gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

24.06.2004 Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou (Dušan Trličík)    PDF Tisk Email
Reportáže

To už je bohužel osud akcí pořádaných pod širým nebem, že rozmary počasí do jisté míry ovlivňují celkový průběh akce. Říkám do jisté míry, protože ne vždy jsou pořadatelé zahnáni zcela do kouta. S mokrými variantami se asi prostě tak či onak počítat musí.

Já jsem se vypravil v sobotu 19.června do Děhylova u Ostravy, abych se přesvědčil, jestli to, co jsem slyšel o prvním loňském ročníku třídenního festivalu Za vodou je pravda. Prý je to bezvadný festival s dobrou dramaturgií a pěkným umístěním v terénu. Když jsem ze Vsetína v podvečer vyjížděl, akorát začínalo skrápět. Po deseti kilometrech začalo pršet, pak lít a nakonec jsem jel asi dvacet kilometrů v přívalovém dešti. No, nevěděl jsem, jestli se nemám vrátit, ale nakonec zvítězila zvědavost. Do Děhylova jsem dorazil již za umírněného deště a nastávajícího pološera. Služba na parkovišti, zbudovaném na louce asi 50 m od areálu Loděnice, v němž se festival koná, mě s politováním oznámil, že se ehm.. z důvodu počasí právě nehraje, ale že je na parkovišti volné místo a že si můžu zaparkovat.

Skutečně se kolem půl deváté, kdy měl být, podle harmonogramu, který jsem získal na internetu, na pořadu Pepa Streichl, nehrálo ani na jednom ze dvou pódií, postavených v areálu bývalé loděnice. Pódia jsou blízko a k sobě zády, a zatímco se na

foto: archiv ©

Pepa Streichl na ilustračním snímku

foto: Vratislav Fišera

jednom hraje, na druhém se v pohodě chystá další kapela  Je to bezvadné a inspirativní řešení pro potenciální pořadatele a zároveň výborná věc ve prospěch zdravotního stavu diváků, kteří jsou mezi každým číslem programu nuceni k mírnému pohybu, souvisejícím s přesunem tělesného hardware do místa právě probíhajícího koncertu. Kromě toho samozřejmě v programu nejsou prostoje způsobené odchodem, příchodem a nazvučováním dalšího interpreta.  Míst na sezení, vytvořených pomocí tvárnic a fošen, bylo, dle mého odhadu u obou pódií tak akorát. Navíc u malého pódia, které je v areálu postaveno natrvalo, je velký dřevěný přístřešek s výčepem, takže je možné sledovat probíhající koncert za každého počasí. V tu chvíli byl na velkém pódiu už  ozvučovací aparát zbalený a na malém se uvažovalo o pokračování programu.

Něco po půl desáté se začalo opět hrát. Slávek Janoušek se pokusil dokončit svůj koncert, který byl předtím přerušen přívalovým deštěm. V hledišti seděla pouze jediná fanynka, a tak Slávek hrál první písničku jen pro ni. Pořád poprchávalo, ale než koncert skončil, začalo se hlediště přece jen plnit. Protože však dramaturgie byla počasím zcela rozvrácena, patřila toho večera scéna již jen přespolním hvězdám.

Po Slávkovi Janouškovi, přišel na pořad Robert KřesťanDruhou trávou. Hlediště se více zaplnilo, protože déšť zcela ustal. Robert Křesťan na chvíli přerušil program aby oznámil radostnou novinu, že totiž České mužstvo v Portugalsku vyhrálo. Bohužel jsem zapomněl nad kým :-)

Nevím zda to bylo tou dešťovou náladou, ale vystoupení Roberta Křesťana s druhou trávou mě připadlo poněkud nervózní. Možná jsem byl ale nervózní já, neodpustím si totiž ve vší úctě poznámku ke kontrabasu Petra Surého, v podobě ostruněné desky s krkem. Ten syntetický zvuk, který lezl ven se mi do této muziky, kde se oceňuje kromě hráčských dovedností také zvuk dřeva (potažmo jiných přírodních materiálů) prostě nehodí. A je mi velmi líto, že se muzikantům už nechce vozit ten "hudební nábytek" - klasický kontrabas, jehož zvuk je prostě nenahraditelný. Jistě je elektrický kontrabas praktičtější, připočtu-li k tomu ovšem zase nutné kombo, vychází to objemově tak zhruba nastejno. Ovšem nikoli zvukově.

Poslední oficiální číslo večera patřilo Ivanu Mládkovi a jeho Banjo Bandu s Lenkou Plačkovou. Ivana Mládka jsem naposledy viděl naživo před neuvěřitelnými mnoha lety, a tak jsem byl docela mile překvapen, jak se podařilo vymyslet tento zlatý hřeb večera.. Hlediště se zaplnilo téměř všemi zbylými diváky, kteří si pobrukovali a nadšeně tleskali. Déšť také poslouchal a zapomněl padat. A tak jsme si zazpívali třeba Lindu, Medvědy, Jožina z Bažin. Před posledním přídavkem

foto: archiv ©

Jiří Schmitzer na ilustračním snímku

foto: Zbyněk Zubřík Rossendorf

vypadla elektřina a podium se octlo ve tmě. I tak si ovšem dav přídavek vynutil. Čekal jsem jak to dopadne a musím podotknout, že Ivan Mládek je  opravdový nóbl profík. Zahráli přídavek naživo bez elektřiny, potmě a k velkému potěšení obecentva. To je nepřehlédnutelná deviza kapel, které ke své produkci nepotřebují elektřinu. Jsem rád že takové ještě dneska jsou :-).

Někdy před jednou hodinou ranní ukončili konferenciéři Libor Čenda Cenek a Josef Mlok Grim oficiální sobotní program. V jednom z restauračních stanů poračoval ještě volný koncert Old Blues Company, kteří si podobně jako další kapely, díky dešti před diváky v sobotu na oficiální scéně nezahráli.

I přes výše zmíněné obtíže se mě zdálo, že obecenstvo nelituje, že na festival přijelo, Spaní ve stanech v kempu vedle areálu sice v té vodě asi nebylo nic moc, ale kdyby počasí přálo, byla by atmosféra festivalu v dobře zvoleném místě v zákrutu řeky Opavy zcela určitě výborná. V pátek vystoupili mimo jiné například BluesBerry nebo stejně jako loni Mňága a Žďorp, v sobotu odpoledne diváci slyšeli třeba BG styl, Kamelot, Honzu Nedvěda, nezapomnělo se ale také na písničkáře, takže vystoupili  Ivoš CicvárkaOkem a také skvělí Žamboši. Na neděli nebylo připraveno balení satnů a odjezd, ale byl připraven další bohatý program, mimo jiné recitál Karla Plíhala, Jiří Schmitzer, Neřež, Wabi Daněk a například i bonbónek - Buty unplugged.

Festival Za vodou však na tomto místě není jedinou kulturní akcí v roce. Během léta je zde pořádáno více koncertů, některé i velmi významné, takže neváhejte a toto místo navštivte. Bližší informace můžete zkusit získat na www.zavodou.cz .


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Black Bart the P08  - Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |83.148.30.xxx |24.06.2004 21:45:00
Tak už jsem se zacínal bát, že se tady "o tym našim ostravskym festaku" nic neobjeví, nicméne kdo si pocká, ten se docká. (Ovšem že se nikdo ze zde publikujících a renomovaných muzikopsavcu na "Za vodou" nedostavil ­ a tudíž o nem nemohl nic napsat - je skutecnost alarmující. Stydte se, bando jedna pražská, pohodlná!)
Na festival samotný jsem se dostavil v pátek kolem pulnoci, zrovna když vrcholil pátecní program koncertem Bluesberry. Návštevnost byla v tuto chvíli víc než slabá, pred pódiem se nacházelo jen pár tancících a hledište bylo takrka prázdné. V duchu jsem poprál poradatelum uprímnou soustrast co se týce ekonomické návratnosti jejich investic a asi hodinu po záveru programu zamíril do svého pytle (spacího).
Druhý den se však návštevnost podstatne zlepšila, snad díky krásnému slunecnému pocasí a taky díky programu, který byl na ten ten opravdu nabitý a to navíc samými osobnostmi.
KAMELOT predvedl standardní sterilne dokonalou šou, která byla jen trochu ozvláštnena Romanem obleceným do maskácu, které mely zrejme alespon trochu vyvážit porcicku diskotékových hitu z alba Zvláštní svet. Nevím jak pro jiné, ale pro me je Island a další pilíre jejich kanadského alba natolik popina, že by ji nedokázalo prebít, ani kdyby hoši nastoupili na plac v plné polní a úeskami na zádech.
Douda Band byli tradicne výborní, stejne jako BG Styl, nicméne pro nej už bych ted byl spíše pro název Gospel Styl, víc by to odpovídalo složení jejich repertoáru. U BLAFu se publikum jako vždy skvele bavilo, a chválit HONZU NEDVEDA už se snad dnes ani nesmí, ale já si nemužu pomoct, me se jeho vystoupení s Príbuznými líbilo (tedy když pominu nekolik Honzových nejapných poznámek a fousatých vtípku). Snad proto, že jsem Honzu už pár let naživo nevidel.
K Žambochum a Ivo Cicvárkovi bych se nechtel vyjadrovat. Muj šálek kávy to rozhodne není a nechci ubližovat. Ostatne své posluchace si tam urcite našli.
O to víc jsem se tešil na Slávka Janouška, jehož produkce byla bohužel prerušena oním zmíneným zdrcujícím vodním prívalem, který totálne rozboural dramaturgii a elektroinstalaci a donutil poradatele prejít k improvizaci. Janoušek nakonec svuj koncert dokoncil na druhém pódiu, které nebylo zdevastováno prutrží a po nem nastoupila i Druhá tráva. Po pravde receno už jsem zažil jejich lepší koncerty, ale pro muzikanty asi taky není príliž motivující hrát pro partu zmoklých slepic prešlapujících v bláte.
Program vrcholil stejne jako pred rokem vystoupením Ivana Mládka a jeho Banjo bandu. Nutno podotknout, že nastoupili se stejným programem jako vloni, takže vtípkum Milana Pitkina a Lenky Plackové se dokázali úprímne zasmát jen ti, kterí na lonském rocníku chybeli.
Nedelní program hodnotit nemohu, hned ráno jsem odjel, ale vidina rozmoklého areálu, stejne jako parta montéru rozebírajících hlavní scénu na me príliž optimisticky nepusobila. Jestliže se nekdo zdržel i na nedelní produkci, uvítal bych alespon pár slov o tom, jak celá akce nakonec dopadla. Ovšem vzhledem k tomu, že celou nedeli vytrvale pršelo, tipuju na debakl.
Za pocasí bohužel nikdo nemuže, tak jen doufám, že akce neskoncila velkou ztrátou a že se príští rok bude opakovat. Snad bude napresrok Svatý Petr k Lodenici milosrdnejší. Ze srdce bych jí to prál.
Vašek Müller  - Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |194.108.86.xxx |25.06.2004 10:06:00
Bluesberry bylo kvuli zpoždení až po hlavní hvezde pátecního programu Mnáze, takže spousta lidí to po Fialovi a spol zabalila. Na Mnágu byla návštevnost velmi slušná, rekl bych, že ješte o neco více lidí než loni.
Pár fotek (také) z nedele a komentáru najdeš na internetFolku.

Vašek Mülle
Alena Kučerová  - Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |81.30.252.xxx |25.06.2004 10:25:00
Jen pro doplnení:
Pátecní koncert Bluesberry byl puvodne plánován pred Mnágu a Ždorp, ale kapela cestou uvízla v kolone na dálnici, takže prijela s tríhodinovým zpoždením. Proto jsme jejich vystoupení zaradili na záver a tím program nad plán trochu protáhli. Což samozrejme zaprícinilo, že v onu pozdní hodinu v hledišti zustali jen skalní. Nicméne, v pátek byla návštevnost velmi dobrá (dokonce o neco lepší než loni) a atmosféra v hledišti výborná.
Nedelní program probehl bez výpadku a v plánovaném rozsahu. Dokonce jsme do harmonogramu vtesnali i Pepu Streichla s Old. B. C. a Jumping Drums, kterí díky technické prestávce v sobotu vystoupit nemohli.
Behem príštího týdne se na našich stránkách www.zavodou.cz mužete podívat na obsáhlou fotodokumentaci celého festivalu (i s popisnými komentári) vcetne leteckých záberu Jaroslava Kubíka.
Jarda  - Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |217.194.34.xxx |30.06.2004 11:06:00
Ahoj, po delší dobe uplynuvší od debaklu který utrpel festival "Za Vodou" vinou pocasí který jsem tak trochu zmínkou o pocasí cene vstupného a divácích predpovídal. Sesumíroval jsem a abych sem prispel a nic jako minule nespletl. Jak jsem již zde dríve napsal mám docela príjemný pocit v tohoto šestácku co do dramaturgie dnes již i druhého vydání, a proto jsem zde pred casem kritizoval príliš vysokou cenu vstupenek vzhledem ke všemu co se v jeho rámci odehrává a jak vše funguje. I letos jsem byl úcasten a tak jsem videl i onen sporný kohoutek s pitnou vodou a další veci. Co mne však namíchlo a bylo podle mne proc, je výše vstupenek, cekal jsem další pokracování v duchu regionálním viz. Pomezí, ale dorazily mne bilbordy a masivní reklama v rádiích a již mi bylo jasné proc je treba tolika penez za vstup. Pod pojmem " regionální duch" vidím okolní region co do diváku, nikoli však muzikantu což je zvládnuto výborne. Mám porád stejný pocit, že i pri (relativne) nízkém vstupném je možno uskutecnit dobrou vec a festival na Pomezí mne o tom jen presvedcuje. V prípade fest. Za Vodou se urcite pocítalo s mnohem vetším poctem diváku, ale výsledek se nedostavil a já mám neustále pocit, že i vinou výše vstupného a nejen pocasí. Mel jsem pocit pripravenosti na mnohem megalomanštejší akci než jaká byla vloni a to i v pohledu na VIP stan se stále doplnovaným jídlem pro vystupující (a snad i poradatele?) prinášející se pres celý areál nad címž se nekterí diváci dobre bavili ale také pozastavovali s až neuveritelnou hodnotící prímocarostí. Cituji zaslechnuto v davu "Ti si žerou!" s dodatkem "Za naše prachy". Jinak celkove musím pochválit pekne to šlo kupredu až do dešte, ale pak jsou zádrhele namíste nic nejde samo. Muziku jednotlive v tuto chvíli nehodnotím, byl to dobre odvedený standard a troufám si tvrdit, že si každý našel to své a kdo ne, spletl si festival. Zdar dalším aktivitám vedoucím ke stabilite této akce na hudebním poli. Necht žije nižší vstupné
Alena Kučerová  - Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |81.30.252.xxx |30.06.2004 13:12:00
Je zajímavé, jak si nekterí lidé mnohem více všímají cizího talíre než toho vlastního (možno pozorovat už u detí v materské školce) a k svetu hledí ukrivdene s pocitem, že ten druhý má neco lepšího. Velmi me tato reakce pobavila a opravdu tady nemíním rozebírat, kdo mel kolik kolecek salámu a kdo má o kolecko méne. Me osobne, a to mám festivalu po republice proježdeno mnoho, by jako diváka vubec nenapadlo sledovat jak, kdo a v jaké míre se stravuje (natož, abych závidela), jezdím tam kvuli zcela jiným hodnotám. Verím, že i vetšina diváku prišla na festival ZA VODOU nikoli kvuli jídlu, ale za muzikou.

K výši vstupného už jsem se vyjádrila v drívejší diskusi. Podle predprodeje, který byl letos výrazne lepší než loni, snad (rozpocteno na cenu permanentky v predprodeji) 18,20 Kc / hodinu muziky neprišlo mnoha lidem prespríliš. Když uvážíte, že bežná cena vstupenky na koncert se pohybuje kolem 150,- Kc?

Pokud snad máte pocit, že nejvíce festivalu uškodila propagace, nemám k tomu opravdu co ríct.

Mám-li už se vyjádrit, co festivalu urcite nepridalo, byly to falešné vstupenky. Nekteré se podarilo podchytit, bohužel už fakt zvýšené kontroly u vstupu nikomu na nálade nepridá.

S práním pekného dne
Alena Kucerová
www.zavodou.cz
Alena Kučerová  - Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |81.30.252.xxx |30.06.2004 15:08:00
Ješte dodatek:


- NÁKLADY NA REKLAMU:
Vetšina reklamy nám byla poskytnuta formou mediálního partnerství. Asi by se ti líbilo, kdybychom ho odmítli, aby to nevypadalo megalomansky. Ale nezlob se, poradatelé festivalu se pohybují v realite, ne v naivní diskusi o škodlivosti Superstar a rádi bychom pro naše diváky delali festival i príští rok.

- CENY LÍSTKU
Ver, že na tomto festivalu loni ani letos nikdo nevydelal a ani ho s tímto cílem neorganizujeme. To by asi bylo naivní. Ceny lístku v lonském roce byly nastaveny ješte níže proto, že jsme chteli aby se festival zavedl a byly silne "zadotované". Jak vidím na tvém príkladu, byla to chyba, naopak je nám tento vstrícný krok ješte vycítán.

- OBCERSTVENÍ
Nemužete prece chtít po sponzorech a významných mediálních partnerech, kterí festival podporili mnohatisícovou kampaní nebo financní cástkou, aby stáli ve fronte na párek.
A VER TOMU, ŽE TA TROCHA SERVISU, KTEROU POSKYTUJEME JE V CELKOVÉM ROZPOCTU NAPROSTO BEZVÝZNAMNOU POLOŽKOU.

- DEBAKL?!
Vetru a dešti porucit neumíme, ale jako poradatelé hodnotíme letošní rocník pozitivne a veríme, že diváci také. Delali jsme vše pro to, aby tomu tak bylo.

- ZA VODOU 2005
Nezarucujeme zlepšení, co se povetrnostních podmínek týce, ale jinak se na podobe príštím rocníku už zacíná pracovat.

PODNETNÉ PRIPOMÍNKY VELMI RÁDA UVÍTÁM:
alena.kucerova@cmail.cz
Pítrs  - Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |158.196.242.xxx |30.06.2004 16:28:00
Tak na tohle, Jardo, nemužu nezareagovat. V prvé rade bych si nedovolil o tomhle dramaturgicky nabitém festivalu hovorit jako o debaklu. Diváku asi prišlo podstatne méne než poradatelé plánovali, ale ti kterí se zúcastnili (vcetne mne) si mohli jenom libovat: Žádné fronty na pivo, žádná tlacenice pred záchodky znacky Toi Toi, príjemné servírky, a na rozdíl od nekterých regionálne a skautsky pojatých festivalu kvalitní zvuk linoucí se od pódia . Já mám rád profesionální prístup a ten byl na festivalu Za vodou videt.
Jediný, kdo nezvládl situaci byl Svatý Petr, který zpusobil, že druhá pulka festivalu se odehrávala v dešti a bláte. Za to však poradatelé jakožto bežní smrtelníci nemužou. Urcite však situaci zvládli - operativne vybudovali chodnícky z fošen pres všudyprítomné bláto a s festival dotáhli až do konce více méne podle programu.
Co se týce ceny vstupenek, podívej se na ceny jiných festivalu a srovnej si kolik kde hraje profesionálních kapel. I když se nekterí z nich tvárí jako kamarádi od táboráku, nechají si za svoje vystoupení porádne zaplatit. Dramaturgie festivalu Za vodou musela být podle mne hodne drahá (Mnága, Nedved, Mládek, Krestan, Buty!!! a další) a cena vstupenky v tom smyslu není nijak premrštená. Doufejme, že poradatelé po letošku (nutne museli prodelat) nesníží latku a neudelají príští rok regionální festival tak zvane "za babku". To by byla fakt škoda.
Jarda  - Re: Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |217.194.34.xxx |01.07.2004 12:37:00
Ahoj Aleno Dotazy:
1,Kde jsem napsal, že se diváci prišli za vstupné najíst?
2,Jakým zpusobem byl predprodej letos lepší celkovém poctu jakýchkoli prodaných vtupenek nebo jen pernamentek nebo jde o celkovou cifru utrženou za vstupy.
3,Kde jsem napsal,že nejvíce festivalu uškodila propagace. Mám pocit že jsem psal o masírování reklamou která neco stojí ve spojení s cenou vstupenky! Falešné vstupenky, no to je paráda jste v první lize festivalu, lidem stojí zato podvádet i na tomto festivalu. Nechválím podvodníky, máte muj souhlas s zvýšenou pozorností u vstupu jsem si nic nedelal nevadila mi
Jarda  - Re: Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |217.194.34.xxx |01.07.2004 12:55:00
Ahoj Aleno!
Reklama poskytovaná na základe mediálního partnerství dobré východisko.
Ceny lístku byly loni schválne nízké, letos odrážejí skutecnou hodnotu, snad bych tomu mohl verit, urcitá strategie v prodeji to je, ale u lístku na festival no nevím. Možná proto vypadám jako bych chel neco zadarmo.
Obcerstvení, jak jsem nakoupil tak jsem prodal nemám na tom ani fenik!
Debakl mnou použité slovo pro zrejme letos ne príliš velký výdelek ci o to vetší prodelek se kterým se nepocítalo, at je to jak chce.
Pokud mne neco napadne, pokusím se být podnety zaslat. Zapomnel jsem pochválit zpusob jakým máte zajištenu propagaci pomocí fotek Radka Frélicha
Jarda  - Re: Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vodou   |217.194.34.xxx |01.07.2004 13:11:00
Zdar Pitrs, snad si ješte najdeš cas a precteš další reakce,nechci se opakovat. Máš pravdu v mnoha vecech a o nasazení lidí kolem festivalu nepochybuji. Vstupenky - Za Vodou permanentka predprodej 420,- ;Zahraha permanentka predprodej 550,-; Jestli se nepletu rozdíl bratru pouhých 130kc a programy si jiste najdeš sám?! Co dodat.. Ahoj P.S. Snad jsem to opsal správne
Alena Kučerová  - Re: Re: Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod) vod   |81.30.252.xxx |02.07.2004 14:33:00
Nezlob se Jardo, ale skálopevne se vyjadruješ k vecem, o kterých nemáš ani ponetí. Srovnáváš jablka s hruškami a ciníš naprosto nesmyslné závery. Ver mi, že každý poradatel se snaží udržet ceny vstupenek co nejníže, obzvlášt tady na Ostravsku, kde žije velké procento lidí na hranici životního minima.
Navíc, pokud chce nekdo investovat docela velké peníze, je mnoho méne rizikových investic, než festival nekde u Ostravy, proto mi prijde jakákoli zmínka o hrabání si do vlastní kapsy díky vysokému vstupnému k smíchu. A ver, že to není príliš veselý smích.
ak
alena.kucerova@cmail.c
Jarda  - Re: Re: Re: Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (pod)   |217.194.34.xxx |12.07.2004 17:26:00
Ahoj Aleno
Moc nechybelo a videli bychom se možná prímo oko v oko, prátelé mne upozornili na tvou prítomnost Na Pomezí ale v davu lidí v den koncertu Jarka Nohavici jsi se nekam ztratila a já nehledal. To jen na okraj. ;;Asi si neveríme, že jsou naše úmysly cisté a bez postranních cílu. Neboj nebudu Vás donekonecna napadat, ostatne není mým cílem dosáhnout jakýchkoli vítezství, všechno je pomíjivé. Když se navzájem cteme a odpovídáme si, mám pocit jako bychom už predem o druhém vedeli, že je to neprítel a proto si i jakékoli vyjádrení predstavujeme jako útok na sebe a tak cteme co si myslíme , že se píše a ne to co je napsáno, proto si myslím, že treba trochu pokory pred kýmkoli nikdo neroste do nebe. Máš nekteré argumenty a dokážeš je použít a jsem prinucen jim verit, to se mi líbí proc ale ten tón nebo ho slyším jen já "také predpojatý". Tohle prece nemusíme
Alena Kučerová  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár kapek z festivalu Za (   |81.30.252.xxx |12.07.2004 18:20:00
Co nemusíme? Já jen z pozice vlastní osoby pod svým civilním jménem reaguji konkrétními argumenty na Tvé demagogické domnenky. A to, sakra, musím, vítej v realite. Bohužel, i demagogie, je-li vyslovena dostatecne nahlas, bývá bezbolestne prijímána za pravdu. A (opet) bohužel, spousta demagodu umí hodne kricet.
a
Jarda  - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár kapek z festivalu   |217.194.34.xxx |13.07.2004 09:49:00
Ahoj
Slovo demagogie si vystihla správne - využívání zkreslených zjednodušených argumentu, pusobících zejména na city a predsudky, k ovlivnování jednotlivcu a skupin.
Snad nad už jen pokroucená fakta jsou horší! O konkretnosti tady nemuže být ani rec a jen z duvodu které chápu jsem do toho nikdy neštoural a ani nebudu!Je to totiž k nicemu

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Květen 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
   1 2 5
 6 7 8 9
131419
21
27  

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib