gototop

FOLKtime - Vaše brána do světa folku

FOLKtime, folk, country, tramp, jazz, swing, rock, fejeton, reportáže, chat, inzerce, aktuality, rozhovory, recenze, MP3

19.02.2010 Knižní "akciovka" Marko Čermák: Poslední romantik (Slavomil Janov)    PDF Tisk Email
Trampské zajímavosti

V těchto dnech slaví 70. narozeniny významná osobnost české hudební a výtvarné scény, spoluzakladatel country skupiny Greenhorns a dnes kapelník trampgrassových Paběrků, ale také kreslíř Rychlých šípů a „dvorní ilustrátor“ knižního souborného díla Jaroslava Foglara – Marko Čermák.

Marko ČermákPři příležitosti Markova životního jubilea (nar. 14. 2. 1940) je několika sdruženími, institucemi i jednotlivci připravována série projektů s cílem přiblížit a připomenout širokou škálu aktivit tohoto všestranného umělce, jimiž v průběhu více než čtyř desetiletí proslul jako průkopník hry na pětistrunné banjo, stejně jako spolutvůrce Foglarova díla a v neposlední řadě i zanícený tramp a milovník romantiky „starých časů“.

Prvním z projektů, které už jsou realizovány, je vydání supraphonského dvojalba Poslední romantik. Kolekce obsahuje 55 skladeb, které byly nahrány v průběhu 60. – 90. let minulého století. Na všech se Marko podílel instrumentálně jako člen skupin Greenhorns, White Stars a Paběrky. Některé ze skladeb nesou jeho autorský rukopis a v jedné z písní se představuje i jako zpěvák!

Z dalších narozeninových aktivit, které v ještě širším záběru mapují muzikantskou dráhu jubilanta, ale zároveň jsou i průřezem jeho výtvarné tvorby a v nemenší míře vypovídají o ryzím životním stylu spjatém s přírodou, nekonvenčních zájmech a hodnotách, jež jubilant vyznává, je nutno vzpomenout Čermákovy knižní memoáry, které nesou shodný název – Poslední romantik.

Autor v knize shrnuje vše podstatné, co v průběhu svého dospělého života prožil, co jej poznamenalo, nebo naopak čím sám se snažil smysluplně ovlivnit své okolí, přátelé, kamarády. V publikaci bude formou kvalitních reprodukcí klíčových děl zachycen samozřejmě průřez jeho výtvarnou tvorbou, uveřejněny ukázky písňových textů a další dokumenty a přílohy.

Kniha Marko Čermák: Poslední romantik je připravována k vydání ve formátu 165 x 240 mm v rozsahu cca 210 stran. V samostatném oddílu publikace je vyhrazen prostor pro prezentaci marketingových partnerů projektu a jejich aktivit. Marketingovým partnerem se stane zájemce o získání tzv. akcie projektu, nebo o reklamní plochu.

Ve stručnosti lze říci, že „akcionář“ přispívá k realizaci projektu dopředu uhrazenou finanční částkou (= nákupem „akcie“). Cena „akcie“ je 600 Kč. Za tento příspěvek následně získá ve stejné, resp. navýšené hodnotě samotnou knihu a jako bonus ještě „dividendy“, které potěší zejména ty, jež s jubilantem rezonují na stejné foglarovské nebo trampské vlně. Zmíněnými „dividendami“ jsou speciální kreslená dekorativní mapa brdských Hřebenů, kolekce nových pohlednic Rychlých šípů, pexeso s ilustracemi z románu Hoši od Bobří řeky a další drobné stylové suvenýry. Celková hodnota „akcie“ ve výši 600 Kč odpovídá prodejní ceně knihy (cca 300 Kč) a „dividend“ (= souhrnná prodejní cena produktů, které jsou zahrnuty do balíčku bonusů akcie).

