gototop
14.01.2003 Kontakty a termíny KONKURSU ZAHRADY 2003 (Jupp, Folk & Country)    Tisk
Zajímavosti

Město, místo konání, datum (pokud je již známo)
(pro kapely z okresů...)
Přihlášky a informace

1. PÍSNIČKÁŘI A DVOJICE

Orlová, (Moravské semifinále Zahrady písničkářů) 22.3.2003
Turnov, Městské divadlo (České semifinále Zahrady písničkářů) 19.4.2003

Kuřim, nádvoří zámku (Zahrada Písničkářů) 25.5.2003
(národní finále výběru písničkářů a dvojic z celé ČR)
Jiří moravský Brabec, Na Loučkách 1210/2, 664 34 Kuřim
tel.: 541 231 312, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

2. KAPELY

Frenštát pod Radhoštěm, Kulturní dům (Moravský vrabec) 8.3.2003
(okresy Vsetín, Frýdek-Místek, Nový Jičín)
Eliška Jarmerová, Dům kultury, Dr. Parmy 254, 744 01 Frenštát Pod Radhoštěm
tel.: 556 835 397, 603 377 126, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Karviná, Městský dům kultury (Moravský vrabec) 15.3.2003
(okresy Ostrava, Opava a Karviná)
Josef Grim, Závodní 2431/36, 735 06 Karviná - Nové Město
tel.: 596 344 271, 604 737 702, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Zlín, Zelenáčova šopa 22.3.2003
(Zlínský kraj)
Martin Juřík, Dlouhá 111, 760 01 Zlín
tel.: 603 875 089, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Plzeň, Divadlo Čas 1.4.2003
(Plzeňský kraj - společně s předkoly Trampské Porty)
Esprit, Hanuš Klůs, Kopeckého sady 13, 301 35 Plzeň
tel.: 378 037 900, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Turnov, Městské divadlo 4.4.2003
(Liberecký kraj)
Václav Feštr, KULTURNÍ CENTRUM TURNOV, Markova 311, P.O.Box 51, 511 01 Turnov
tel.: 481 322 083, fax: 481 321 391, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Jindřichův Hradec, KD Střelnice 5.4.2003
(Jihočeský kraj)
Pavel Jarčevský, Milda Vokáč, Gymnázium V.Nováka, Husova 333/II, 377 01 Jindřichův Hradec
tel.: 384 361 253, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Mohelnice, MěKS (Moravský vrabec) 5.4.2003
(okresy Olomouc, Přerov, Šumperk, Jeseník a Bruntál)
Pavel Nenkovský, Staškova 18, P.O.Box 12, 789 85 Mohelnice
tel.zam.: 583 430 351, domů: 583 430 099, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Praha - Bohnice, Divadlo za plotem 7.4., 8.4., 9.4., 15.4., 16.4. 2003
(Praha město a Střední Čechy)
Pavel Rada, Pod Čimickým hájem 201/8, 181 00 Praha 8
tel.: 608 216 149, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Aš, Ašské kulturní středisko 11.4.2003
(Karlovarský kraj)
Ašské kulturní středisko, pí.Burianová, Karlova 700, 352 02 Aš
tel.: 354 525 306, 603 487 455, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Litvínov, Citadela 12.4.2003
(Ústecký kraj)
Luboš Stráník, U zámeckého parku 838, 436 01 Litvínov
tel.: 602 276 837, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Kuřim, Společenské centrum KD 12. a 13. 4. 2003
(Jihomoravský kraj - společně s předkolem Trampské Porty)
Jiří moravský Brabec, Na Loučkách 1210, 664 34 Kuřim,
tel.: 541 231 312, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
Agentura ALCI, A.Cimbálník, Česká 11, 602 00 Brno, tel.: 532 193 128, 602 766 756, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript (za Trampskou Portu)

Jihlava, Divadlo na kopečku 16.4.2003
(Jihlavský kraj)
Milan Medvěd Kolář, Komenského 30, 586 01 Jihlava
tel.: 567 302 622, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Karviná, Městský dům kultury (Finále Moravského vrabce) 26.4.2003
(výběr z předkol v Mohelnici, Karviné, Prostějově a Frenštátu pod Radhoštěm)

