gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

26.03.2002 Jihoceský Konkurz Zahrady skoncil (FOLKtime)    PDF Tisk Email
Aktuality

V posledních dvou pracovních dnech minulého týdne proběhl v Jindřichově Hradci jihočeský Konkurz Zahrady, kterého se zúčastnilo několik nadějných regionálních formací. Vybíral opět Michal Jupp Konečný, přítomni byli také pořadatelé několika menších regionálních festivalů.

Ze čtvrtečních kapel se v dobrém světle ukázala folková Fontanela z Velešína, zajímavě se uvedla také českokrumlovská Lakomá Bárka. Staré známé tváře mohli diváci vidět v táborské kapele Acoustic Impact, kde po redukci sestavy krtečkem ověnčeného Telegrafu našlo nové útočiště několik telegrafistů. Kapela směřuje do jazzových vod a její síla je stejně jako u Telegrafu především v instrumentální dovednosti svých členů.

I v pátečních kapelách byly sem tam k vidění známé tváře. Nejinak tomu bylo i u skupiny Směr jih, celkem dobře rozjeté kapele, která staví především na přesné souhře tří akustických kytar. Naproti tomu vokálně nejvyspělejší kapelou se toho dne zdála být kaplická Exfanta, která se věnuje především spirituálům a renesančnímu folku. Za zmínku stojí také dívčí sdružení Františkovy sestry z Českých Budějovic, stejně jako kapela z toho samého "hnízda", tedy Bonsai č. 3, která mohla být se svým výkonem spokojena i přes místy "nestandardní" nazvučení sálu a především pódia.

Kdo bude mít nakonec tu čest odjet v červenci do Náměště? To možná v tuhle chvíli ještě neví ani Jupp. A tak sledujte vývěsky, jakmile budou finalisté Konkurzu známi, dáme vám samozřejmě vědět.


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Kari  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |.xxx |26.03.2002 17:45:00
Koukam že s nekým kdo tento clánek napsal sdílím stejný názor. Taky se mi líbíla Lakomá Barka a jiné kapely. Jen ten ctvrtek byl takový divný. Lidi toho už meli dost a na konec byl zarazen jinak dobrý Telegraf který jsem po tom 6-ti hodinovém maratonu už nesnes... . O to byl nádhernejší sobotní koncert. Sám jsem tam pomahal s bandou pripravovat zvuk. Jen je škoda že ve clánku nebyla zmínena poslední domácí kapela která tyto predkola porádala a to Jen tak tak
Karin Doudova  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |62.168.35.xxx |28.03.2002 14:21:00
Dobry den!
Mam k vam vazeni folktimaci velkou vyhradu! Ze vy jste tento clanek opsali od pana Konecneho z internetoveho casopisu Folk a Country?! Proto i ten podpis Folktime. Kdyby jste aspon nechali moznost hodnotit, dala bych petku, takhle vam posilam vytku takto. Nevodte ctenare za nos!Piste jen o koncertech na kterych jste! Nedela se to ani na internetu.
Priste vice novinarske cti Vam preje
Karin Doudova, Ceske Budejovic
Šaolín  - Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |213.246.74.xxx |28.03.2002 17:20:00
Milá Karin, Tvé reakci zde predcházel mail, který jsi mi poslala (opet pod pseudonymem) na zacátku týdne, a ve kterém jsi se ptala, zda na té akci nekdo od nás byl. Znovu tedy opakuji, že všechny informace máme od našeho spolupracovníka, který byl v JH prítomný, a že clánek jsem zpracovával já, proto jsem ho nepodepsal svým jménem, ale oznacil jej znackou FOLKtime (jak to ostatne deláme u drtivé vetšiny aktualit). Konec koncu ani nevím, kde bych mel na serveru Folk & Country takové informace hledat. Myslím také, že na tomto míste mužu s klidem prohlásit, že všechny aktuality a clánky, které zverejnujeme, pochází z našich vlastních zdroju. To, že se po té, co jsou zverejneny u nás, nekteré z techto informací záhy objevují na serverech jiných (naposled napríklad zpráva o nové desce Poupat) muže být skutecne shoda náhod a nás tudíž ani nezajímá, proc tomu tak je. Verím, že jsem odpovedel na všechny Tvé otázky, pokud by Te zajímalo, cokoliv dalšího, mužeš mi napsat na muj mail saolin@folktime.cz. Ahoj, Šaolín
Marek Žídek  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |194.228.177.xxx |28.03.2002 18:27:00
Omyl, ten mail nebyl od Karin, ale ode mne. Poslal jsem ho prímo redakci FOLKtime, protože jsem to tak považoval za dustojné a pokud vím, podepsal jsem ho svým vlastním jménem i prijmením. Ale jinak jsou naše myšlenkové pohody s Karin podobné a abych pravdu rekl, udivuje me, že nekdo, kdo vede internetový casopis, kapelníkuje Magison a sám prispívá do FC se neorientuje na jejich servru. Prirovnání se zprávou o nové desce Poupat mi prijde zde jako nemístné, pokud vím, netají se o tom na svých koncertech.

S pozdravem
Marek Žídek (Tábor)
posta_a@atlas.cz
Zubrik - webmaster FOLKtimu  - Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |212.65.242.xxx |29.03.2002 11:07:00
Tak mi to nedalo a kouknul jsem se na ten clanek u F&C na jejich webu, a mimo to, ze je napsan o te stejne akci a tedy o stejnych faktech a podobnych pohledech, na nem neshledavam nic stejneho ... nevim tedy co Karin nebo komukoliv jinemu na zminenem clanku vadi v souvislosti s clanek u F&C. Ostatne vsichni muzete posoudit sami ;-))))

P.S. Karin koukal jsme se do logu webu a vsimnul jsem si jak se pekne snazite ohodnocovat clanky dvakrat, asi vas mrzi ze dve petky jednomu clanku dat nemuzete ze?
Slídil  - Re: Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |195.113.46.xxx |29.03.2002 11:33:00
Zubríku, nebo Šaolíne. Kdo je Marek Žídek? Kde hraje, proc se podepisuje jednou jako Ceské Budejovice, podruhé Tábor, pricemž posílá email z opavské knihovny? O podobných gaunerech bysme meli mít velmi konkrétní jesno.
J
Jaroos  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |62.24.75.xxx |29.03.2002 11:45:00
Takovýhle reakce docela berou chut vubec neco delat. Škoda... :-
Jeroným  - Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |195.113.46.xxx |29.03.2002 11:47:00
Naprosto s Tebou souhlasim, Jaroosi
David Jirků  - Opakované známkování   |194.108.51.xxx |29.03.2002 11:53:00
Jen malou noticku ke znamkovani. U nas na InternetFOLKu muzete oznamkovat petkou v podstate tolikrat, kolikrat vam to vase trpelivost dovoli (staci preckat nekolikaminutovy "bezpecnostni" interval). Kapela Nacas by mohla vypravet :-
Marcelka  - Re: Opakované známkování   |195.113.46.xxx |29.03.2002 12:12:00
Na Internetfolku me neprekvapí nic... )
Zubrik  - Re: Opakované známkování   |212.65.242.xxx |29.03.2002 12:20:00
Coz si myslim neni spravne ... mne osobne opravdu zajima jestli se ctenarum clanek libi nebo ne a jeho pripadne reakce ... a znamek je zatim tak malo (radove do desitek), ze to pak prilis zkresli vysledky, ktere pak o nicem nevypovidaji a cele znamkovani je knicemu.

