gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

08.07.2005 Zahrada 2005 - výsledky (FOLKtime.cz)    PDF Tisk Email
Soutěže

Vážení čtenáři, dovolujeme si vám předložit výsledky, které jsme obdrželi z redakce FOLK & COUNTRY. Počty hlasů byly zveřejněny pouze u prvních deseti kapel a prvních pěti písničkářů a duí (hergot to je hrozný slovo). Všem oceněným ještě jednou gratulujeme!

foto: Ivan Krejza Bllemby ©

Vítěz diváckého hlasování skupin - Bezefšeho

foto: Ivan Krejza Bllemby ©

Skupiny:
1. Bezefšeho Praha 
2. Marien Pardubice 
3. Strašlivá podívaná Plzeň 

Krteček od redakce časopisu FOLK & COUNTRY:
Šantré Praha

Písničkáři:
Tereza Terčová Olomouc Tachov

      

Skupina                                       Počet hlasů
1. Bezefšeho    

321

2. Marien                        

211

3. Strašlivá podívaná    

165 

4. Bob a bobci

155

5. Panelákoví fotři

147

6. Pidilidi

142

7. Šantré

136

8. Divozel

131

9. Pupkáči

129

10. Shannon

126

11. Shivers  
12. Do větru  
13. Já, ty a on  
14. Cuba Kubikula  
15. Na moment  
16. The Šůtrs  
17. Karpatské horké  
18. BlueGate  
19. Hluboké nedorozumění  
20. Houpačky  
21. Bodlo  
22. BG Bazar  
23. Maňana  
24. Tajf  
25. Prsten  
26. Alešanka  
27. Nová tvář  

     

      

        

      

foto: Ivan Krejza Bllemby ©

Držitel Krtečka redakce Folk & Country - Šantré

foto: Ivan Krejza Bllemby ©

      

            

      

      

      

      

      

      

      

foto: Ivan Krejza Bllemby ©

Tereza Terčová vítězná písničkářka

foto: Ivan Krejza Bllemby ©

 

 

Písničkáři a dua                         Počet hlasů
1. Tereza Terčová                 

145

2. Jaroslav Urbánek

62

3. Zrcadlové sestry

39

4. Alena Vítová

25

5. Vesna Caceres

23

6. Nestíháme  
7. Hudec - Kloupar  
8. Petr Sedláček
9. T'n'T   
10. Duo Salamander               

 

             

      

      

      

        

 

 


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
kuch  - Re: Zahrada 2005 - výsledky   |82.202.14.xxx |08.07.2005 17:56:00
Duí je opravdu strašné, protože správne je "koho ceho" - duet.