Hradec Králové, U letců (Hudlovačka) 3.5.2003
(Hradecký a Pardubický kraj)
Vladislav Růža, Šafaříkova 688, 500 02 Hradec Králové
tel.: 603 822 125, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

Slovensko (Strunobranie)
Mgr. Dagmar Očenášová, Národné osvetové centrum, Nám. SNP 12, 812 34 Bratislava

PRAVIDLA KONKURZU ZAHRADY

Muzikantům připomínáme, že uzávěrka desátého ročníku KONKURSU ZAHRADY je všeobecně 31. ledna 2003. Někde mohou být uzávěrky přihlášek prodlouženy, ale příliš na to nespoléhejte. Pokud prošvihnete termín přihlášení, nezbývá než opět rok čekat.

Přihlašovací dopisy (a případné demo - pokud ho pořadatel vyžaduje) posílejte přímo pořadateli regionálního předkola, redakce časopisu Folk & Country dostane od pořadatele kopii. Do přihlášky napište:

1. název skupiny nebo jméno písničkáře s adresou a telefonickým spojením a e-mailem (případně i webem skupiny)

2. obsazení a historií skupiny či dosavadními hudebními aktivitami písničkáře (nebuďte příliš skromní a struční, jde o vaši publicitu).

Pozor! Materiály ani případné kazety zaslané s přihláškou se nevracejí!

Účast není omezena. Účastnit se může každá skupina nebo sólista (a duo) z ČR nebo SR. Úhrada cestovného a dalších nákladů spojených s účastí na Konkursu není v možnostech pořadatelů. V některých předkolech se i letos bude možná vybírat i určité startovné.

Nevíte-li si s odesláním přihlášky rady nebo potřebujete další informace, obraťte se na nás: tel.:222 541 889, e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

1.Písničkáři a dvojice

Posílají přihlášky společně s povinnou kazetou na adresu: Konkurs Zahrady, Jiří moravský Brabec, Na loučkách 1210/2, 664 34 Kuřim. Finále ZAHRADY PÍSNIČKÁŘŮ je v Kuřimi (odtud se postupuje na Zahradu), předcházet mu budou dvě předkola - české v Turnově a moravské v Orlové. Stejně jako v minulých letech se úspěšní písničkáři a dua budou v Náměšti na Hané ucházet o Krtečky.

2. Kapely

Všechny skupiny budou vystupovat v regionálních kolech a u jejich pořadatelů se budou také přímo přihlašovat. Koly Konkursu mohou být jak předkola Zahrady, tak i jednotlivé výběrové festivaly - například Moravský vrabec, Hudlovačka a podobně.

Výběrový systém na Slovensku STRUNOBRANIE jednak končí celoslovenským festivalem v Banské Štiavnici (kam mohou být české kapely z Konkursu Zahrady také doporučeny), jednak je výběrem pro ZAHRADU, případně další festivaly.

V případě velkého zájmu kapel, přesahujícího organizační možnosti pořadatele předkola, může pořadatel provést předvýběr účastníků podle nahrávek. V takovém případě je nahrávka nutná. Informujte se proto raději předem u pořadatele předkola.

Uspějete-li,
a) můžete být pozváni na festival ZAHRADA 2003
b) na Zahradě dále vybráni do soutěže o Krtečky
c) můžete být pozváni na některý z dalších festivalů, pořádaných časopisem Folk & country (Slunovrat v Pardubicích, Folková růže, Setkání 2003 na Konopišti, atd.)
d) můžete zaujmout dramaturgy dalších festivalů a šéfy klubů, kteří se jednotlivých kol Konkursu také zúčastňují. Jimi můžete být vybráni například na Prázdniny v Telči, Mohelnický dostavník, FOLKomín 2003, Okolo Třeboně, Struny na ulici, Festival na pomezí a další významné akce. Můžete být osloveni i zástupci gramofirem nebo rozhlasových a televizních pořadů.
e) může si vás vybrat některá renomovaná skupina nebo písničkář jako hosty svého programu
f) bude se o vás psát ve FOLK & COUNTRY a ve FOLKtimu

Konkurs ZAHRADY není soutěž. Nejde nám na rozdíl od jiných soutěží o problematické sestavování pořadí a porovnávání neporovnatelného, ale o hledání nového, zajímavého, čerstvého a průbojného v naší muzice (a samozřejmě taky o pozoruhodné výkony i zpěvné písničky).