Výhradně pro „akcionáře“ jsou určena ještě další zvýhodnění:
1. Jména akcionářů budou uvedena (vytištěna) na zvláštní stránce přímo v knize Poslední romantik s poděkováním za přispění k vydání pamětí.

2. Jedna z „dividend“ – dekorativní mapa „Brdy Generála Packarda“ – nebude samostatně běžně v prodeji! Toto výtvarně-kartografické dílo (na rozdíl od předchozích kreslených a skládaných map Marko Čermáka) je vytištěno na tvrdém kartonu a je vhodné především jako nástěnná dekorace. Všechny výtisky mapy budou podepsány autorem a ručně očíslovány dle pořadníku v seznamu akcionářů.

3. Součástí akcionářských „dividend“ bude pozvánka na zahájení výstavy Marko Čermáka, která se uskuteční od 13. dubna do 6. července 2010 v Muzeu Karlova mostu v Praze. Vernisáž výstavy se uskuteční v pondělí 12. dubna 2010.

Příprava tiskových podkladů knihy začíná v těchto dnech finišovat. Listina akcionářů bude uzavřena 28. února! Máte-li zájem o nákup „akcie“, je zapotřebí uhradit nejpozději do tohoto data částku 600 Kč některým z následujících způsobů:
a/ Bankovním převodem na účet vydavatele knihy – Václav Vávra-Centrum S. T., Praha. Číslo účtu: 72418369/0800, variabilní symbol: 30001. Jako zprávu pro příjemce je nutno uvést plné jméno odesilatele a heslo Poslední romantik (např. Jan Novák-Poslední romantik).
b/ Odesláním poštovní poukázkou na adresu produkční agentury: Slavomil Janov, Božetická 3397/6, 14300 Praha 12 – Modřany. Do zprávy pro adresáta je třeba uvést: Poslední romantik.
c/ Osobně na akcích Akademie Jaroslava Foglara do rukou manažera projektu a editora knihy Mgr. Slavomila Janova. Při osobním předání hotovosti je „akcionáři“ vystaven příjmový doklad.
Společně s uhrazením částky bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (možnost a/ nebo b/) je třeba odeslat zprávu na e-mailovou adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript s uvedením plného jména, doručovací poštovní adresy, popř. dalších kontaktů (telefon, e-mail). Usnadní se tím kontrola doručení peněz, evidence akcionářů a další komunikace s přispěvateli vydání knihy.

V průběhu března budou akcionářům, kteří se zúčastňují aktivit Akademie Jaroslava Foglara (informace jsou průběžně zveřejňovány na www.bohousek.cz), předávány „akcie“ v podobě speciálního grafického listu. Akcionářům, kteří si listinu nebudou moci touto formou v daném období vyzvednout, bude předána (zaslána) v průběhu dubna společně s knihou Poslední romantik a doplňkovými bonusy – „dividendami“.

Zejména pro firmy a jiné podnikatelské subjekty je určena druhá forma marketingového partnerství – nákup reklamní plochy ve vyčleněném oddílu knihy. Tato nabídka je ovšem výběrová a určena jen pro ty subjekty, jejichž činnost nebo aktivity prezentované v reklamním oddílu knihy vytvoří s textovou částí tematicky harmonický celek. Jde například o výrobce a prodejce hudebních nástrojů či tábornického vybavení, vydavatele tematicky příbuzné literatury nebo časopisů, stylová zařízení typu westernových městeček, country klubů, saloonů..., jiné sportovní a turistické subjekty a pod. Vydavatel si vyhrazuje právo konečného posouzení relevantnosti obsahu reklamní plochy s charakterem knihy.

Vydání knihy je plánováno na jaro 2010. Její křest a prezentace se uskuteční v rámci zahájení stejnojmenné výstavy v Muzeu Karlova mostu v Praze – 12. dubna 2010. Velkoryse koncipovaná expozice přiblíží – podobně jako paměti – uměleckou i životní stezku „Posledního romantika“ specifickými výstavními prostředky a do jednoho celku skloubí průřez širokým záběrem jeho hudebních, výtvarných i trampských aktivit. Kniha bude k dostání v průběhu celé výstavy až do 6. července. Následně bude Čermákovy paměti možno zakoupit ve vybrané obchodní síti a na některých stylových kulturně-společenských akcích.