V kazdem pripade ale i tak dekuji za pripevek jak Karin tak Markovi, protoze tak mame alespon zpetnou vazbu i kdyz treba negativni a vime jakou cestou se pustit dal
David Jirků  - Re: Opakované známkování   |194.108.51.xxx |29.03.2002 12:29:00
Zubríku, takhle zase nebereš v potaz ctenáre, kterí sdílí jeden pocítac (manželé, nekolik lidí z jedné kamceláre, návštevníky internetové kavárny apod.) Cili rekl bych, že když povolíš opakované hlasování, dozvíš se víc
Jaroos  - Re: Re: Opakované známkování   |62.24.75.xxx |29.03.2002 12:32:00
Mno... Já osobne si myslím, že známkování nemá prakticky žádnou hodnotu. Nejvíc se rozhodne dozvím z psaných reakcí
David Jirků  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |194.108.51.xxx |29.03.2002 12:37:00
To je chyba Jaroosi. Jestli si zvykneš, že te za každý clánek budou lidi jen chválit, hrozí ti pád do propasti samolibosti. Vždycky se najde nekdo, komu se to bude líbit a zároven i jeho protipól
David Jirků  - Re: Opakované známkování   |194.108.51.xxx |29.03.2002 12:41:00
Drív se mi taky známkování nezdálo. Ale je pravda, že cím více lidí oznámkuje (jakkoliv), znamená to, že je clánek zaujal. A naopak. No a to už je pro me coby autora docela zajímavá informace
Marek Žídek  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |194.228.179.xxx |29.03.2002 12:56:00
Tak moment, pane Slídile (já se narozdíl od vás podepsal). Úvodem predesílám, že tímto reaguji na webu FT naposledy a to hned z nekolika duvodu. Vaše zpusoby a koketování s etikou mi totiž velice silne pripomínají zpusoby minulého režimu a dále s vámi komunikovat považuji pod svoji úroven. Já zde zprávu z opavské knihovny ani jiného podobného institutu rozhodne neposílal a nechápu, jakými myšlenkovými pochody jste k tomu mohl dospet. Dále - nikdy jsem pod podpis nepripojil Ceské Budejovice, stejne jako jsem nikdy netvrdi, že hraji v nejaké kapele. Na váš dotaz, tedy dodávám, že nejsem clenem žádného hudebního uskupení. Co je velice zajímavé - jak vedení webu FOLKtime silne ZNEVAŽUJE SOUKROMÍ A ANONIMITU tech, kterí se rozhodnou jakkoliv prispet do diskuse ci hodnotit stránky. S tím jsem se doposud nikde nesetkal. Doporucuji tedy vyrobit elektronický formulár pro každého zájemce na vaše stránky vstoupit, s tím, že si ponecháváte právo jakékoliv informace uverejnit. Urcitá forma výslechu, na který už jsme zvyklí, ale takhle alestpon bude navštevník vedet, na cem je, což muže posílit vaši duveryhodnost. Gauner Marek Žídek, Tábo
Zubrik  - Re: Re: Opakované známkování   |212.65.242.xxx |29.03.2002 13:00:00
Nesdilim s tebou tenhle nazor ... mam k dispozici logovaci soubory a vidim, ze paklize nekdo zkousi oznamkovat clanek, je to vzdy tesne po tom co ho oznamkoval poprve ... preci jen je to docela okrajovy zanr na to aby na jedne IP sedelo hned nekolik lidi co touzi oznamkovat stejny clanek ... a kdyz se pokousi oznamkovat clanek podruhe v jiny den, je to v podobnou hodinu a podobne se na FOLKtime dostava, casto si prohlizi ty stejne veci a ma stejeny obvykly pohyb po webu ... da se z toho usuzovat ze je to ten samy clovek ... takze ve vasem pripade mu nezbyde, nez je-li technicky zdatny smazat susesnku a hlasovat jak zbesily a nebo halsovat s pauzami ... tady si proste podruhy nezahlasuje ... jak sam rikas zeptejte se kapely Nacas, ma s tim velike zkusenosti ;-)))
Superslídil  - Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |195.113.46.xxx |29.03.2002 13:18:00
Ale, ale
1) nejsem vubec clenem vedení ani jiné struktury FT, Vaše data jsem si vytáhnul z bežného zdroje, jak se dají vytáhnout data z kterékoli webové stránky
2) Pokud nevíte, že jste sem sám napsal, že se jmenujete Karin Doudová Ceské Budejovice, tak je to s Vámi opravdu špatné

3) Pokud už sem nic nenapíšete, jen dobre.

4) omlouvám se tem, kterí by mohli mít pocit, že je má rozprava s panem Žídkem nejak poškodila. Je to ale ciste vecí nás dvou, nebojte
Jaroos  - Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |62.24.75.xxx |29.03.2002 13:24:00
Ale to já prece vím. Byl to jen povzdech, pocit, takovej "fnuk"... Proste me mrzí, že i na natolik neutrální, informativní príspevek se reaguje negativisticky. Prijde mi to proste zbytecný..
Jerome  - Re: Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |195.113.46.xxx |29.03.2002 13:28:00
Lidé jsou ruzné, zvlášte pak nekteré ;-)))))
David Jirků  - Re: Opakované známkování   |194.108.51.xxx |29.03.2002 14:28:00
No neshodneme se, ale na tom vubec nesejde. Tvrdím, že úspešne analyzovat se dají i data s duplicitním hlasováním, kór když si mužeš podle potreby opakované hlasy odfiltrovat. A když nekomu stojí za to hlasovat petkrát za jedna nebo petkrát za pet, vyctu z toho, že byl opravdu hodne nadšenej respektive naštvanej, je to proste další kritérium navíc. Ale to je jedno, zkrátka to máme každý jinak a máme to pro sebe i zduvodnený.
Zda
Marek Žídek  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |194.228.179.xxx |29.03.2002 15:07:00
Nechtel jsem, ale neodpustím si poslední poznámku. Jestli ze všech lidí, kterí se budou názorove shodovat, ale jejichž názor se vám nebude zrovna hodit do krámu udeláte kvuli verejnému mínení Marka Žídka, tak jsem velmi potešen. Je ze me druhý Cimrman. Jár
Zubrik  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |212.65.242.xxx |29.03.2002 16:48:00
Obavam se, ze se to zacina zvrhavat uz uplne mimo tema dikuse o tomto clanku. At si kazdy ctenar precte to, co je na webu F&C a sam posoudi, myslim ze to bude asi nejlepsi. Paklize se pocitate mezi folkare, meli byste spolu spise diskutovat a ne se hadat. K tomu zivotnimu stylu folkare to urcite prislusi vice ... takze uzijte si vsichni prijemne velikonoce
Šaolín  - Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |193.179.112.xxx |29.03.2002 18:13:00
Dobrý den,
dnes jsem celý den na cestách a k internetu jsem se dostal až v tuto chvíli. Moc me mrzí, že se zde mezi tím rozvinule tahle zbytecná diskuze. Vcera po prvním príspevku cloveka, který sem píše pod nickem Marek Žídek, jsem v 17:57 na jeho adresu posta_a@atlas.cz poslal mail s tímto znením:

OK Marku, mužu Ti nekam zavolat?
Moje císlo je 0602 225 160.
Šaolín

Bohužel Marek se mi neozval. Chtel jsem mu opravdu brnknout, chvíli pokecat, zeptat se ho, co mu nejvíce vadilo na clánku a domluvit se s ním na pivo, protože se shodou okolností koncem príštího týdne do Tábora chystám. Bohužel Marek se mi do této chvíle neozval, a to ani telefonicky ani mailem. Opravdu už nevím, co víc bych mohl v tuto chvíli udelat. Marku, jestli máš zájem na vyjasnení celé záležitosti, napiš mi, prosím, na muj mail saolin@folktime.cz. Moji identitu znáš, proc já nemuho znát Tvoji? Díky za odpoved¨a hezký víkend všem ostatním. Šaolín