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Jožin  - Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2003   |212.24.128.xxx |06.12.2002 09:17:00
Hmm to je teda dost dobrý: "V nekterých predkolech se i letos bude možná vybírat i urcité startovné". Tak to už je teda vrchol, platit za úcast. Myslím, že velký guru zajel do bažiny hnusu až po uši
Jaroos  - Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2003   |62.24.75.xxx |06.12.2002 09:31:00
Nerad bych se mýlil, proto napište, kdo o tom neco víte. Ale mám pocit, že toto není Juppovo narízení, ale opatrení majitelu ci provozovatelu hudebních zarízení, v nichž se konkursy konají. Ti tyto prostredky používají na nájem a technické výdaje. Krom toho to není žádná letošní novinka. Je to tak
Petr Merxbauer  - Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2003   |213.246.101.xxx |06.12.2002 10:13:00
"Startovné" - opravdu to není Juppovo vule a už vubec ne narízení. Je to svobodné rozhodnutí poradatelu dané zejména problematickou návštevností "konkursních" koncertu. Napríklad v Praze-Bohnicích za startovné dostane každý interpret urcité množství vstupenek a je tedy motivován, aby pozval patricné množství svých fanoušku
David Maroš (Ořešák)  - Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2003   |195.39.30.xxx |06.12.2002 11:43:00
Me by zajímalo, proc si "Jožin" myslí, že je "vrchol, platit za úcast"? A jak taková akce (treba predkolo) má probehnout? To má poradatel platit prodelek? Nebo si má poradatel sehnat sponzora (treba 10000 Kc), aby se vše zaplatilo?

David Maroš (Orešák)
Zubrik  - Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2003   |212.65.242.xxx |06.12.2002 12:02:00
Tohle uz jsme probirali nescetnekrat a musim se priznat ze to co Davide pises, tedy ty reseni jak to udelat je podle mne presne to co by poradatel mel udelat. Ovsem je mi jasne ze se do mne zase pustite halva nehlava a budete to pripodobnovat k sportu atd ... take nesouhlasim s tim ze se plati startovne a to ani kdyz za to kapela cokoliv dostane. Ovsem neni to jak pise Jozin z Juppovy hlavy, ale z hlavy moravskyho brabacaka a od nej to adi prejali i ostatni poradatele. Ael nevyresime to. Ja nepresevedcim treba Paval Radu ze to jde bez startovneho a on zas mne ze je to spravne. Snad jen jedine ze nejake to kolo odporadam sam a predvedu ze to jde nebo na tom prodelam kalhoty
Jožin  - Re: Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2   |212.24.128.xxx |06.12.2002 12:30:00
Znám spoustu poradatelu co delaj festivaly a maj to financema pokrytý, aniž jsou závislí na poctu diváku. To vstupný od nich je jaksi nad rámec.
To je dost uhozený, aby nekdo porádal hudební akci a chtel po úcinkujících, aby si sehnali divákya ešte za to platili. Když neco porádám, tak se musím starat, né?
Anebo, když už ty predkola maj sloužit jako výber pro velký festivaly, tak proc z nich neco nezadotovat pro predkola. Protože bez tech predkol by jaksi nebylo tech velkých, jak teda tvrdí Jupp.

P.S. Když už tak toho chudácka porád omlouváte, že to není jeho výmysl, tak prece on v tom muže udelat porádek a propríšte nesverovat onem vybíracum poradatelství. Ale ono to asi trochu v necem jiném, né
David Maroš (Ořešák)  - Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2003   |195.39.30.xxx |06.12.2002 14:24:00
K Zubríkovi: To jsme opravdu nescetnekrát probírali... Myslím, že máš pravdu v tom, že to asi nevyrešíme.