kuchstis
Školník  - Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |213.220.197.xxx |08.07.2005 19:34:00
Tot otázka, protože v pravidlech cs pravopisu jsem našel
duo, dua str., mn. 1. dua, 2. duí, 3. duím atd
Lingvista  - Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |85.70.70.xxx |08.07.2005 19:51:00
Pane profesore, to by nominativ musel znít dueto nikoliv duo, podobne jako kvartet a kvarteto ci kvintet a kvintet
Lájoš Demetér  - Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |85.70.70.xxx |08.07.2005 19:52:00
Pak je taky možné : Dui, dui, dui,, dešudu
Dušan Vainer  - Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |196.3.50.xxx |09.07.2005 00:13:00
Ehm...Dvojic
Kuba Horák  - Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |84.244.121.xxx |09.07.2005 18:11:00
O výsledky souteže se zajímám už nekolik let, ale tento rok jsem se poprvé zadíval na pocty hlasu a zhrozil se. To, že stací na zisk "krtka" 145 hlasu se mi zdá, a prominte mi to, smešné. Potom nechápu, proc se o té souteži tolik bájí a proc by mel být vítez opevovaný. Upozornuji, že proti T. Tercové vubec nic nemám, i když kvalitu úcinkujících s ohledem na folkare, které tato scéna má, nikterak nepredcenuji. Kub
Jindrich  - Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |82.208.29.xxx |11.07.2005 09:00:00
Proc se hrozit? Jestli je na scénu písnickáru na Zahrade zvedavých obvykle nejakých 300-400 lidí tak je to na pomery vesmes málo známých písnickáru celkem úspech, a 140 hlasu se blíží pomalu 50%. Soutež písnickáru prece není Superstar, aby musely hlasovat statisíce, tady hlasují posluchaci co se o tuto scénu zajímají a to že nejde o žádné masy prece není až taková tragédie. I když kdoví, treba kdyby se T. Tercová nemihla v letošní Superstar, tech hlasu by mela možná mín (a možná by konecne a zasloužene vyhrál Jarda Urbánek:)
vašek müller  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |194.108.119.xxx |11.07.2005 09:53:00
Urbánek byl skvelý. Lidí bylo podle me na písnickárích méne než obvykle. Jinak na toto téma se rozbehla debata pod aktuálním Lichým pátkem na www.folkcountry.c
Dáša  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |193.179.41.xxx |11.07.2005 14:55:00
Nemyslím si, že Terka vyhrála díky SS. Vzhledem k tomu, že vloni byla na druhém míste hned za Martinou Trchovou, je to naprosto logické, protože hraje casto a je o ní slyšet..
Kuba Horák  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledk   |84.244.121.xxx |11.07.2005 17:21:00
Jindrichu, psal jsem to sem proto, že to císlo je naprosto neúmerné zvuku, který má sousloví - vítez Zahrady. Ani bych se nedivil, kdyby se nekde psalo, že Alena Vítová se se svou tvorbou dere dopredu...dukazem tohoto tvrzení je její senzacní ctvrté místo v souteži písnickáru..a druhý breh alias realita? 25 hlasu
 - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výs   |62.177.106.xxx |11.07.2005 18:23:00
Kubo, máš pravdu. Naštestí clovek musí projít sítem a to má pro prihlášené neštastníky vetší význam, než ten "soutežní" koncertík na radnici Zahrady. Melo by být duležité, jestli hraje celý rok, jestli je videt a maká. Krtek je fajn, jsem rád že ho máme, v noci se s ním mazlíme, ale, cas beží dál, rajcátka už pomalu zrají a krtek rajcata nežere. Necerti se, každý kdo Krtka má, ví nejlíp jaké to je a co to spíše neznamená, nežli znamená. Ovšem, tech 15 minut slávy, ach, tech 15 minut slávy...:-
poradatel FC  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 -   |82.202.14.xxx |11.07.2005 21:08:00
Resite to zbytecne, panove, cely hlasovani je totiz stejne jen medialni bublina a veliky podvod. Zeptejte se poradatelu kteri scitaji hlasy z bednicek. Oficialni vysledky jsou vzdycky o 20-60% vyssi nez to co se doopravdy secetlo - a to podle toho kdo kolik leze Konecnym do pr.
Belmondo  - Re: Zahrada 2005 - výsledky   |194.212.139.xxx |12.07.2005 08:59:00
Milý poradateli FC,
když už jsi takový hrdina, že tu odhaluješ docela zajímavý podvod a nemáš už tolik odvahy se pod to podepsat proc lezeš Konecným do pr... tím, že se podílíš sám svým poradatelováním na tak velkém podvodu
vašek müller  - Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |194.108.119.xxx |12.07.2005 09:39:00
A nebudou ty výsledky vetší tím, že se to prepocítává na procenta?
Takovými rádobyhrdiny se nemá smysl zabývat
Jirka  - Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |81.90.161.xxx |12.07.2005 09:54:00
Taky me malinko prekvapilo, jak malé rozdíly rozhodují o Krtkách, letos to bylo cca 120 hlasu -11.místo, což by loni nestacilo ani na 19. místo,to co jsme meli se skupinou loni, bylo to asi 410 hlasu - asi 7. místo. Byly letos hrozne malé rozdíly, takže pokud nekdo presvedcil bandu kamarádu, která vhodila 20-30 hlasu, mohlo to z kohokoliv, kdo se motal okolo 8-4 místa udelat víteze jednoho z Krtku, to by se loni nestalo, protože víc hlav víc ví. http://www.folktime.cz/clanek.asp?id=2285 - tady lonsko. Jen tím chci ríci, bylo to obhjektivnejší myslím. Jinak na scéne u kaplicky to bylo moc príjemné
Zubrik  - Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |212.65.242.xxx |12.07.2005 10:46:00
Ano, nedovolil bych si tvrdit ze Terka vyhrala kvuli SS, je opravdu dobra. Co si ale dovolim tvrdit, ze diky SS vyhrala s takovou obrovskou prevahou. Kdybych provozoval sazkovou kancelar s tipy na viteze krtecka u pisnickaru, Terka by mela kurz jedna cela
Zubrik  - Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |212.65.242.xxx |12.07.2005 10:54:00
Myslim ze to bylo hlavne tim ze prvni krteckovsky koncert byl uz v nedeli kdy se festival sotva rozjizdel. Dalsi veci je, ze zdaleka ne kazdy navstevnik ma zrovna chut hlasovat v takovych soutezich (ti co sedeli od kaplicky vpravo v pivnim stanu asi sotva hlasovali, kdo vi jetsli vubec poslouchali) a domnivam se i ze celkovy pocet divaku Zahrady byl nizsi.
Mimochodem kdyz uz jste u tech rypani ohledne poctu hlasu, vsimli jste si kolik hlasu staci na vitezstvi v ankete FC o Zlate klice na objev, desku, skupinu, zpevaka a zpevacku roku?
Jindřich  - Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |82.208.29.xxx |12.07.2005 11:54:00
OK, ten príspevek s lezením nekomu nekam je trapný, ale s tím prepocítáváním hlasu jsem si náhodou vzpomnel že už pred dvema lety se jistý písnickár (podotýkám že v tom roce už nesoutežil, nebot Krtecka již mel) zminoval mezi recí že výsledky se prepocítávaly, údajne kvuli malému poctu hlasujících. Takže aby to nevypadalo že tech hlasu je nejak málo, tak se k nim prý ješte neco pridalo. Docela by me zajímalo co je na tom pravdy, a jak to vlastne funguje, myslel jsem si že pocet hlasovacích lístku v krabici = pocet hlasu. (A ted nemám na mysli lonský rocník na Konopišti, kdy se nejak podivne pocítaly mimosoutežní hlasy diváku co nevideli písnickáre od zacátku, což mi tedy prišlo taky podivné..) Zdá se, že na recech tech, co si stežují, že je to celé nejak málo pruhledné, a to od pocátecního výberu pres Kurim až po finálové odpoledne s hlasováním diváku, možná neco bude... ...co na to Jupp
jl  - Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |82.202.14.xxx |12.07.2005 12:37:00
Ahoj Jindrichu. Nejsem autorem príspevku od "poradatel FC".

Nevím co bych dodal.
JL
Jirka  - Re: Zahrada 2005 - výsledky   |81.90.161.xxx |12.07.2005 13:39:00
Je to taky všechno letos ješte více ovlivneno návštevností toho daného vystoupení. Kupríkladu jsem zaregistroval, že na první pulku nedelního koncertu o Krtecky sedelo v publiku min. o 50 % méne lidí a to se dost projevilo i na konecných výsledcích,ale s tím se nic nenadelá, je to vec dramaturga programu, komu dá tu príležitost hrát ke konci koncertu,kdy už lidi ví, že to je poslední nebo predposlední skupina, tak nejakou vyberou, která melodie jim ješte zrovna v hlave hraje
Jindřich  - Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |82.208.29.xxx |12.07.2005 15:01:00
Ahoj, ten muj príspevek nemel vyznít tak, že jsi autorem príspevku od "poradatel FC", jestli to tak vypadalo, tak se omlouvám. Spíš jsem chtel ríct, že jsem si na tu zmínku o prepoctech hlasu vzpomnel až pak, takže ve svém prvním príspevku v této diskusi jsem ješte (naivne?) pocítal, že uvedených 140 hlasu by mohlo být pri zhruba 300 posluchacích koncertu u Radnice témer padesát procent. Ovšem ted se Kuba Horák bude hrozit ješte víc...:
vašek müller  - Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |194.108.119.xxx |12.07.2005 15:17:00
Pokud se nepletu, tak se to za každý den prepocítává v procentech z celkových hlasu. Tíms e eliminuje menší ci vetší pocet hlasujících.
A pochybuju, že by mel nekdo zájem ovlivnovat výsledky. Proc taky, je zde krtek od redakce F&C. A Jupp si muže pozvat na scénu koho chce, na to nepotrebuje žádné hlasování. ale tajemné nedoložené teorie mely vždy úspech..
KH  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 -   |84.244.121.xxx |12.07.2005 15:31:00
Hoj, nemyslím si, že krtek neznamená vubec nic, ale ta císla me opravdu "znejistila". Je fakt, že clovek musí brát v úvahu i tu cestu sítem, i když tady by to mohlo zase vést oklikou k otázce jednoho výbercího...Tak ci tak nechci snižovat kvality tech, co si hrejí krtka na prsou-) Napríklad znám jedno duo ze Vsetína, co si tu mršku jiste zaslouží...No nic, jdu trénovat. Koupil jsem nejaké to kilo nahnilých, terc na míste, festivalová sezona sotva vypukla...nemám cas se tu vykecávat
Jirka  - Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |81.90.161.xxx |12.07.2005 16:37:00
Ne, si me nepochopil, myslel jsem, že když jsme hráli, tak tam sedelo o 50 % mín lidí, než na tušim Panelákové Fotry, kterí hráli ob dve skupiny po nás v druhé polovine vystoupení v ten samý den - a z toho plyne, že kdo nás neslyšel, nám težko dá hlas což ? Takže s tím se težko neco nadelá a nic tomu asi nepomuže, holt to je boj a štestí :-
vašek müller  - Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |194.108.119.xxx |12.07.2005 16:39:00
To máš pravdu. Je to hodne o štestí - no, je to jenom hra..
Džexna  - Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |84.42.183.xxx |13.07.2005 01:02:00
Jirko, jen pro zajímavost. Bezefšeho vloni i letos vystupovali na Krteccích poslední. Vždy mely koncerty skluz, do hledište pricházelo publiku na jiný program, než tam ješte probíhal. Vloni skoncili na 10. míste, letos byli první. Jak je videt, s poradím vystoupení v soutežním bloku celkové umístení tedy príliš nesouvisí
JL,1.LcK  - Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |82.202.14.xxx |13.07.2005 01:40:00
Nevím presne kdo jsi, ale vím urcite, že jsem si z tech prepoctu delal srandu.
Mezinámi - nevím presne co je a není pravda, ale vím urcite, že FC velmi pozorne sleduje, co se lidem líbí.
Proto asi není úplne reálná zmínka o dvaceti fanoušcích, kterí zvrátí výsledek finále.
Mno, možná že do toho zas tak nevidim )))

JL
Jirka  - Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |81.90.161.xxx |13.07.2005 09:07:00
No, já myslím, že souvisí hlavne na poctu diváku,a ty se tam nahrnuli ke konci dosti slušne, kdo mel lístek hlasoval, když je slyšel a byli dobrí. Jak jsem psal výše, je to o štestí, tím jsem myslel to, že napr. na Bezevšeho tam bylo evidentne 2x tak plneji než na nás v první polovine vystoupení ten den. Ale preji jim to a dokonce jsem je dopredu tipoval :-
Dušan Vainer  - Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |196.3.50.xxx |13.07.2005 11:17:00
Jirko, spousta lidí taky hlasuje tak, že se proste zastaví na Kaplicce a hodí lístky vybrané od svých kamarádu do patricné škatule. Bez ohledu na to, kdo se zrovna na pódiu smaží. Podotýkám - nevidím na tom vubec nic nic špatného. Bezefšeho mají velmi pocetnou základnu fanoušku, jinak by asi nevyprodali Divadlo Járy Cimrmana. A navíc jim to dost dobre hrálo. Stejne tak Strašlivce. Je to mimo jiné i o tom, kolik skalních posluchacu té které kapely je ten který rok na Zahrade. Bzfh to meli letos vychytaný. A to nemluvím o fanoušcích z konkurencních kapel, hehe..
Jirka  - Re: Re: Re: Re: Re: Zahrada 2005 - výsledky   |81.90.161.xxx |13.07.2005 14:02:00
Tak tak, presne tak si to taky myslím. :-

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Květen 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
   1 2 3 4 5
 6 7 8 9
131419
21
27  

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib