili (nebo radili???). Hlavne, že se nezaradili do houfu a jsou pekne sví. O to víc jsou naši
Stráša  - Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřit   |193.85.99.xxx |13.10.2005 16:40:00
Jo to jsem pochopila,že "žereš" je a ne diskuze.Samozrejme tady vubec nešlo o to,jestli se nekomu líbí muzika my3avi,to je každého vec.
A že tu diskutují stále titíž lidí bude zrejme tím,folktime ctou lidé,kterí se zajímají o podobné veci:)
Stráša  - Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřit   |193.85.99.xxx |13.10.2005 16:42:00
To jsem ráda,že se vám líbilo na Note
House  - Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuv   |213.175.38.xxx |13.10.2005 16:44:00
me jen prijde nesmyslné se tu bavit porád o tom samém, jako co je folk, co je tramspká muzika a co už v té dané škatulce neleží... ale když vás to baví, já se u toho i dost nasmeju :o))
Stráša  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je   |193.85.99.xxx |13.10.2005 17:52:00
Však já se tim taky bavim.A proc o tom nediskutovat?Aspon si clovek udelá názor na ty druhé a navíc myslim,že jsou i daleko horší diskuze než ta na téma hudební styly.Zkus se mrknout jinam a uhlídáš:)
House  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk   |195.113.26.xxx |13.10.2005 21:10:00
Neboj, vím o nich... jen mám pocit že se dá energie investovat užitecneji než vecným vytvárením škatulek..
Black Bart the P08  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk   |85.70.201.xxx |13.10.2005 21:35:00
Pravda. Obcas kouknu na diskuze jiných hudebních žánru (naposledy to bylo nejaké auditko o nu-metalu) a tam si clovek pocte! Proti tamním hádkám o tom, co je a co není nu-metal, jsou i naše nejostrejší diskuze jako brumlání duchodcu na lavicce v parku, když krmí holuby
Luboš Stranďa Stráník  - Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná záležit   |213.29.12.xxx |13.10.2005 21:48:00
Kapel jako jste vy, jen více a houšt. S tak klidným a prirozeným nadhledem jen tak nekdo nehraje. Hráli jsme spolu v Ústí na Korenech Porty a pro me to bylo asi nejzajímavejší bod vecera, škoda že hned na zacátku. Klidne bych si na vás pockal až na konec
Stráša  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachynský:   |193.85.99.xxx |14.10.2005 09:32:00
Ouha:)
Tady ale vubec nejde o vytvárení škatulek a já ani nemám pocit,že bych se nejak energeticky vycerpávala pri techto diskuzích:)
Ti kluci ale museli predpokládat,že se nekdo ozve,když rekli to,co rekli.Kdyby nekdo nekde rek,že napr. tramp je clovek,kterej jezdí do lesa,to byste teprv videli tu diskuzi:)))
Ostatne,kdyby se všechny prímery jen otrocky prekládaly z anglictiny,to by toho asi neodpovídalo víc.
No nic,mimochodem si tady pripadám jak mimozemštan,protože se za celou dobu neozval nikdo,kdo by nebyl nadšeným obdivovatelem zminované kapely.Možná bych mela odejít do hudebního duchodu,pác tomu asi prestávám rozumet:))
jakýsi ruch  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlachyns   |62.245.77.xxx |14.10.2005 10:01:00
Strascha is comradely tramp, really... :-
House  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jakub Vlac   |195.113.26.xxx |14.10.2005 10:08:00
If you think so...
nechápu cemu Stráša prestává rozumet - tomu že se tu neozývají odpurci my3.avi? proste prepnou na jinej program, stejne jako když se mi nelíbí nova tak si ji holt vubec nebudu ladit..
Honza Výborný (my3.avi)  - Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná záležit   |82.99.137.xxx |14.10.2005 11:16:00
Dobrý den,
diskuse se nám pekne rozvíjí.
Pro me osobne je to moc príjemné poctenícko.
Dovolil bych si dve poznámky na adresu slecny Stráši:
1. Trempové nechodí do lesa?
2. Nenapadá me jediný duvod, proc by jsi nás nemohla "žrát".
Vyb
Petr Sedláček  - Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná záležit   |217.194.34.xxx |14.10.2005 11:56:00
Folk je, když nás to baví. A folk taky je všechno to, cemu každej z nás verí, že je to folk.

To mi prijde na folku úžasný - pro každýho znamená neco úplne jinýho. Nebo ho snad má nekdo rád kvuli necemu jinýmu? ;-)))
House  - Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná zál   |195.113.26.xxx |14.10.2005 14:03:00
píše se to žrát v uvozovkách nebo ne? já v tom mám zmatek... :o((
Tomáš Pohl  - Re: Re: Jakub Vlachynský: Folk je neuvěřitelná zál   |80.188.224.xxx |14.10.2005 15:16:00
Milý Kubo, už pri kladení otázky na téma Was ist ein Volk ? jsem tušil, že diskuse bude a tušil jsem i diskutéry.
Mimo tento " zásadní" problém bych byl ješte radej, kdyby se díky této diskusi ti, kterí Vás jen ctou a neslyšeli, šli na vás podívat.
P.S. Teší me zejména pochvala od Strandy - Stráníka. Jen doufám, že je zase nekdy uslyším, dost se mi po nich stýská

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Library zlib