K Jožinovi: Proc by melo být "uhozený", že poradatel chce po ucinkujících penežitý príspevek? Když jim to rekne dopredu a ucinkující s tím souhlasí? A když ucinkující nemá jméno, které by nalákalo diváky, tak je nejlepší varianta, že prijdou diváci, kterí jsou pozváni prímo ucinkující kapelou (to se týká i koncertu apod.) Poradatel kapel neznámých jmen (byt kvalitních, ale neznámých) nemá mnoho šancí, pokud nechce porád prodelávat! Prece je jasné, že sehnat sponzora je témer nemožné! Kdo si myslí, že je to jednoduché, at se mi prihlásí a uvidíme! Pokud nemá poradatel sponzora nebo kapelu zvucného jména, tak bez startovného má jedinou možnost - nic neporádat (pokud nechce dotovat z vlastní kapsy). Kapely by (snad!) mely být rády, že ješte existují poradatelé. Nebo ne?

David Maroš (Orešák)
www.oresak.c
Jožin  - Re: Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRADY 2   |212.24.128.xxx |06.12.2002 15:12:00
Já bych to otázku bral presne naopak: Poradatelé by meli být rádi, že existují kapely. To je práve ten paradox.
Howg
David Maroš (Ořešák)  - Re: Re: Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRA   |195.39.30.xxx |06.12.2002 15:40:00
Pokud je to takhle, tak je všechno jasné!!! Poradatel chce usporádat akci pro neznámé (ale dobré) kapely. Místo toho, aby kapely byly rády, že se nekdo o ne stará a napomáhaly ke zdárnému prubehu akce (treba financním príspevkem), tak má být poradatel rád, že tyto kapely existují???
Jenom mi prosím napiš, jestli hraješ v nejaké kapele, abych vedel, koho nemám zvát na akce mnou porádané.

David Maroš (Orešák)

PS Jestli "Howgh" znamenalo, že se dále nebudeš vyjadrovat, tak já taky koncím. Howgh
Vašek Müller  - Re: Re: Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRA   |212.65.193.xxx |06.12.2002 16:22:00
Jen krátce: i folk je soucástí normálních vztahu panujících ve svete "venku". Každá zábava neco stojí. Mladé kapely se snad hudbou baví, na to, aby se muzikou živily a chtely za ni peníze obvykle ješte zdaleka nemají diváckou obec, která by na ne prišla a zaplnila druhou kolonku - tedy príjem poradatele. Docela nechápu, proc by na tom mel poradatel programove prodelávat. Nejsem poradatel, jen ctím logiku veci.
Vašek Mülle
Jeroným  - Re: Re: Re: Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU Z   |195.113.46.xxx |11.12.2002 12:15:00
ACH JÓŽINE... my jsme to už opravdu probírali loni celou zimu. Takže Ti reknu to samé, co jsem psal loni, ale jinak:

** startovné je treba 50Kc na clena kapely
** vstupné na koncert ciní 60 Kc
** každý úcinkující dostane za svých 50 dve volné vstupenky + visacku pro sebe
** vstupenky prodá svým blízkým a utrží 120-50Kc
** nakonec bude v plus 70 Kc, za což si koupí vécu a caj