vasek müller  - ZTRÁTA SOUDNOSTI? ANEB JSEM S GAUNERY!   |212.65.193.xxx |02.04.2002 08:49:00
Zdravím vespolek!
Predem uvádím, že ac jsem stejne jako dalších 65 000 lidí z Opavy, v které je i treba univerzita, nepsal jsem nikdy nic pod jménem Marek Žídek a už vubec jsem nikdy neposílal mail z místní knihovny. (Dokonce me myšlenka jak zabíjím cas, který bych mohl venovat firme a bežím mailovat do knihovny hodne baví.) Po doctení tohoto príspevku tomu stejne nebudete verit, a je mi to uprímne jedno, protože stojím zrovna na opacné strane barikády a budu v následujících vetách Marka Žídka, nebo kohokoli jiného, kdo chce kdekoli a na internetu tím tuplem vyjádrit svuj názor podporovat. Zajímá me témer vše, co se týce médií a reknu vám rovnou, že FOLKTIME zklamal na celé cáre. Dokonce se odvážím tuto debatu a celou záležitost oznacit za prvotrídní trapas.
Shrnme si o co jde: Jakýsi clovek, ci lidé (nechápu proc to rešíte) napsal príspevek, který se neshoduje s názorem party kamarádu, která tvorí, ci prispívá do Folktime. Místo normální reakce, odpovedi a prípadné další debaty se strhne hysterie! Nebo jak se vám líbí název HON NA LIDI S JINÝM NÁZOREM?
Ano, debatní príspevky pod clánky ve Folktime jsou casto prátelským obdivným poplácáním po ramenou. Nic proti tomu. Opravdové diskuse, to vetšinou nebyly. Cím se tedy odpurci provinili? Ano, jiným názorem! Jenže je tady ješte jeden hácek místo hledání adresy "toho gaunera" bylo lépe ríci jméno zdroje, z jehož informací jste vycházeli! O tom se nejak nedebatovalo, jestli náhodou ten clovek, ciste teoreticky, nemel v necem pravdu. Proc také, že. Pojdme po nem!
TEN GAUNER JE ANONYM - a ješte nicí náš pocit z dobre vykonané tvorby! Takže v prípade jiného názoru vám anonym vadí. Zajímavé, že NEVADÍ ANONYM MARCELKA, kricící nedoložené stupidní výkriky proti konkurencnímu casopisu (ten v téhle debate není první). Také po ni pátráte? Že nevadí Slídil a Superslídil jehož ŠPICLOVÁNÍ NEMÁ S JAKOUKOLI ETIKOU ZBLA SPOLECNÉHO a ješte uráží neznámé lidi! Samotný fakt slídení po osobních informacích, je zrovna v téhle dobe tuším tabu ve slušné spolecnosti. A nazývat nekoho GAUNEREM? Blahopreji!
Popíráte právo kohokoli zustat v anonymite? Není tento hon, jen dukazem, že pokud ten clovek použil pseudonym, UDELAL DOBRE? Nezajímá vás názor, ale jeho puvodce, doporucuji v tomto prípade anonymitu všem.
Sleduji nekteré internetové diskuse a pod pseudonymy vystupují témer všichni. Na iDnes stejne jako otiskuje v tištené podobe príspevky od takto oznacených lidí i casopis Týden. Jsou to všichni gauneri, Slídile, Jaroosi a další?
Proc vy kryjete svuj zdroj? Zde asi právo na utajení existuje. A kdybych to vzal do absurdity (a tento hon byl neuveritelne absurdní ) jsou snad trampské prezdívky oficiální jména?
Uvažoval jsem, že tento príspevek napíšu pod nejakým nickem a pockám až me vypátráte a budete verejne pranýrovat. Asi bych se dobre bavil.
DELAT CASOPIS JE I MORÁLNÍ ODPOVEDNOST. Distancovat se od fízlování a slídení i superslídení, prípadne se omluvit a distancovat od urážek. Bylo by lepší osobní data chránit, než po nich slídit a dávat fízlum prostor.
Z toho, jak Zubrík popsal sledování návštevníku folktime mrazí. Dekuji každopádne za tyto informace, za prvé vím, že se musím dvakrát rozmyslet než nekde vstoupím. Varoval jsem behem víkendu své kamarády, aby se na internetu chovali ostražiteji a nevyjadrovali svuj názor. Navíc mám zrovna nabídku na sloupek do jednoho vcelku prestižního spol. casopisu a mám skvelý námet. Folktime jmenovat nebudu, nechci ubližovat. Každopádne je známkování opravdu zbytecné, pokud se dají odhalit lidé, kterí si dovolili známkovat špatne. Za to však budete mít idylicky krásné hodnocení.
