|
V poslední době konečně i folkoví písničkáři pochopili, jak je pro ně důležitá mediální publicita. Ostudným příkladem budiž Žamboši, o jejichž bezvýznamném koncertu v Madridu informovaly nejen běžné hudební weby včetně jeronym.com (což je pochopitelné), ale také časopis Včelař, Svět železnic a v neposlední řadě německý rozhlasový pořad "Guten Morgen". Však si za to také právem vysloužili kritiku ze strany skutečně folkově žijících a folkově smýšlejících kolegů.
Jaké však bylo překvapení Žambochů, když při svých toulkách světem narazili (při zcela nedůležitém vystoupení ve Francii) na obrovský reklamní poutač spřáteleného libereckého dua Disneyland, včetně aktuálních termínů koncertů v letech 2005-2007. Pochopili, že přece jen mají i osvícenější kolegy, od kterých se mohou sebepropagaci učit. Pro ilustraci přikládáme fotografii Honzy Žambocha nevěřícně zírajícího na reklamní poutač v zapadlé brazilské vísce, který zve ctěné posluchačstvo na koncert nejmenovaného svatořečeného kolegy písničkáře z Řeže u Prahy.
Sdílet na...
|
Na to není nikdo zvědavej?
Je super, že M i Ž furt hrajou!
Na to není nikdo zvědavej?
Rok 2025 a my stále posloucháme kundu Zaňákovou, x...
Druhé semifinále Notování – říje...
Řekl jsem si, že jako vtip stačí to Brno, ale vidí...
Druhé semifinále Notování – říje...
Takže znovu k názvu MandalaBanda. Sice už jsem to ...
Hluboké nedorozumění: jsou hraví...
Dušan řekl spoustu mnohem horších věcí
Hluboké nedorozumění: jsou hraví...
Haló... to je omyl... Dušan to rozhodně neřekl o H...