***Tímto zpusobem poradatel nezkrachuje a muzikant má 1) svoje diváky, 2) na veceri.

***Pokud Ti to prijde neetické, tak si vzpomen, jak se prodávají lístky na maturitní ples - tam je to mnohem vetší raso.

***Možná patríš mezi ty, komu lidé na koncerty chodí jaksi automaticky, to ale te pak zase nemusí zajímat, jak to chodí v amatérském folku, nebo snad jo
Petr Sedláček  - Re: Re: Re: Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU Z   |80.95.100.xxx |14.01.2003 08:26:00
Davide, mám zkušenost jako muzikant i jako spoluporadatel (dramaturg) festivalu. Dovolím si s Tebou nesouhlasit. Vezmeme to takhle: Když jsem muzikant, nota bene amatérský, znamená to, že nekam jedu zahrát. Vetšinou za to ovšem vubec nic nedostanu - a když, tak to steží pokryje náklady, o nástrojích nemluve. Však to znáš taky. Proste to ale k tomu patrí a kdybych to nechtel delat, tak to nedelám. Jde mi o tu radost z hudby.
Pokud jsem poradatel, vím, že budu mít nejaké náklady. Bud na akci prodelám a budu to delat pro ten dobrý pocit stejne jako ten muzikant, nebo udelám všechno proto, abych ty náklady minimalizoval a získal nejakého drobného sponzora. Pokud se uzavreme to schématu, ve kterém budou poradatelé chtít svoje náklady po muzikantech a muzikanti po poradatelích, tak na sebe budeme jenom hulákat svoje pravdy a k nicemu to nepovede. Jestli ono to není tak, že bychom si meli vycházet vstríc drobet jinak...
A jestli,jak se zdá z predchozí reakce, se Te muj nesouhlas nejak osobne dotkne (což bych vážne ze srdce nerad), tak moje jméno najdeš pod clánkem - kdybys chtel mít jasno, koho že to nechceš zvát na své festivaly. Preju Ti peknej den
Martin Pospěch  - Re: Re: Re: Re: Předkola a pravidla KONKURSU ZAHRA   |62.177.101.xxx |14.01.2003 22:47:00
Myslím, že jsis trochu popletl pojmy. Ten, kdo porádá festival udelá jen dobre, když si zajistí sponzora. Jenom bláznu by nevadilo, že prodelá.
Hácek je v tom, že predkolo zahrady není festival, ale konkurs!!!, nebo prehlídka, chceš li. A tyhlety konkursy porádají tito lidé vpodstate jen ze své dobré vule.
Myslím, že mužeme být rádi, že je to alespon takto. Taky by si s tím Jupp a ostatní vubec nemuseli lámat hlavu. Urcite by pro ne bylo jednodušší nechat si poslat všechny kazety do redakce a z tech(treba 300 kusu)vybrat (treba)po 20 kapelách do semifinále zvlášt pro Moravu a zvlášt pro Cechy.
Urcite bys byl radeji, kdyby to bylo takhle? Myslíš, že bys mel vetší šanci se takhle dostat na Zahradu coby úcinkující(a ne jako divák)?
A navíc to mají takhle všichni konkursisté docela blízko. Porád lepší, než se štrachat (dle výše zminované varianty) treba 250 km na semifinále(pokud bych samozrejme takto prošel sítem), s radostí, že neplatím ono neštastné startovné.Hurá!!! To že za cestovné dám víc, než bych zaplatil za startovné na konkurs ve svém regionu... Neva! Vlk by se nažral a koza by zustala celá.
To jen aby sis uvedomil, že to taky muže být jinak. Navíc drtivá vetšina kapel (a to nemluvím o písnickárích) zúcastnivších se konkursu si svým hraním ani nevydelá na to cestovné a jsou rády, že nejedou onech 250km, ale jen treba 70. Nebo že by si mela i taková kapela nahonem porídit nejakého sponzora?)
Zdravim
Václav K.  - Sponzor   |160.217.9.xxx |15.01.2003 13:22:00
A proc by kapela nemohla mít sponzora? Pripadá Ti to neetické, ponižující nebo príliš pod úrovní umenítvorících folkaru??
Jan-M.Rak  - Re: Sponzor   |212.20.121.xxx |15.01.2003 13:41:00
Jen pod uroven vetsiny sponzoru.
M
Martin Pospěch  - Re: Sponzor   |62.177.101.xxx |15.01.2003 15:54:00
Jan-M.Rak Ti rekl naprostou pravdu. Nepríjde mi to ani ponižující, ani neetické. Každé takové kapele bych ho jen prál. Melo to znamenat spíše to, že jakákoliv "no name" kapela asi jen zteží nejakého sponzora sežene. Pokud to není tatínek, nebo strýcek...
Martin

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Library zlib