Další podrobné informace ke knižnímu projekt Marko Čermák: Poslední romantik a nákupu „akcií“ lze získat telefonicky (ne sms!) na čísle 602 686 725.


Sdílet na...
Komentáře pro tento článek
Přidat Nový Hledat RSS
Jméno:
Email:
 
Název:
Naše hlavní město
 antispamová kontrola
UBBKód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:-D:-):-(:-0:shock::confused:8-):lol::-x:-P:oops::cry::evil::twisted::roll::wink:
:!::?::idea::arrow:
 
Internetové odkazy vkládejte pomocí UBBKódu (4. ikona zleva)!
 
Carmen  - akciovka   |Registered |19.02.2010 11:53:52
Ta akciovka měla byt spuštena rok před tim a ne tyden pred uzávěrkou knihy....
Jorga  - K čemu by byla roční akciovka?   |89.176.42.xxx |25.02.2010 08:13:18
Carmene, k čemi by bylo, kdyby se Čermákova akciovka spustila před rokem? K ničemu ! ! Jenom by toho brblání kotlíků co a jak se má udělat bylo na folktimu desetkát víc. Já spíš oceňuju, že někdo něco k Markově narozeninám vůbec dělá a ne jenom kecá u píva. Koho akciovka oslovila, ten si akcii koupí o kdyby byla vyhlášena hodinu před koncem času než se bude kniha tisknout. Takýže s takovejma kecama nám vlez na záda..
Carmen  - Nevíš co mluvíš   |Registered |25.02.2010 14:21:58
Je vidět Jorgo , že opravdu nevíš o čem mluvíš...(pokud to řeknu slušně)
Pokud se tyto akciovky kdykoliv jindy dělali, tak proto, aby se peníze na potřebnou věc (kniha, CD)vybrali dopředu.. Akciovka totiž vydaním knihy skončí.. Proto její smysl se mi zdá tři měsíce před vydáním knihy naprosto zbytečný...
To už by mi přišlo lepší, kdyby se kniha prodávala s bonusy za vyší cenu nebo bez bonusu za normalní cenu..

Jinak o fungovaní tzv akciovek by nám mohl něco říct Tony.. že jo kamaráde

K ostatním nesmyslum (blabolení apod.) se nebudu vyjadřovat...Tvuj komentář je přesně ten co není k věci a je oničem..
Cimbura   |84.42.153.xxx |26.02.2010 12:04:21
Na tomto místě je možná dobré poznamenat, že výroba knihy, od dokončeného rukopisu po podání na trh, může v současné době trvat třeba pouze jediný týden, pracují-li na knize profesionálové! Běžná doba je sice maličko delší, nicméně, tři měsíce to u profíků zdaleka nemusí být. Proto, má-li vydavatel čím zaplatit materiál, tiskárnu, knihárnu atd. a jen potřebuje, aby se mu peníze rychle vrátily, není vyhlášení "akciovky" v tuto chvíli chybou! Naopak, abonent bude uspokojen poměrně dost aktuálně, což je rozhodně dobře!
Ovšem zároveň musím říci, že do zavěšení Nashvillova předvčerejšího příspěvku do diskuze (24.02.2010 v 11:57:32), jsem tuto abonentní akci považoval za dost ošklivý kasamač - teď už ne!!! Jenom ten termín "akciovka" přitom neměl být zneužit, i když se teď diskutovaný nábor abonenentů zdá být mnohem chvályhodnější, než to vypadalo zkraje. Na termín "akcovka" mají cosi jako morální právo malí neprofesionální nakladatelé, si myslím. I když - co je to dnes "morální právo"? Achich, ovuej...
Cimbura   |84.42.153.xxx |26.02.2010 12:07:11
Opravička: "od dokončeného rukopisu po podání na trh" má být "od dokončeného rukopisu po dodání na trh"! Omlouvám se!
Ke(Čup)  - jejda   |62.245.83.xxx |26.02.2010 16:20:36
Ahoj Cimburo, dovoluji si Tě, jako bývalý zákazník jistého žižkovského knihkupectví, pozdravit a ještě jednou s odstupem poděkovat (vzpomínám-li si dobře, pak např. Poslední kabriolet jsi mi schovával právě ty).

Ale k věci: přiznávám, že jsem se nechal nadzdvihnout nepříliš konkrétní informací. Ten článek je totiž nešťastně napsaný. A přišlo mi, že s použitím termínu "akciovka" na nás někdo hraje levou.
A stejně jako ty jsem si názor po tom Nashvilleho vysvětlení poněkud poopravil.
Ale to je už stejně fuk, do osmadvacátýho už účast nelze stihnout.
Hm, mimochodem, nebudeš zítra náhodou na jakémsi ohni kdesi na Brdech?
Cimbura   |84.42.153.xxx |26.02.2010 20:03:35
Ahoj Ke(Čupe)!
Dík za přihlášení se takřka po dvaceti letech! Protože zítra na Brdy nemohu, prosím tě, abys mi prostřednictvím redakce@folktime.cz poslal svoji adresu. Díky!
Ke(Čup)  - kontakt   |85.207.163.xxx |26.02.2010 22:15:57
Jo, ještě to není 20 let (to bude myslím letos, naposledy jsme se asi potkali na výročáku SOH v devadesátým )
Kontakt Ti nechám tady, mám celkem slušnej filtr na spamíky: tomas.frank@horolezeckaabeceda.cz (běží mi to pod mejma stránkama www.horolezeckaabeceda.cz). Ozvi se, budu rád. I když na Brdech bych Tě potkal radši než virtuálně na diskusích či po mejlech
D'Ady  - akciovka   |87.197.143.xxx |19.02.2010 12:14:13
suhlas s Carmenom... hoci mozno bola sustena skor, len sme o tom nevedeli
tak ci tak - 300,- Kc za tu knihu by som dal, ale dalsich 300 za "drobne upomienkove predmety" ? to si niekto asi robi srandu
Ke(Čup)  - Máte, hoši, pravdu...   |85.207.163.xxx |21.02.2010 12:24:44
...i s "akciovkou" i s cenou.
Tohle prostě není "akciovka" v tom pojetí, na jaké jsme my staří kotlící zvyklí
To je možná zajímavej marketingovej tah, na kterej je ale myslím dost pozdě. Stejně jako je pozdě na tu inzerci do knígy. Já bych do ní, možná, tak loni v září - říjnu šel, kyby byla za rozumnou cenu.
Škoda. Mám pocit, že by si Marko Čermák zasloužil lepší prezentaci a produkci (o nakladateli/nakladatelství nemluvím, to půjde posoudit až z toho, co bude na trhu).
Belmondo   |194.213.40.xxx |22.02.2010 09:32:12
Souhlasím. Pozdě, hodně pozdě uveřejněno.
Co se týká ceny, nesoudil bych předem. Na to je v článku málo informací...
Velmi příznivě kalkulované ceny Avalonu nemůžeme čekat u každé publikace, byť se ukazuje, že náklady lze osekat na minimum.
Ke(Čup)  - ...k ceně akciovky (ne knihy)   |62.245.83.xxx |22.02.2010 14:33:14
Já nesoudím předem... Cenu knížky (zatím) vůbec nezpochybňuju.
Ve výše uvedeném textu je uvedeno, že knížka bude stát cca 300,-. Tuto cenu vidím jako akceptovatelnou. Tedy takovou, že bych ji za podobnou knížku bez zbytečného remcání dal.
Na druhou stranu mi ale přijde, že další tři kila za pozvánku na vernisáž a „a další drobné stylové suvenýry“ je poněkud přestřelené.
Byť by i hodnota oněch suvenýrů byla opravdu tři kila (bere to možnost výběru – co kdybych třeba měl zájem jen o jedinou tu mapu; pak budu mít pocit, že jsem vydírán, a k mapě MUSÍM pořídit x dalších krámů, které mi k ničemu nejsou a budu mít pocit, že jejich pořízením zatěžuju naše lesy, popř. že nakladatel má na skladě neprodejné suvenýry, kterých se na můj úkor zbavuje).

Takže věřím, že se producenti poučí a nabídnou tady taky knížku za „normální“ cenu, nebo alespoň řeknou, kde si ji za ty tři kila mohu pořídit (věřím, že to bude zajímavý dokument mapující prostřednictvím jistě zajímavé osobnosti jednu, ne nevýznamnou, epochu trampingu).
Klára   |80.188.192.xxx |23.02.2010 19:40:17
Já bych brala i ty suvenýry, ale takhle mám pocit, že mi je někdo vnucuje, to si je radši seženu extra.
Pořídit asi nejlépe přímo u Marka, jdu balit tele a barvit vlasy na blond
Tony   |83.208.90.xxx |24.02.2010 12:30:00
Spíš se musíš naučit hrát pořádně na kytaru. Barva vlasů je až na dalším místě:). Ale na Marka jsi stejně udělala dobrý dojem, třeba by ti ledacos falešného při té hře na kytaru odpustil.
Nashville  - Poslední romantik   |89.176.42.xxx |24.02.2010 12:57:32
Vážení přátelé, kamarádi a diskutující k článku o knižním projektu Poslední romantik!
Není zapotřebí rozebírat detailně jednotlivě připomínky k projektu a obhajovat to či ono. Přesto mi dovolte několik zobecňujících poznámek:
1. Hlavním cílem této "akcie" je podpořit vydání knihy Marko Čermák: Poslední romantik. Tomu odpovídá základní filozofie, že pokud chce někdo něco podpořit, tak to udělá de facto nezištně, aníž za svoji podporu něco očekává.
2. Není dobré spokovat tuto - ano "marketingovou" - aktivitu s jinými "alciovkami" typu Avalon. Toto je úplně jiný projekt, jiné nakladatelství, jiné produkt, jiné - mnohem širší - portfolio abonentů...
3. Těch "pár drobných suvenýrů" tvoří: a.) Limitovaná edice dekorativní mapy Brdy Generála Packarda (tato edice nebude dodáda do obchodní sítě), b.) Nová kolekce pohlednic Marko Čermáka s tématikou Rychlých šípů (zobrazující běžně nedostupné výjevy, vesměs jde o reprodukce obrazu ze soukromých sbírek), c.) pexeso Romantickou stezkou do Sluneční zátoky (limitovaný náklad), d.) Pozvánka na vernisáž nebo vstupenka na výstavu v Muzeu Karlova mostu (běžná cena vstupného do muzea - určuje si samotné muzeum - je 150 Kč) - součástí této vstupenky pro "akcionáře" je voucher na plavbu Pražskými Benátkami (lodní lístek stojí 250 Kč). Suma sumárum - čili cena "drobných suvenýrů" - kromě samotné knihy - cca 600 Kč. Teprve pak následuje e.) = další drobné suvenýry.
4. K "lepší produkci a přezentaci": Samozřejmě vždy jde vše dělat jinak a lépe. Tento projekt - a nejde jen o knihu, ale také výstavu s řadou doprovodných aktivit (včetně koncert Paběrek 20. 5. v muzeu) a 2CD - bylo uděláno "takto". Rád se připojím a ocením jiné další aktivity, které "jinak a lépe" připomenou široké veřejnosti sedmdesátiny "Posledního romantika".
5. Projekt a "akcie" Poslední romantik je NABÍDKA, nikoliv NUCENÍ k něčemu. Takže se vůbec nic nestane, pokud se kdokoliv k nabídce zachová tak, jako k bezpočtu jiných nabídek - prostě ji nebude akceptovat.
Howgh!
Ke(Čup)  - no vidíš...   |62.245.83.xxx |25.02.2010 10:26:55
No, prima. Konečně víme "co za to". Teda co za co
Kdyby ten článek byl od počátku jasnější, případně byl použit jiný název než "akciovka" (která je v těchto kruzích už brána jako zavedený termín o jehož obsahu má každý určitou představu), mohli jsme si všichni ušetřit čas My své (otravné) příspěvky, Vy vysvětlování jak to bylo myšleno
Carmen  - Tak to joooo   |Registered |26.02.2010 13:54:38
No pokud je v bonusech i vstupenka na výstavu (ktera stojí 150) tak opravdu je to dobrá cena za 600 Kč, pokud se na vystavu chystáte...
Radši dám 600 za vše než 450 za knihu a vstupenku...
Na to má i pouhý chudý skladník jako jááá..
Šárka T.  - Takže rok by byl na...   |90.178.41.xxx |27.02.2010 00:14:29
Tak koukám Carmene, že vyhlašovat tuto "akciovku" /jak jsme zvyklí podobné akce nazývat / by bylo na... Souhlasím s Jorgou, že kdo chce, ten si "akcii" zakoupí i minutu před koncem termínu. Tak uznej, že blábol byla tvoje poznámka ). Navíc teď už by byla informace stará rok na starou belu, zapadlá kdesi do propadliště dějin Timefolku. A jak mám nějaké informace z koncertů Paběrek, tak nápad na napsání knihy se začal realizovat až na přelomu září a října, takže před rokem nebylo co vyhlašovat. Prostě nakladatelští profíci se seberou a jedou.. :--)). Čau na výstavě (za 600 i ¨s "AKCIÍ")
Ke(Čup)  - Akciovka   |85.207.163.xxx |02.03.2010 10:28:06
Jen poznámka k bodu 2: termín "akciovka" není takto explicitně použit v článku. Ale je použit v titulku.
A už toho nechejme, kamarádi.
Nepochopili jsme článek. To první vysvětlení většina akceptovala jako jasné a dostatečné, není o čem mluvit (a už vůbec o čem se hádat)
Slavomil Janov - Nashville  - Ještě několik poznámek k Poslednímu romantikovi   |213.220.204.xxx |28.02.2010 17:50:09
1. Informace o knižním projektu Marko Čermák: Poslední romantik odeslaná k případnému zveřejnění na Folktime, byla kocipována jako "tisková zpráva" pro tento e-zin, nikoliv jako konkrétní nabídka pro zájemce o Markovy memoáry. Tuto nabídku - v podobě základního informačního textu a tří všeobjasňujících pdf o samotných marketingových formách (nákup reklamní plochy nebo akcií) - obdrželi všichni, kteří si o ni napsali na adresu uvedenou v tiskové zprávě (článku).

2. V celém textu tiskové zprávy není ani jednou (ač to bůhvíproč několik diskutujících stále zdůrazňuje) uveden terminus technicus "AKCIOVKA", na který - dle Cimbury - by měli mít "morální právo" malí vydavatelé. Ač jim toto právo nechce nikdo nikterak upírat, až do této diskuse jsem od nikoho nikdy neslyšel, kterážeto vyšší "morální autorita" toto právo uděluje... A tak pochybuji, že na termín "akciovka" mají tito "malí vydavatelé" nějaký morální copyright. Ale budíž, i kdyby měli - o udělení termínu "akciovka" vydavatel knihy Poslední romantik nikdy neusiloval, tak proč se tím dále zabývat?

3. Něco jiného je, když si kdokoliv vymyslí vlastní podobu projektu, k němuž - z jakýchkoliv pohnutek - vytvoří možnost "nákupu akcie", nebo něco podobného. A právě to se stalo v případě knižního projektu Poslední romantik, kde v rámci marketingové nabídky existovala kromě nákupu reklamních ploch i možnost podpory vydání knihy formou "akcií". Tak proč ta "bouře ve sklenici vody" rozpotala, mi není vůbec jasné .

4.Vzhledem k šíři Markova fenoménu (country music, výtvarno, tramping) bylo uvažováno, pro kterou skupinu příznivců má být tato nabídka zaměřena dominantně. Vytvořit univerzálního abonenta "akcie" jásajícího bez výhrad nad nabízenými "dividendami", by bylo velice těžké. Vzhledem k dřívějším zkušenostem byla zvolena skupina "trampsko-foglarovská". Že se samozřejmě do ní nevejdou všichni ani z těchto dvou okruhů, bylo produkci projektu jasné. "Nějaké pexeso" Hochů od Bobří řeky či unikátní kolekci nových pohlednic s neznámými výjevy Rychlých šípů jistě mnozí trampští abonenti typu D´Ady mohou považovat jen za "drobné umomínkové předměty". Naopak mnozí foglarovci už nyní nad vidinou těchto přírůstků do svách sbírek slintají jako Pavlovovi psi nad miskou granulí. Ovšem naopak foglarovco spíše vlažně přijmou mapu Brdy generála Packarda. Atd., atd., atd.

5. Zrod této knihy není opravdu žádným "maratonem", ale doslova "sprintem". Marko si sice s vydavatelem definitivně "plácli", že do toho jdou, někdy začátkem podzimu na El Toru, ale... Marko se k sepisování rukopisu (doslova! - s propiskou v ruce) pustil až po splnění jiných rozsáhlých výtvarných závazků v hlubokém podzimu. Teprve násoedně se popsané listy začaly přepisovat do elektronické podoby - a přeposovaly se ještě v lednu. Poslední rukopisné texty byly ale dopisovány ještě před cca dvěma týdny. Až následně mohlo začít redigování textu, editační úpravy atd. Teprve v prvním březnovém týdnu se kniha tzv. zalomí, a budou se provádět stránkové korektury. Přibližně 10. 3. by se měl text uzavřít (imprimatur). Tiskárna má má pak na vytištění a výrobu knihy cca měsíc. Zdánlivě dost času, ale protože Markova kniha je jen jednou z bezpočtu jiných (a jistě i lukrativnějších) zakázek tiskárny, tak je to termín přímo šibeniční! Nutno však věřit, že do zahájení výstavy (12. 4.) se vše podaří...

6. Z bodu 5) vyplývá, že pokud se ještě nějaký opozdilec chce do "neakciovky" zapojit, má prodloužený čas do 7. 3. - a pak je konec!!! V dnešní době, kdy se lze k informacím dostat několika e-emilovými větami či kliknutími na PC, je to stále ještě "času kopec".

7. Aby nedošlo k mylnému dojmu (neb na téma Posledního romantika se už z "dojmů a "pojmů" uvařil celkem (ne)romantický guláš/, rád bych jen doplnil, že ačkoliv to vypadá, že se o Markovo jubileum stará nějaký profesopnální maxi-tým, tak je skutečnosti je to jen několik zainteresovaných nadšenců, které se ale v tomto směru snaží odvádět profesionální výkon za vcelku "modré oči".

8. Hezké předjarní dny přeji všem, kteří o Posledního romantika projevili jakýkoliv (byť jen diskusní) zájem!
D'Ady  - iba kniha   |95.105.230.xxx |14.03.2010 21:41:45
ahoj "Nashville", neviem sice, ci si ma ako "trampskeho abonenta" posudil len na zaklade mojho prispevku tu v diskusii, alebo si ma este pamatas zo "starych dobrych cias" Western Worldu, ked sme obcas komunikovali...
kazdopadne dufam, ze sa k samotnej knihe nejako dostanem a tie "suveniry" (bez znevazovania) ozeliem - jeden nemoze mat vsetko a na vystavu to mam trochu "zruky"
Nestačím se divit   |86.49.10.xxx |28.02.2010 18:56:38
Nestačím se divit, co se pod hezky popsanou a zajímavou nabídkou najde militantních příspěvků zcela mimo mísu. Chudák Marko Čermák.
Fífa  - ...taky se nestačím divit   |62.24.80.xxx |28.02.2010 23:54:32
Ať jsou ty příspěvky jaké chtějí, aspoň jsou podepsané.
Ke(Čup)  - militantní?   |85.207.163.xxx |02.03.2010 10:19:48
Opravdu mi nepříjde, že bychom ve svých příspěvcích byli militantní. Nechápaví - možná, zmatení - ještě spíš.
Také většina těch, kteří z článku záměr prostě nepochopili, pod tím vysvětlením, které to uvedlo na pravou míru prostě šla poznamenat, že to je tedy jiná.

Sakra, anonyme, přiznej nám alespoň to, že z toho článku opravdu pochopit nešlo mnoho, a že (alespoň ti znás, kteří osobně neznají lidi v pozadí) jsme snadno mohli získat pocit, že si z potencionálních čtenářů, chce někdo udělat dojnou krávu.
Takže anonyme, je to přesně naopak! Myslím, že většině spíš přišlo líto, že nějaký (nám neznámý) nakladatel chce rejžovat na dobrém jménu Marko Čermáka, a tím nejenom z nás (čtenářů) ale i z něho dělat blbce.
A když v obsáhlém vysvětlení byl smysl, účel, rozsah i úmysly vysvětleny blíž uznali jsme, že te není špatné. Tak teda na tom mi fakt nepříjde vůbec nic militantního. Ale nešť.
Slavomil Janov  - LAST MINUTE   |213.220.204.xxx |03.03.2010 16:15:15
Tak, vážení čtenáři Folktime, ať už jste jakkoliv vyjádřili svůj postoj ke knižnímu projektu Marko Čermák: Poslední romantik, nebo vás nabídka "koupě akcie" nechala zcela klidnými.
Dnes, ve středu 3. 3. 2010, se tento článek asi naposledy zobrazuje na první webové straně tohoto e-zinu. Jakmile přibude článek další, vypadne z "novinek" a stane se "archivem", což znamená skoro totéž, jakoby skončil na smetišti informačních dějin. Právě proto se dnes naposledy jako editor knihy a manažer projektu zapojuji do diskuse - a sděluji, že pro opozdilce nastává práve teď "LAST MINUTE" k případnému nákupu akcie. Tento termín vyprší v neděli 7. března, kdy se seznam akcionářů definitivně uzavře. Případné dotazy rád zodpovím telefonicky "ucho na ucho" (ne sms!): 602 686 725.
Wesna   |78.98.217.xxx |28.09.2010 12:42:22
Ako mladšia generácia som Marka Čermáka spoznala prostredníctvom rodičov-oddaných trampov a turistov. Akciovku som síce premeškala, až po prečítaní posledného komentára som ešte tajne dúfala, že nejaké knihy a CD-čká ešte zvýšili, rodičia,ktorí teraz už len spomínajú na svoje trampské časy by sa im určite veľmi potešili.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Kalendář

<< Duben 2024 >> 
 Po  Út  St  Čt  Pá  So  Ne 
 1 2 3 4 5 6 7
 8 91011121314
1516171821
22
29     

Přihlášení

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
FOLKtime.cz
 

Poslechněte si...

  • Country Rádio
  • Rádio Folk
  • Rádio Proglas
  • Rádio Samson
  • Rádio ČRo Olomouc
Library zlib