Uvažoval jsem o tomto materiálu jako o clánku do jiného folkového média, ale neudelám to. Zubríka i Šaolína si opravdu vážím jako inteligentních lidí a doufám, že to, že zde vyjadruji jiný názor, nebude mít na naše vztahy vliv. (Vždy se mi líbilo jak jsi Zubríku na konferenci neustupoval ze svých názoru, i když byly treba proti všem. O to méne chápu tuto kauzu.) Jaroose zn
Zubrik  - Re: ZTRÁTA SOUDNOSTI? ANEB JSEM S GAUNERY!   |212.65.242.xxx |02.04.2002 11:01:00
Ahoj Vasku
Jak vidim, i ty ses temer vyhnul tomu, o cem tato diskuse je, tedy hodnocni clanku, a venusejes se tomu, co odsuzujes u druhych. Nazyvas se gaunerem stejne jako s jim nazyva Marek a svadis vinu na vedeni FOLKtimu, ze vas tak nazvalo, ackoliv tomu tak neni. Ono jak sam vis muze sem psat kdokoliv a cokoliv a tedy nechapu proc Slidly, Superslidily, Marcelky a dalsi povazujes za vedeni FOLKtimu. Nevim co te k tomu vedlo (asi jejich proFOLKtimovsky postoj) a ver mi, ze se proste neskryvam ja ani Saolin (coz je vedeni FOLKtimu) za zadnymi pseudonymy. NEMAME ani jeden s temito pseudonymy nic spolecneho a ani mi jejich prispevky nepripadaji nijak hodnotne, ani mne netesi ze prave takovi lide pochlebuji FOLKtimu. Jak jsem jiz v jednom predchozim prispevku napsal, naopak si tech negativnich prispevku vazim, ackoliv s nimi nesouhlasim, a reagoval jsem prave na ne, protoze mam pocit, ze na ne se reagovat da a asi bych i coby zastupce druhe, te obvinene, nazorove strany reagovat mel.
To, ze nereaguji na Slidily a spol je jednoduche, neni na co reagovat, jsou to jen ubohe nic neresici vykriky, ktere se snazi jen zatahnout diskutujici do nesmyslne hadky, a jak je videt, ty ses chytnul. Ano mohl bych treba takove vykriky smazat, nebot si nic jineho nezaslouzi, jenze to zas prijde nekdo, kdo bude tvrdit, ze co se mi nelibi mazu a branim diskusi. A ja rozhone citim, ze pokud prispevky nebudou v rozporu se zakonem tehle republiky pak je nemam pravo mazat.
Jak tenhle clanek vznikl? Tim kdo se konkurzu jako redaktor zucatnil, byl Vasek Koblenc, a protoze nemel cas a chut o tom nakonec sepsat clanek, poskytl sve poznamky Saolinovi a ten je setridil do vet a sepsal. Proto tedy podpis FOLKtime.
Co se tyce mych informaci o sledovani chovani uzivatelu na FOLKtimu, je to proste ... tyto informace eviduji a analyzuji prave proto abych vedel kde jsou slaba mista, co se da vylepsit, a pouzivam je vyhradne pro ucely vyvoje FOLKtimu. Nevsiml jsem si, ze bych tu uvedl nejakou konkretni informaci, ktera by vedla k odhaleni jakehokoliv ucastnika (opet rikam nespojuj mne se Slidily). Vzhledem k tomu ze cely redakcni system FOLKtimu je ciste moji praci, potrebuji zkratka k jeho dokonalemu odladeni tyto udaje evidovat a po jejich analyze opravit potrebna mista v jeho kodu. Navic pokud by se tu objevily prispevky, ktere jsou v rozporu se zakonem, jsem povinen v pripade zajmu policie tyto udaje ji poskytnout (Tot varovani pro vsechny, kdoz chteji zustat v anonymite a pritom se stavet proti zakonu).
Tedy souhlasim s tebou, ze delat casopis je take moralni zodpovednost a ver mi ze tuto zasadu ctim a dodrzuji.
Distancuji se od nazoru Slidilu prohlasuji ze nejsou dilem FOLKtimu a tudiz necitim na tomto miste zadnou potrebu se za ne omlouvat, nebot diskuse je otevrena a za jeji prispevky FOLKtime nezodpovida (coz zcela jiste vsichni pochopili). Dokonce ani necitim ze by tve vytky vuci vedeni FOLKtimu byly opravnene. Histerie (jak tys to popsal) ktera tu vznikla neni tedy mym dilem a naopak ty patris mezi ty kdo ji tu delaji zivnou pudu. Dukazem budiz i to ze analyzou udaju, ktere mam k dispozici, jsem snadno dosel k tomu, ze Slidl se myli, pokud rika ze Marek je z Opavy, neni tomu tak. A stejne tak dobre vim odkud pochazi onen Slidil. Ale odkud Slidil pochazi ti opet neprozradim, ctim prave tu moralni etiku.
Ostatne pokud chces dale diskutovat, precti si oba clanky, a muzes se vyjadrit k tomu jestli je "okopirovany". Tohle je myslim ta spravna diskuze. A az dojdes k zaveru, ze ty clanky jsou evidentne odlisne, das mi za pravdu, ze hajim cest FOLKtimu a odpovidam jen na ty pripevky, ke kterym mam co rict a na ktere se vubec da odpovedet
Alena Kučerová  - Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |212.65.193.xxx |02.04.2002 11:31:00
Zdravím z Ostravy! A doufám, že to nevyzní jako spiknutí severomoravské sekce, když si dovolím vyjádrit s Vaškem Müllerem souhlas. Prominte, ale když si procítám zpetne jednotlivé diskusní príspevky, prijdou mi jako hon na cernou ovci ve stáde, kde je vše programove ciste bílé až prusvitné, že ani náznak stínu nevrhá. Ale držte se pekne v rade, dodržujte prikázaný smer jízdy, na Stopku stát, zprava dejte prednost. Pred zapocetím cesty nahlaste úcel a trasu, kudy se budete pohybovat a predložte ke schválení. SPZ musí být dobre citelná a jste povinni se kdykoli behem jízdy na požádání legitimovat. A pozor! Vcas brzdit a reagovat na výstražnou signalizaci. Pokud porušíte predpisy, je marné zatloukat, prumyslové kamery, chránící bezpecí spoluobcanu, jsou všude... Jste rozumní lidé, verím, že Folktime deláte podle svého nejlepšího vedomí i svedomí a urcite vás to stojí hodne sebeinvestic. Možná by chtelo zvážit správnost pravidel provozu a neporádat hony na "cerného Petra". Preji pekný den. AlíK, Ostrav
Marek Žídek  - Re: Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |194.228.133.xxx |02.04.2002 12:14:00
Císlo mobilního telefonu, stejne jako to, s kým chodím na pivo, považuji za svoji zcela soukromou a ryze osobní vec. Prostor k vyjasnení záležitostí je tuším vytvoren práve pod clánkami, v podobe diskuse. Ale já už na vás nemám otázek a není mi treba odpovedí.
I když mi nebylo práno, i já jsem mel pekný víkent, doufám, že stejne jako ostatní.
Marek Žíde
Deux, jenž machinuje na ex.  - Re: Re: Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |195.113.46.xxx |02.04.2002 12:57:00
"...Ale já už na vás nemám otázek a není mi treba odpovedí. ..." Takže o co tady komu vlastne šlo, když Marek nechce znát odpoved na nastolené otázky? ))
Jeroným  - Re: Re: Jihočeský Konkurz Zahrady skončil   |195.113.46.xxx |02.04.2002 13:11:00
Presne tak, Alíku. Jakkoli bych treba váhal, proc v necem brzdit (rád se pohádám kdykoli s kýmkoli o cemkoli - znáš me) )), urcite máš pravdu, že je nutnost dodržovat nahlášný smer a trasu. Nad diskusí je celkem jasne nadpis "názory na clánek", tak by asi prišlo vhod nediskutovat o osobách Marka, Slídilu a jim podobných, ale o muzice, kvuli které si Folktime procházíme. Nebo je personifikace víc než téma samotné

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Květen 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
   1 2 5
 6 7 8 9
131419
21
2728  

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib